Gå til innhold

Jeg sitter i telefonen og snakker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så kommer det en inn på kontoret - - - - og begynner å snakke, jeg peker da på telefonen, smiler og tror han tar pointet - -da begynner han å HVISKE til meg i stedet.

*gal*

hehe

Gjest Shira12
Skrevet

Det er mange som gjør det der.

Har aldri skjønt helt hvorfor, tar de rett og slett ikke poenget?!?!

Gjest må få ting unna selv om andre er opptatt
Skrevet

Det gjør vi stadig vekk på kontorene våre :o)

Vi må være effektive veit du :o)

Skrevet

Det er mange som gjør det der.

Har aldri skjønt helt hvorfor, tar de rett og slett ikke poenget?!?!

Det er jo rett og slett uintelligent! :)

Skrevet

Det gjør vi stadig vekk på kontorene våre :o)

Vi må være effektive veit du :o)

jeg blir bare irritert jeg - klare ikke å høre hva noen av dem sier da - --så det blir VELDIG ineffektivt! :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Åh, jeg hadde en kollega som alltid gjorde det der, enten jeg satt i telefonen eller sa "Vent litt, jeg er opptatt nå".

Hvorfor i all verden tror folk at de forstyrrer mindre om de hvisker? Det er jo for pokker hakket mer irriterende.

Skrevet

Åh, jeg hadde en kollega som alltid gjorde det der, enten jeg satt i telefonen eller sa "Vent litt, jeg er opptatt nå".

Hvorfor i all verden tror folk at de forstyrrer mindre om de hvisker? Det er jo for pokker hakket mer irriterende.

Ja, det er egentlig sånn som barn kan finne på å gjøre - men de er på en måte unnskyldt ;D

Skrevet

Er det han som synes folkelig fritid er synonymt med golf og seiling og sånn? ;-)

Hjalp sikkert å viske, ja...heheh...

Skrevet

Er det han som synes folkelig fritid er synonymt med golf og seiling og sånn? ;-)

Hjalp sikkert å viske, ja...heheh...

Nei - det var ikke han! hehe - det var en annen nedi gangen - det er fler her.....mange fler -

Vil du forresten høre de bilden vi ble enig om den gangen? - - så kanskje du ser dem snart i et blad i en butikk el:

1) eldre ektepar på fortauskafé som ler over store tekopper

2) en dame i 30-årene som stikker en pinne i et bål i skogen - fritiskledd

3)En berg og dal-bane i full fart med skrikende ungdom

4) En dame sett bakfra med stråhatt, liggende i en hengekøye med palmer og nydelig hav utover.

5) En tøffing på ATV med hjelm - bildet er tatt forfra i en sving - tøffa farger og fart

6) En mann strekker ut en hånd til en dame lenger ned - de vandrer i fjellet.

Takket være mange av dere på DOL :)

Skrevet

Når jeg ser hva du beskriver i innleggets tittel, så kan jeg fortelle hva jeg i blant morer meg med når jeg ringer et firma og spør etter noen:

"Hei, det er Collins, kan jeg få snakke med Pål Pålsen?" Svar: "Han sitter i en telefon.."

Hvorpå jeg ikke klarer å dy meg, og spør: "Si meg, har han krympet? Eller har dere spesielt store telefoner?"

Svaret fra sentralbordet er som regel et noe forvirret..."Hæhh?"

Skrevet

Når jeg ser hva du beskriver i innleggets tittel, så kan jeg fortelle hva jeg i blant morer meg med når jeg ringer et firma og spør etter noen:

"Hei, det er Collins, kan jeg få snakke med Pål Pålsen?" Svar: "Han sitter i en telefon.."

Hvorpå jeg ikke klarer å dy meg, og spør: "Si meg, har han krympet? Eller har dere spesielt store telefoner?"

Svaret fra sentralbordet er som regel et noe forvirret..."Hæhh?"

