Gå til innhold

Jeg sitter i telefonen og snakker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo jævlig drøyt..Og noe helt annet;)

I mitt tilfelle ser det mer ut som at forbausende mange ser ut til å synes at så lenge jeg står bak disk kan jeg plages med hva som helst - som ikke har noe med jobben min å gjøre - og særlig om jeg er særdeles opptatt.

Jeg vil gjerne understreke at når jeg ikke står i telefonen, hjelper jeg gjerne til med både kartlesning og direksjoner til Birkelunden, Kuba og Parkteateret og hele røklet, og er i det korte og hele er vennligheten selv..;)

Men jeg tenker mitt om enkelte altså..Folk kan være bra plagsomme på en overaskende selvfølgelig måte..

:-)

Nå tør jeg aldri mer å komme og bomme røyk av deg på jobben altså ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Nå tør jeg aldri mer å komme og bomme røyk av deg på jobben altså ;o)

DET er bare koselig! :-) (og lenge siden..!)

Men begynner du å hoppe opp og ned og gestikulere at jeg må legge på telefonen, snike i køen og hamre i disken, og sånne ting, da får du stå ute å røyke..;-P

Skrevet

DET er bare koselig! :-) (og lenge siden..!)

Men begynner du å hoppe opp og ned og gestikulere at jeg må legge på telefonen, snike i køen og hamre i disken, og sånne ting, da får du stå ute å røyke..;-P

*ler seg ihjel*

Jeg lover :o)

Skrevet

*Hehe* Når vi er på hytta og jeg utslått velter overende på sofaen og prøver å slappe av kommer ungene og prater hull i hodet på meg om alt mulig. Og når de så får beskjed av tantene om å la meg være i fred for jeg er så liten så visker de istedet til meg... :o) Litt søtt da!

Skrevet

jeg blir bare irritert jeg - klare ikke å høre hva noen av dem sier da - --så det blir VELDIG ineffektivt! :)

Jeg har aldri helt forstått meg på folk som ikke kan svare på et enkelt spørsmål selv om de sitter i telefonen. :o Ikke noen utredninger, altså, men typen "når er det møtet" "hvor er den rapporten". Enkelt og effektivt! :)

Skrevet

Jeg har aldri helt forstått meg på folk som ikke kan svare på et enkelt spørsmål selv om de sitter i telefonen. :o Ikke noen utredninger, altså, men typen "når er det møtet" "hvor er den rapporten". Enkelt og effektivt! :)

Det går ikke an - da er jeg uhøflig mot den i telefonen som forteller meg noe - jeg må switche frem og tilbake -og det fikser jeg ikke -hører ingen av dem jeg da.

Skrevet

Det går ikke an - da er jeg uhøflig mot den i telefonen som forteller meg noe - jeg må switche frem og tilbake -og det fikser jeg ikke -hører ingen av dem jeg da.

Nei, jeg vet at folk er forskjellige på dette punktet. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...