Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg og kjeder vettet av meg på fridagen min. Ikke kan jeg gå ut og ikke kan jeg ha vinduer åpne. Ikke orker jeg å trene innendørs, for jeg er pudding i hele meg, og ser jeg meg i speilet blir jeg sur av mitt flotte speilbilde.

*mumle*

Skrevet

:(

vår fireåring har nylig fått påvist pollenallergi....stakkars :(

fei1365380229
Skrevet

Skjønner deg godt. Har en mann som ser jævlig ut for tiden, en sønn som ser enda verre ut og en datter som jeg dessverre også tror har fått dritten. Hun har ihvertfall småsnufset i uker nå. Må få tatt henne til legen så hun kan sjekkes :(

Skrevet

Har det også slik...

*trøsteklem*

Det suger, dette her. Jeg har kjedet meg så sinnsykt i dag, men øynene mine orket ikke at jeg gikk ut.

hare1365380455
Skrevet

*trøsteklem*

Det suger, dette her. Jeg har kjedet meg så sinnsykt i dag, men øynene mine orket ikke at jeg gikk ut.

Det er bare så forferdelig å klø i øynene! (Og ute er det sol og kjempefint vær.....) Kjedelig for minsten også som må være inne i steden for å gå ut en tur. Hvor mange uker varer dette??

Skrevet

Sånn har jeg det også.

I tillegg er jeg blitt astmatisk, skikkelig tungpustet, OG blitt forkjøla oppå all allergien.

Sjekka NAAF sine sider, der står det at gjennomsnittlig er bjørka ferdig 20. mai. Så vi får håpe det blir bedre om en uke eller to.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...