Gjest Smarte-Petter Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Nok en dag med eksamenslesing... Jaja, bedre enn å jobbe i alle fall =) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Lykke til.....glad jeg er ferdig med den tiden jeg....:-) 0 Siter
Gjest smarte-petra Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 sitter og leser eksamen jeg og, enig der, bedre enn å jobbe!! men akk så kjedelig...*urk* 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Bedre å jobbe sier nå jeg. Jaja, bare 2 år igjen:/ 0 Siter
Gjest Smarte-Petter Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Bedre å jobbe sier nå jeg. Jaja, bare 2 år igjen:/ Kommer vel an på hva man jobber med. Håper jo selvsagt å få noe artig å drive med ut av utdannelsen min =) 0 Siter
Gjest sandradee Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Føler med deg. Tror det er mange av oss nå Men jeg foretrekker da heller å jobbe enn å ha eksamen. Bare et år igjen! Jippi 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Føler med deg. Leser jeg og.. Blir gal. Men i dag fikk jeg tlf om innkallelse til jobbintervju, da ble det ikke så kjedelig å lese likevel. JIPPI!! :D 0 Siter
Elbereth Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 *vinker* Sitter her jeg også. Har akkurat satt meg. Skal lese. Enda litt til. Dvs, jeg er ikke kommet lengre enn til dol. Deretter: sjekke mail, aviser og slarv. Så blir det dypdykk i mikrolivet igjen. Eksamen på torsdag. Lei nå =) 0 Siter
org Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Flere enn meg som er lei nå. Sitter her og skriver på mappe som skal inn på torsdag. Uff, vanskelig. 0 Siter
Gjest Vekten73 Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Du får ha lykke til. Hadde min siste x-amen i dag og det gikk kjempebra. Endelig kan jeg slappe av, selv om jeg må jobbe da. Lykke til alle som leser til x-amen. 0 Siter
Piraye Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 sitter å -burde- lese hvertfall. men enig: myyyye bedre enn å jobbe. derfor skal jeg studere i ennå mange år...deilig. 0 Siter
Line Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 *vinker* Sitter her jeg også. Har akkurat satt meg. Skal lese. Enda litt til. Dvs, jeg er ikke kommet lengre enn til dol. Deretter: sjekke mail, aviser og slarv. Så blir det dypdykk i mikrolivet igjen. Eksamen på torsdag. Lei nå =) Mikroøkonomi? BI? I så fall er vel eksamen på fredag? 0 Siter
Freya Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Mikroøkonomi? BI? I så fall er vel eksamen på fredag? Kanskje det er mikrobiologi? 0 Siter
Line Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Kanskje det er mikrobiologi? Kanskje det, kanskje Hvis ikke har eksen bommet på eksamensdagen, mente jeg 0 Siter
Freya Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Kanskje det, kanskje Hvis ikke har eksen bommet på eksamensdagen, mente jeg Hehe ja... Aner ikke om det finnes noe annet mikro- enn mikrobiologi og mikroøkonomi... Det er iallfall de to jeg har vært borti når jeg har studert! Ja, LITT forskjellig... 0 Siter
Gjest Smarte-Petter Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Hehe ja... Aner ikke om det finnes noe annet mikro- enn mikrobiologi og mikroøkonomi... Det er iallfall de to jeg har vært borti når jeg har studert! Ja, LITT forskjellig... mikroelektronikk. mikro- og makrosystemer i kjemien. sikkert endel mer enn dette, og. 0 Siter
Freya Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 mikroelektronikk. mikro- og makrosystemer i kjemien. sikkert endel mer enn dette, og. Ok, men det var bare de to jeg nevnte som jeg har studert, skjønner du. Ikke så rart jeg ikke har hørt om de andre da... 0 Siter
Elbereth Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Mikroøkonomi? BI? I så fall er vel eksamen på fredag? MikroLIV. Mikrobiologi. I morgen tidlig. Æsj. Det er vel best å logge ut og gå og legge seg. Og drømme om ALT annet en virulensfaktorer, immunglobuliner og spirocheter. Lykke til, dere andre også =:0 0 Siter
Line Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 MikroLIV. Mikrobiologi. I morgen tidlig. Æsj. Det er vel best å logge ut og gå og legge seg. Og drømme om ALT annet en virulensfaktorer, immunglobuliner og spirocheter. Lykke til, dere andre også =:0 Huttetu..... Lykke til skal du jammen meg ha! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.