Gå til innhold

Forsaket for en eldre kvinne

Anbefalte innlegg

Nå er du med andre ord gift med en George Clooney?

Jeg forestiller meg deg som trønder, jeg. Vet ikke hvorfor.

Jeg er utfløtta trønder, og har sikkert sagt noe om det, så det er ikke så rart at du forestiller meg som en! ;-)

Husbonden derimot er østlending. George Clooney er vel å ta i. *S*

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Lillemus

4

• Babette

3

• mil1365380270

1

Synes du virkelig bestandig det i ettertid?

Jeg har av og lurt på hva slags briller jeg hadde på meg i "kampens hete". Når følelsene har kjølnet har magien forsvunnet.

Men jeg ville aldri vært sammen med noen jeg ikke mente var kjekk der og da! Og jeg er selvfølgelig fullt klar over at personen ikke nødvendigvis er tradisjonelt pen eller kjekk i andres øyne.

Ja, jeg burde vel ikke skrevet "synes" - heller "syntes"! *S*

Gjest tjohooo

Joda, Lille Amanda, jeg synes synd på deg jeg, men det er fordi du ble dumpet, ikke fordi damen var eldre.

Det er ikke så rart at et menneske finner mer likhet i en på samme alder, kanskje var det slikt som lokket exen din?

Du er penere og mer inteligent enn henne. Fysjda, det var umodent sakt av deg.

Selv så vil jeg være en "gudinne" for noen og "ingen ting" for andre,"meget inteligent" for noen, "uinteressant" for andre, slik er det med oss alle, det kalles smak og behag.

Og som andre sier her, se på Camilla P.B. Hun ansees jo ikke for å være en skjønnhet akkurat men du og du for et grepa kvinnfolk det der må være som har stått ved hans side år etter år, gjennom bråk, bryllup, dødsfall.

Det er mye mer ved et menneske enn utseende vet du.

Samme hva du synes så har han nok hatt sine grunner til å falle for henne, modenheten, intelektet hennes, humoren, godheten, i det hele tatt, det kan være så mangt.

Det beste du kan gjøre er å komme deg over det, komme det videre. Riktignok med et skår i hjertet, men det hadde du nok hatt om det var Aylar han hadde dratt til også.

;)

"Og som andre sier her, se på Camilla P.B. Hun ansees jo ikke for å være en skjønnhet akkurat men du og du for et grepa kvinnfolk det der må være som har stått ved hans side år etter år, gjennom bråk, bryllup, dødsfall"

For ikke å nevne ekteskap som drev hans kone til bunns, muligens også i døden. Ja, jævla grepa kvinnfolk?!?!

Stolthet er forøvrig en uting. Selvrespekt derimot, er viktig, hånd i hånd med respekt for andre.

Gjest bebba

"Og som andre sier her, se på Camilla P.B. Hun ansees jo ikke for å være en skjønnhet akkurat men du og du for et grepa kvinnfolk det der må være som har stått ved hans side år etter år, gjennom bråk, bryllup, dødsfall"

For ikke å nevne ekteskap som drev hans kone til bunns, muligens også i døden. Ja, jævla grepa kvinnfolk?!?!

Stolthet er forøvrig en uting. Selvrespekt derimot, er viktig, hånd i hånd med respekt for andre.

For en beskyldning å si at Camilla drev Diana i døden. Det har du ingen bevis for og bør holde deg for god til å påstå.

Gjest tjohooo

For en beskyldning å si at Camilla drev Diana i døden. Det har du ingen bevis for og bør holde deg for god til å påstå.

Som du mistolker.

"For ikke å nevne ekteskap som drev hans kone til bunns, muligens også i døden."

Et ekteskap. Ikke Camilla.

Det er jo ikke akkurat noen hemmelighet at ekteskapet med Charles, inkl hans forhold til Camilla, ødela Diana.

"Muligens også i døden": Ikke Camilla. Sikkert ikke Charles heller, for den del. Men at NOEN satte opp dette så det skulle bli en dødsulykke, er vel ikke akkurat usannsynlig hvis man skal gå ut fra de bevis offentligheten har fått presentert. Forhistorien tatt i betraktning er det også vanskelig å se hvem andre enn det britiske kongehuset som ville Diana til livs.

Gjest KariKruskakli

Som du mistolker.

"For ikke å nevne ekteskap som drev hans kone til bunns, muligens også i døden."

Det er jo ikke akkurat noen hemmelighet at ekteskapet med Charles, inkl hans forhold til Camilla, ødela Diana.

"Muligens også i døden": Ikke Camilla. Sikkert ikke Charles heller, for den del. Men at NOEN satte opp dette så det skulle bli en dødsulykke, er vel ikke akkurat usannsynlig hvis man skal gå ut fra de bevis offentligheten har fått presentert. Forhistorien tatt i betraktning er det også vanskelig å se hvem andre enn det britiske kongehuset som ville Diana til livs.

Du verden som du synser.

Du burde tatt deg jobb i Se og Hør!

Annonse

Gjest tjohooo

Du verden som du synser.

Du burde tatt deg jobb i Se og Hør!

Leser Se&Hør 2 ganger i året, så jeg vet fint lite om hva som står der.

Har lest litt annet om dette, og selv om jeg ikke tar alt for god fisk, er det jo ikke til å komme bort fra at Camilla har vært inne i bildet hele tiden.

Gjest bebba

Som du mistolker.

Ok beklager at jeg misforsto. Jeg har ikke tenkt å delta i en diskusjon om hvorvidt britiske kongehuset sto bak et drap på Diana, eller om det var rett og slett en ulykke. Enda mindre påstander om at ekteskapet ødela henne. I mine øyne var hun en flott dame som døde som slik, men ikke som et ødelagt vrak. At hun var et menneske med menneskelige problemer på tross av sine titler og stilling er noe annet.

