Gå til innhold

toro posjonsgrøtpose

Anbefalte innlegg

Gjest grøt
Skrevet

Før solgte de posjonsposer med 5 minutts gris på prix, to posjoner var hektet sammen. En pakke skulle ha 2,5 dl melk. Noen som vet om andre som selger disse

mariaflyfly
Skrevet

5 minutts gris? *knegg*

Kunne ikke dy meg. ;)

Skrevet

5 minutts gris? *knegg*

Kunne ikke dy meg. ;)

*hi hi*

Det har blitt diskutert om hvor grensen går for "gammel gris", men 5 minutter kan neppe sies å være særlig gammelt! :-)

skorpionfisken
Skrevet

*hi hi*

Det har blitt diskutert om hvor grensen går for "gammel gris", men 5 minutter kan neppe sies å være særlig gammelt! :-)

Det skal visstnok være en delikatesse.

Helstekt smågris.

Stakkar...

Skrevet

Det skal visstnok være en delikatesse.

Helstekt smågris.

Stakkar...

Jeg har faktisk smakt det - i Madrid! Diegris, kalte de det.

Høres jo unektelig fælt ut, men de har jo ikke nødvendigvis hatt noe bedre liv de dyrene som står på båsen og fetes opp heller! :-(

Gjest bebba
Skrevet

Jeg har faktisk smakt det - i Madrid! Diegris, kalte de det.

Høres jo unektelig fælt ut, men de har jo ikke nødvendigvis hatt noe bedre liv de dyrene som står på båsen og fetes opp heller! :-(

Smakte det godt? Kongefamilien pleier å ha slik helstekt på juleaften med eple i munnen og persille i ørene:)

Skrevet

Smakte det godt? Kongefamilien pleier å ha slik helstekt på juleaften med eple i munnen og persille i ørene:)

vet du, jeg husker egentlig ikke så veldig godt hvordan det smakte! ;-) det var en jobbtur og det var veldig forventet at man skulle spise dette...

Men mener å huske at det var godt, men ikke SÅÅÅÅ godt! ;-)

Kongefamilien har vel ørten forskjellige ting på menyen, mener jeg å ha fått med meg! Der er det ikke bare ribbe og pølse, nei! *he he*

Men så slipper vel Sonja og Mette-Marit å stå foran komfyren og lage maten selv, også, så det er jo en helt annen sak! :-)

Gjest bebba
Skrevet

vet du, jeg husker egentlig ikke så veldig godt hvordan det smakte! ;-) det var en jobbtur og det var veldig forventet at man skulle spise dette...

Men mener å huske at det var godt, men ikke SÅÅÅÅ godt! ;-)

Kongefamilien har vel ørten forskjellige ting på menyen, mener jeg å ha fått med meg! Der er det ikke bare ribbe og pølse, nei! *he he*

Men så slipper vel Sonja og Mette-Marit å stå foran komfyren og lage maten selv, også, så det er jo en helt annen sak! :-)

Kan hende at Mette-Marit velger å gjøre det selv sammen med sin Håkon for å vise hvor 'vanlige' det er. I hvert fall hvis de kunne fått pressen innpå kjøkkenet.

Skrevet

hei,

de posene er veldig gode!

jeg har sett dem på MAXI og på noen ICA.

spør etter dem i butikken, ofte ligger de på litt merkelige steder.

delphina1365380402
Skrevet

De har slike både på Spar og Kiwi - frokostgrøt. De har også tilsvarende risengrynsgrøt og rømmegrøt (denne har de ikke på Kiwi).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...