Gjest fattig student Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Jeg har tatt endel bilder med det nye digitalkameraet mitt som jeg gjerne vil ha fremkalt på internett.. Disse ligger nå inne på dataen min. Er det noen som kan anbefale et billig og bra internettbyrå som gjør dette? 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Syns jeg har fått bra bilder fra fotolabo.no, de er iallefall endel billigere enn fotoknudsen. Men jeg tror man får hva man betaler for når det gjelder dette, Fotoknudsen har sikkert bedre kvalitet enn fotolabo... 0 Siter
tiliti Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Jeg er enig i at kvaliteten er god nok hos fotolabo. Har ikke hatt noe å utsette på dem. Dersom dyrere aktører gjør det bedre så er det iallefall en forbedring jeg ikke har behov for. 0 Siter
Puzen Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Jeg vil anbefale http://www.eurofoto.no De har ubegrensett lagringsplass på siden pluss at det er svært enkelt å overføre bildene til eurofoto via et program de har. Dessuten vann de testen til tv 2 hjelper deg og din side. De leverer innen 3 dager også. Jeg er såfall kjempefornøyd. Billig er dem også. Like billig som fotolabo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.