AHA!! det var DU?!?! - det var det han sa han som kom inn til meg.....*paranoid*

Skrevet

Nei - det var ikke han! hehe - det var en annen nedi gangen - det er fler her.....mange fler -

Vil du forresten høre de bilden vi ble enig om den gangen? - - så kanskje du ser dem snart i et blad i en butikk el:

1) eldre ektepar på fortauskafé som ler over store tekopper

2) en dame i 30-årene som stikker en pinne i et bål i skogen - fritiskledd

3)En berg og dal-bane i full fart med skrikende ungdom

4) En dame sett bakfra med stråhatt, liggende i en hengekøye med palmer og nydelig hav utover.

5) En tøffing på ATV med hjelm - bildet er tatt forfra i en sving - tøffa farger og fart

6) En mann strekker ut en hånd til en dame lenger ned - de vandrer i fjellet.

Takket være mange av dere på DOL :)

Hehe...gangen full av null ;-)

Har faktisk småkikka etter reklamer som kunne passe! *Livløs* skjønner du ;-)

Synes det var varierte bilder på fritid, mye å kjenne seg igjen i!

...Så får vi se om jeg kjøper produktet "deres"! Jeg er i alle fall lett påvirkelig, for jeg blir rørt til tårer av beina til gamlekeepern i "Heia Tufte" Lotto-reklamen...

Skrevet

Hehe...gangen full av null ;-)

Har faktisk småkikka etter reklamer som kunne passe! *Livløs* skjønner du ;-)

Synes det var varierte bilder på fritid, mye å kjenne seg igjen i!

...Så får vi se om jeg kjøper produktet "deres"! Jeg er i alle fall lett påvirkelig, for jeg blir rørt til tårer av beina til gamlekeepern i "Heia Tufte" Lotto-reklamen...

Den første annonsen er satt inn denne uka - tror jeg - - men ikke i et blad man ofte kjøper seg - - - Husbyggern.....

Skrevet

Den første annonsen er satt inn denne uka - tror jeg - - men ikke i et blad man ofte kjøper seg - - - Husbyggern.....

Næh...nermeste vi kommer er "Vi i villa" :-)

laguna1365380434
Skrevet

Det der opplever jeg mye også..! Det er jo mye mindre forstyrrende når det hviskes..;)

Jeg blir også gal av kunder som MÅ avbryte når jeg snakker i telefonen(da ang, jobb,hadde jeg skravlet i vei privat hadde jeg vært noe mildere stemt..) ,også skal de ikke noen ting med den ringeste relevans til butikken eller varene, bare for eksempel vite hvor Birkelunden er..!

Grr, hvorfor kan de ikke spørre en av de til et hvert tidspunkt ca 100 forbipasserende som IKKE er opptatt i telefonen om det?

Folk!;)

Skrevet

Det der opplever jeg mye også..! Det er jo mye mindre forstyrrende når det hviskes..;)

Jeg blir også gal av kunder som MÅ avbryte når jeg snakker i telefonen(da ang, jobb,hadde jeg skravlet i vei privat hadde jeg vært noe mildere stemt..) ,også skal de ikke noen ting med den ringeste relevans til butikken eller varene, bare for eksempel vite hvor Birkelunden er..!

Grr, hvorfor kan de ikke spørre en av de til et hvert tidspunkt ca 100 forbipasserende som IKKE er opptatt i telefonen om det?

Folk!;)

Ja PFØY! hehe

Skrevet

Folk!;)

"hadde jeg skravlet i vei privat hadde jeg vært noe mildere stemt"

Det var da enda bra! :-)

Jeg husker en gang toget jeg satt på fikk et tjue minutters opphold på en stasjon i påvente av kryssende tog. Jeg hadde glemt matpakke, og det var ikke servering ombord, så jeg tenkte at nå skulle jeg være kjapp og løpe bort til et gatekjøkken like bortenfor.

Der satt dama og skravla i telefonen, og det var helt tydelig privat samtale. Jeg gjorde ingenting først, for jeg tenkte at hun kunne få et halvt minutt eller slikt til å avslutte samtalen.

Men hun gjorde ingen mine til å slutte - tvert i mot begynte hun på et nytt tema. Jeg kremtet og sa hallo, og fikk surt tilbake "Jada, jeg kommer!"

