Gjest Fattigper Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Hvilket flyselskap er billigst på flyreiser? Skal fra Bergen til Oslo også tilbake til Bergen omtrent samme dag. Må reise fra Bergen onsdag kveld og må være i Oslo hele dagen (torsdag) til kl. 18.00 så må jeg tilbake til Bergen. Kan noen være så snille å hjelpe meg her? Jeg prøvde Brathens og fikk til kr.1897,- er det virkelig så DYRT å fly innenlands? Jeg er en fattig militærgutt! :-/ 0 Siter
Gjest fattigper Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 får ikke militære rabatter nå lenger da? Vi i militæret får kun rabatt på tog. Jeg tar alltid toget men denne gangen skorter det på tiden... jeg må fort fram og fort tilbake... Takk for hjelpen til alle som har svart så langt! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Mannen min reiser Oslo-Bergen - Bergen-Oslo, hver uke. Jeg ser han bruker Norwegian.Da er nok det helt sikkert det billigste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.