Gjest Ha mer stolthet jente.

Vi snakker om hva en kvinne kan "gi" en mann her, og derfor mener jeg at for Charles må Camilla være et grepa kvinnfolk.

Hvis ikke så hadde han nok ikke "holdt" seg til henne i alle disse år.

Om dette er riktig eller feil, og hva som drev Diana i døden gidder jeg ikke diskutere. Det har svært lite med hovedinlegget å gjøre.

Med "stolthet" så mener jeg at innskriver bør heve seg over det å sitte og sture inne og føle at livet omtrent er gått i knas forde hun har tapt for en kvinne som er mindre pen og inteligent enn henne selv.

Så det så :)

Råtips;

Ditt nye forhold er slutt før det har gått et år.

Det kan godt være, men jeg nyter det så lenge det varer i alle fall! :o)

Av ulike grunner ser vi ikke så langt fremover, men konsentrerer oss om nuet og nyter hverandre og de stundene vi har sammen.

*he he* Kjenner igjen det der! Jeg har bare vært forelsket i gutter/menn jeg synes er kjekke! Men ikke alle av dem har vært vakre i andres øyne.

Han er bare sååå god sjø! Får sånn godklump i magen når jeg tenker på ham og det beste som finnes er å sitte i armkroken hans og småprate og se en film og vite at etter filmen er det sengetid... Mmmm...

Og så få en tekstmelding en times tid etter at vi skilte lag i formiddag med ordlyden:"Jeg savner deg allerede".... *Oppetter ørene forelsket*

Gjest tjohooo

Ok beklager at jeg misforsto. Jeg har ikke tenkt å delta i en diskusjon om hvorvidt britiske kongehuset sto bak et drap på Diana, eller om det var rett og slett en ulykke. Enda mindre påstander om at ekteskapet ødela henne. I mine øyne var hun en flott dame som døde som slik, men ikke som et ødelagt vrak. At hun var et menneske med menneskelige problemer på tross av sine titler og stilling er noe annet.

Sier heller ikke at hun døde som et ødelagt vrak.

Annonse

Gjest tjohooo

Vi snakker om hva en kvinne kan "gi" en mann her, og derfor mener jeg at for Charles må Camilla være et grepa kvinnfolk.

Hvis ikke så hadde han nok ikke "holdt" seg til henne i alle disse år.

Om dette er riktig eller feil, og hva som drev Diana i døden gidder jeg ikke diskutere. Det har svært lite med hovedinlegget å gjøre.

Med "stolthet" så mener jeg at innskriver bør heve seg over det å sitte og sture inne og føle at livet omtrent er gått i knas forde hun har tapt for en kvinne som er mindre pen og inteligent enn henne selv.

Så det så :)

Ok, jeg bare lar meg avlede på begge punktene med å henge meg opp i det moralske, både det å være "et grepa kvinnfolk" for en som er gift, og det å se på andre som styggere og dummere :D

Nei nå er det natta gitt :D

Ok, jeg bare lar meg avlede på begge punktene med å henge meg opp i det moralske, både det å være "et grepa kvinnfolk" for en som er gift, og det å se på andre som styggere og dummere :D

Nei nå er det natta gitt :D

Det er nok ikke sikkert at jeg hadde vært så uenig med deg i den diskusjonen se, tjohooo, men det er en helt annen og laaaaaang diskusjon som jeg ikke orker å begynne på "nå".

Thats why.

;)

Joda, Lille Amanda, jeg synes synd på deg jeg, men det er fordi du ble dumpet, ikke fordi damen var eldre.

Det er ikke så rart at et menneske finner mer likhet i en på samme alder, kanskje var det slikt som lokket exen din?

Du er penere og mer inteligent enn henne. Fysjda, det var umodent sakt av deg.

Selv så vil jeg være en "gudinne" for noen og "ingen ting" for andre,"meget inteligent" for noen, "uinteressant" for andre, slik er det med oss alle, det kalles smak og behag.

Og som andre sier her, se på Camilla P.B. Hun ansees jo ikke for å være en skjønnhet akkurat men du og du for et grepa kvinnfolk det der må være som har stått ved hans side år etter år, gjennom bråk, bryllup, dødsfall.

Det er mye mer ved et menneske enn utseende vet du.

Samme hva du synes så har han nok hatt sine grunner til å falle for henne, modenheten, intelektet hennes, humoren, godheten, i det hele tatt, det kan være så mangt.

Det beste du kan gjøre er å komme deg over det, komme det videre. Riktignok med et skår i hjertet, men det hadde du nok hatt om det var Aylar han hadde dratt til også.

;)

Jeg kan vanskelig tenke meg noen som er mindre sympatisk enn

Camilla P.B. Det måtte i så fall være Charles. De to fortjener virkelig hverandre :(

Jeg kan vanskelig tenke meg noen som er mindre sympatisk enn

Camilla P.B. Det måtte i så fall være Charles. De to fortjener virkelig hverandre :(

He he, joda, du har nok rett der.

Selv har jeg ikke så altfor mye til overs for det britiske kongehus heller.

Men at det er noe sterkt mellom C og C er jo helt sikkert, om det er aldri så "æsj" for oss andre. Det er mange år, mange hendelser, mye press og stress.

Og ennå er de sammen, og som mann og kone attpåtil.

Så kan jo vi andre lure på hva han ser i Camilla som han ikke så i Diana, men så er jo det akkurat det innskriveren hadde problemer med da.

Det er mer ved et menneske enn utseende :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...