Gå til innhold

Linken til russejenta?

Anbefalte innlegg

Gjest Nysgjerrig gammel gris
Skrevet

Noen som kjenner linken til videoen av den strippende russejenta?

Gjest for dumt
Skrevet

Den ble vel lagt ut på Nettavisen, ble den ikke...? Men er nok tatt bort nå siden det ble så mye styr.

Men når ungdommer (russ eller andre) er så dumme å kler av seg så får de tåle konsekvensene også!

Skrevet

Den lå på nettavisen i går. Ikke så veldig mye å se, du ser hun tar av seg alt, men det er filmet på relativt lang avstand, så du får nok ikke den store bendern av det:-)

Skrevet

Ehh, skønte ikke denne helt. Var den til meg? Har ikke akkurat forsøkt å sjekke opp en mindreårig akkurat:-)

jeg bare ertet, sorry! ;)

Skrevet

Ser store forskjeller mellom å se på en 19-år gammel jente og det å sjekke opp en 13-åring...

Jada har beklaget det :)

Skrevet

jeg bare ertet, sorry! ;)

Hehe, jeg er nok en gammel gris, men småjentene holder jeg meg unna. De frister svært lite.

Skrevet

Hehe, jeg er nok en gammel gris, men småjentene holder jeg meg unna. De frister svært lite.

Det var det - - - -jeg syns en 19-åring er småjente jeg vettø....

Skrevet

Det var det - - - -jeg syns en 19-åring er småjente jeg vettø....

Nja, er forsåvidt enig, men stor forskjell på russejenta og ei på 13. Forøvrig var den ene saken en nyhetssak og den andre en chattesak hvor det ble tilbudt penger for å ha sex.

Skrevet

Nja, er forsåvidt enig, men stor forskjell på russejenta og ei på 13. Forøvrig var den ene saken en nyhetssak og den andre en chattesak hvor det ble tilbudt penger for å ha sex.

I know! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...