Gå til innhold

Singlet med BH

Anbefalte innlegg

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Er det mulig å få tak i en singlet med "innebygd" BH eller ihvertfall litt støtte?

Det ser så dumt ut med flere stropper, gjerne i forskjellige farger, på skuldrene.

Skrevet

Yes, de har på Cubus, svart og hvit, koster 169.- Henger sammen med Triump-undertøyet, men for meg ser de absolutt ut som en singlet. Fin støtte inni, og stropper du kan variere; krysse bak, legge bak nakken, eller "vanlig".

Skrevet

H&M har, koster 79,50 for stk.

Og hvilken cup passer de da? A?

Skrevet

På HM hadde de forkjellige str. Veldig greie å bruke til sommeren:)

Det står ikke cup str, men det er 40, 42 osv.

Skrevet

Jeg bruker D, og kan fint bruke de i min størrelse. De vi har er i vanlige str. S, M osv. Det gir jo selvfølgelig ikke samme støtte som en bh, men jeg var overrasket over hvor god støtte de faktisk gav.

Gjest Flystripa
Skrevet

Lindex har Wonderbra-singlet til 349,-

Jeg kjøpte meg en på salg til 29 kr :o)))

Mrs. Wallace
Skrevet

Hvis du ikke finner singleter med innebygd BH du liker, kan du jo evt bruke gjennomsiktige BH-stropper. De synes mindre, i hvert fall.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

www.victoriassecret.com

se under 'bra tops'

:P

Mmmm, her var det mye fint. Jeg er bare litt skeptisk til å kjøpe ting jeg ikke kan prøve først.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

www.victoriassecret.com

se under 'bra tops'

:P

Mmmm, her var det mye fint. Jeg er bare litt skeptisk til å kjøpe ting jeg ikke kan prøve først.

Skrevet

Jeg bruker D, og kan fint bruke de i min størrelse. De vi har er i vanlige str. S, M osv. Det gir jo selvfølgelig ikke samme støtte som en bh, men jeg var overrasket over hvor god støtte de faktisk gav.

Da kan jeg bare glemme det. 75D tilsier ikke at noen av str. passer meg med andre ord. Har du da vanlig bh under eller?

Skrevet

Da kan jeg bare glemme det. 75D tilsier ikke at noen av str. passer meg med andre ord. Har du da vanlig bh under eller?

Jeg har ikke vanlig bh under nei. Har 80D pupper ;)

Men det går jo an for deg å prøve dem vet du. Ikke så lett å si om de passer eller ikke sånn herfra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...