Gå til innhold

Damer, hvordan funker denne dingsen? Tekstmeldinger????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Mary Poppins

Det syns jeg var en god ide.

Nå tviler jeg på at den kan måle seg med butterflyen, da. Men alt er et forsøk verdt ;)

Den kan nok ikke måle seg med O|O nei, men må si den så litt artig ut.

Jeg får sjekke den ut når jeg blir lei mr.butter, HVIS jeg blir lei ;)

Hehe, har jeg blitt dols testkanin? ;)

Må si denne så artig ut, får vente til den kommer til Norge, så får vi se ;)

Må være noe å sitte på bussen med midt i det verste rushet når alle sender tekstmeldinger om hva de skal ha til middag og hvor de skal treffes om kvelden og sånt! ;o)

Tootsieroll1365380854

Må være noe å sitte på bussen med midt i det verste rushet når alle sender tekstmeldinger om hva de skal ha til middag og hvor de skal treffes om kvelden og sånt! ;o)

Oi, høres nesten litt slitsomt ut, synes jeg. Hjem fra jobb og rett i seng fordi man er utkjørt etter en halvtime på bussen ;O)

Den kan nok ikke måle seg med O|O nei, men må si den så litt artig ut.

Jeg får sjekke den ut når jeg blir lei mr.butter, HVIS jeg blir lei ;)

Nå ble jeg litt nysgjerring. Hvilken sommerfugl er å anbefale? Har lest om de, men ikke prøvd selv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...