Gå til innhold

Bruker navnet på x'n..

Anbefalte innlegg

Gjest nyforelska

... noen ganger når jeg snakker til min nye kjæreste. Må ta meg i å bruke riktig navn, og er redd for å si feil så han hører det. Innbiller meg at det må være sårende hvis jeg skulle gjort det.

X'n er over helt og holdent, jeg tenker aldri på ham lenger, og kjenner ham heller ikke igjen med en gang hvis jeg treffer på ham. Det er over 2 år siden, og det er først nå jeg har funnet en som er verdt å satse seriøst på. Likevel undrer jeg litt på hvorfor jeg nesten sier feil navn av og til! (aldri i senga!!)Andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18404-bruker-navnet-p%C3%A5-xn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det hender meg. At jeg tenker feil navn, men jeg har aldri sagt feil til kjæresten min. Jeg har omtalt ham med feil navn til mine venner ved et par anledninger.

Det tok ham en uke for å ikke kalle meg noe annet enn det jeg heter, men noe som liknet vagt. Dessuten klarte han en sen kveld i senga og i halvsøvne å si sin ex's navn til meg. Heldigvis klarte jeg å le av det!

Annonse

Tja ! Søsteren min presterte å kalle mannen min det som undulaten hennes heter ! Distre, kanskje ?

Så enkelt kan det vel være når det gjelder x'er også. Ikke legg så mye i det !

Nei, det problemet har jeg heldigvis ikke, men av og til glemmer jeg navnet på den nye jeg har funnet*S*

Skulle du si det så han hører det, så ikke bli sønderknust og lei deg, men bruk humor og le det bort. Mannen min kaller iblant meg med x-konas navn og datteren vår med sin lillesøsters navn, enda vi har vært gift i 12 år. Jeg legger ikke noe i det, og det bør ikke du gjøre heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...