Og så begynte hun ENDA en gang på nytt tema med personen hun snakket med!

Jeg ropte nok en gang, og da himlet hun med øynene, avsluttet samtalen, og sa surt: "Man må da la folk få snakke ferdig først!"

*himmel*

laguna1365380434
Skrevet

"hadde jeg skravlet i vei privat hadde jeg vært noe mildere stemt"

Det var da enda bra! :-)

Jeg husker en gang toget jeg satt på fikk et tjue minutters opphold på en stasjon i påvente av kryssende tog. Jeg hadde glemt matpakke, og det var ikke servering ombord, så jeg tenkte at nå skulle jeg være kjapp og løpe bort til et gatekjøkken like bortenfor.

Der satt dama og skravla i telefonen, og det var helt tydelig privat samtale. Jeg gjorde ingenting først, for jeg tenkte at hun kunne få et halvt minutt eller slikt til å avslutte samtalen.

Men hun gjorde ingen mine til å slutte - tvert i mot begynte hun på et nytt tema. Jeg kremtet og sa hallo, og fikk surt tilbake "Jada, jeg kommer!"

Og så begynte hun ENDA en gang på nytt tema med personen hun snakket med!

Jeg ropte nok en gang, og da himlet hun med øynene, avsluttet samtalen, og sa surt: "Man må da la folk få snakke ferdig først!"

*himmel*

Det er jo jævlig drøyt..Og noe helt annet;)

I mitt tilfelle ser det mer ut som at forbausende mange ser ut til å synes at så lenge jeg står bak disk kan jeg plages med hva som helst - som ikke har noe med jobben min å gjøre - og særlig om jeg er særdeles opptatt.

Jeg vil gjerne understreke at når jeg ikke står i telefonen, hjelper jeg gjerne til med både kartlesning og direksjoner til Birkelunden, Kuba og Parkteateret og hele røklet, og er i det korte og hele er vennligheten selv..;)

Men jeg tenker mitt om enkelte altså..Folk kan være bra plagsomme på en overaskende selvfølgelig måte..

:-)

Skrevet

Det er jo jævlig drøyt..Og noe helt annet;)

I mitt tilfelle ser det mer ut som at forbausende mange ser ut til å synes at så lenge jeg står bak disk kan jeg plages med hva som helst - som ikke har noe med jobben min å gjøre - og særlig om jeg er særdeles opptatt.

Jeg vil gjerne understreke at når jeg ikke står i telefonen, hjelper jeg gjerne til med både kartlesning og direksjoner til Birkelunden, Kuba og Parkteateret og hele røklet, og er i det korte og hele er vennligheten selv..;)

Men jeg tenker mitt om enkelte altså..Folk kan være bra plagsomme på en overaskende selvfølgelig måte..

Ja, he he.

Nå har ikke jeg hatt en slik type jobb hvor kreti og pleti går forbi, men jeg betviler ikke at folk kan få seg til å spørre om de merkeligste ting! *S*

laguna1365380434
Skrevet

Ja, he he.

Nå har ikke jeg hatt en slik type jobb hvor kreti og pleti går forbi, men jeg betviler ikke at folk kan få seg til å spørre om de merkeligste ting! *S*

Ja, det er mange snålinger..Selvom folk flest er superhyggelige!

Men en biter seg jo litt merke i de som er pussige eller vrange, og særlig om de maser i vei om ting som er helt utenfor det jeg driver med. Jeg har opplevd at folk har blitt kjempe sure om jeg ikke kan ei gate og sånn..(Jeg kan absolutt ikke alle gatene i Oslo..:-o)

Så er det de som er pussige på en hyggelig måte og..Jeg har blandt annet blitt bedt ut, både på øl og middag sikkert en femten-tjue ganger til sammen, av vilt fremmede! Det er jo koselig , men rart! (jeg har takket pent nei..;))

Men, som sagt, de fleste som kommer innom og slår av en prat er både blide, normale og kjekke folk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...