Gjest grøt Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Før solgte de posjonsposer med 5 minutts gris på prix, to posjoner var hektet sammen. En pakke skulle ha 2,5 dl melk. Noen som vet om andre som selger disse 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 5 minutts gris? *knegg* Kunne ikke dy meg. 0 Siter
morsan Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 5 minutts gris? *knegg* Kunne ikke dy meg. *hi hi* Det har blitt diskutert om hvor grensen går for "gammel gris", men 5 minutter kan neppe sies å være særlig gammelt! :-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 *hi hi* Det har blitt diskutert om hvor grensen går for "gammel gris", men 5 minutter kan neppe sies å være særlig gammelt! :-) Det skal visstnok være en delikatesse. Helstekt smågris. Stakkar... 0 Siter
morsan Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Det skal visstnok være en delikatesse. Helstekt smågris. Stakkar... Jeg har faktisk smakt det - i Madrid! Diegris, kalte de det. Høres jo unektelig fælt ut, men de har jo ikke nødvendigvis hatt noe bedre liv de dyrene som står på båsen og fetes opp heller! :-( 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Jeg har faktisk smakt det - i Madrid! Diegris, kalte de det. Høres jo unektelig fælt ut, men de har jo ikke nødvendigvis hatt noe bedre liv de dyrene som står på båsen og fetes opp heller! :-( Smakte det godt? Kongefamilien pleier å ha slik helstekt på juleaften med eple i munnen og persille i ørene:) 0 Siter
morsan Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Smakte det godt? Kongefamilien pleier å ha slik helstekt på juleaften med eple i munnen og persille i ørene:) vet du, jeg husker egentlig ikke så veldig godt hvordan det smakte! ;-) det var en jobbtur og det var veldig forventet at man skulle spise dette... Men mener å huske at det var godt, men ikke SÅÅÅÅ godt! ;-) Kongefamilien har vel ørten forskjellige ting på menyen, mener jeg å ha fått med meg! Der er det ikke bare ribbe og pølse, nei! *he he* Men så slipper vel Sonja og Mette-Marit å stå foran komfyren og lage maten selv, også, så det er jo en helt annen sak! :-) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 vet du, jeg husker egentlig ikke så veldig godt hvordan det smakte! ;-) det var en jobbtur og det var veldig forventet at man skulle spise dette... Men mener å huske at det var godt, men ikke SÅÅÅÅ godt! ;-) Kongefamilien har vel ørten forskjellige ting på menyen, mener jeg å ha fått med meg! Der er det ikke bare ribbe og pølse, nei! *he he* Men så slipper vel Sonja og Mette-Marit å stå foran komfyren og lage maten selv, også, så det er jo en helt annen sak! :-) Kan hende at Mette-Marit velger å gjøre det selv sammen med sin Håkon for å vise hvor 'vanlige' det er. I hvert fall hvis de kunne fått pressen innpå kjøkkenet. 0 Siter
nestenlege Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 hei, de posene er veldig gode! jeg har sett dem på MAXI og på noen ICA. spør etter dem i butikken, ofte ligger de på litt merkelige steder. 0 Siter
delphina1365380402 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 De har slike både på Spar og Kiwi - frokostgrøt. De har også tilsvarende risengrynsgrøt og rømmegrøt (denne har de ikke på Kiwi). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.