Gå til innhold

Klær i størrelse XL

Anbefalte innlegg

Gjest bolla pinnsvin på handletur
Skrevet

Hvor finner jeg røffe klær i min spesielle stil i størrelse 46. Gjerne lange overdeler og lange skjørt eller vide bukser. Noe som gir en følelse av ekstra lengde.

Skrevet

Om du reiser til Ski, så kan du gå på Gerd's Store mote på Ski storsenter. Der er det mye lekkert. Litt dyrt er det...

Spar Kjøp i ski har også endel store størrelser.

Faktisk også Bogerud Tekstil.

Kizza1365380506
Skrevet

Dersom du ikke er så høy og bruker str 46 bør du ikke ha lange overdeler. Overdelene bør slutte der du er breiest det får deg til å virke smalere. F.eks. midt på hoften/rumpa. For å virke lengre kan du jo ha bukser/skjørt med smale striper f.eks. det virker slankende. Også lag på lag klær der den øverste toppen/jakken er midt på hoftene/rumpa.

Mvh

Skrevet

Dersom du ikke er så høy og bruker str 46 bør du ikke ha lange overdeler. Overdelene bør slutte der du er breiest det får deg til å virke smalere. F.eks. midt på hoften/rumpa. For å virke lengre kan du jo ha bukser/skjørt med smale striper f.eks. det virker slankende. Også lag på lag klær der den øverste toppen/jakken er midt på hoftene/rumpa.

Mvh

Jeg er uvanlig på den måten at jeg er ikke breiest over rumpa, og bruker ofte størrelse 44 i bukser og skjørt. Overvidden er størst, og jeg bruker alltid 46 og noen ganger 48 i overdeler. Derfor føler jeg at det kler meg best med lange overdeler.

Jeg kan i hvert fall ikke ha overdeler som slutter der hvor jeg er breiest:)

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg er uvanlig på den måten at jeg er ikke breiest over rumpa, og bruker ofte størrelse 44 i bukser og skjørt. Overvidden er størst, og jeg bruker alltid 46 og noen ganger 48 i overdeler. Derfor føler jeg at det kler meg best med lange overdeler.

Jeg kan i hvert fall ikke ha overdeler som slutter der hvor jeg er breiest:)

Vel det synes jeg så absolutt du bør da :o)

Neida.

Men jeg synes du skal satse på at de slutter i livet eller på hoftene da. Det må vel være lekkert!

Skrevet

Vel det synes jeg så absolutt du bør da :o)

Neida.

Men jeg synes du skal satse på at de slutter i livet eller på hoftene da. Det må vel være lekkert!

Magen er så stor at jeg må ha det nedover den. Ned til hoftene er greit, ikke ned til livet.

Kizza1365380506
Skrevet

Magen er så stor at jeg må ha det nedover den. Ned til hoftene er greit, ikke ned til livet.

Sånn mage har jeg og. Må si jeg bruker jakker som går til hoftene og ned på rumpa selv og. Irriterende greier. Men jeg er ganske høy så jeg klarer å skjule magen ganske bra.

Lag på lag er fint, men det er jo ikke på mote. Går kanskje an å kombinere litt nå som det skal være så mye blonder og sigøyner stil. Tror det går an å finne mange tøffe kombinasjoner om en bare har tid til å gå å se seg litt om.

Gjest Dardy
Skrevet

klingel.no

Der må du dog bestille katalog, men de har et vannvittig flott utvalg av klær opp til str 54. Anbefales.

catalog.no

ellos.no

josefssons.no

cellbes.no/Start

I Oslo, Lillestrøm, og på Kløfta har du Gerds stor mote. Litt forskjellig utvalg i butikkene, jeg foretrekker Kløfta, der er det mer ungt snitt.

Liva på Økern-senter.

Big Lady i skippergaten i Oslo.

Det ligger også en liten butikk i Akersgaten 56 viv Stortinget T-bane stasjon. Husker ikke navnet.

På Bjørkelangen ligger en butikk som heter Tito/ Timo eller noe i den duren. Det ene hjørnet der er viet til oss. Mye lekkert.

Drara du til Sverige må du få med deg Cellbes. Kjør E6 forbi Strømstad (lyskryss) i ganske nøyaktig 2 mil.

Da kommer du til en bensinstasjon, og Sparbutikk og Cellbes i matbutikken på din høyre side når du kjører.

Ligger ved siden av E6

Anbefales. Der har dem stort utvalg av klær, de samme som du finner i katalogen. Og til Svenske priser.

Selv handler jeg litt her og der, og supplerer med klær fra Kappahl, Lindex og H&M

Bukser kjøper jeg alltid i Stor-mote butikkene, da de sitter mye penere enn bukser fra Kappahl o.l

Det finnes en hel masse klær for oss XL damer nå.

matildes mor
Skrevet

http://www.uno-danmark.dk/rcm.asp?id=2

Gå inn og se om du ser en forhandler i nærheten av der du bor.Jeg vet at her hvor jeg bor er det ihvertfall en uno butikk,og det er klær i "flagrende gevanter".

Mener å huske at de også skulle føre litt store størrelser-men det kan hende jeg tar feil.

Uansett-lykke til:-)

Skrevet

Om du reiser til Ski, så kan du gå på Gerd's Store mote på Ski storsenter. Der er det mye lekkert. Litt dyrt er det...

Spar Kjøp i ski har også endel store størrelser.

Faktisk også Bogerud Tekstil.

Er en del på Sparkjøp på ski jeg - ses! hehe

Skrevet

Er en del på Sparkjøp på ski jeg - ses! hehe

Jepp! :-)

Har du vært på Gerd's også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...