Gå til innhold

Dette gjør meg frustrert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er MYE verre når folk forskjellsbehandles på grunn av status FØR de dævver...

Gjest sarkastisk
Skrevet

Skal de da først sponse en begravelse, bør de gjøre det for alle og enhver. En Rådmann gjør like mye viktig (eller ikke viktig)for folket, som vaskekjerringa som holder gulv og toiletter rene der folk ferdes. Jeg ser iallfall ingen forskjell.

Likt for alle!

Gjest Sarkastisk
Skrevet

Absolutt ikke. Jeg syns pengene skal settes inn på de som trenger det. Jeg er sosialliberaler og er ikke noen FrP'er - det er nå i alle fall helt sikkert.

folk syns jeg er unødig bruk av penger i kommunene, og dermed en "ikke-sak".

Du kan ikke være mye sosialliberaler når du mener at Rådmann skal ha en mer økonomisk verdig begravelse enn ei vaskekjerring. Dette nærmer seg mer et knallblått standpunkt, ala Per Kristian Foss og co.

Alle som tjener under 270 000,- er en ikke gruppe i de blå sitt parti. Tror neppe vaskekjerringa tjener så mye, men det gjør iallfall Herr Rådmann.

Skrevet

Du kan ikke være mye sosialliberaler når du mener at Rådmann skal ha en mer økonomisk verdig begravelse enn ei vaskekjerring. Dette nærmer seg mer et knallblått standpunkt, ala Per Kristian Foss og co.

Alle som tjener under 270 000,- er en ikke gruppe i de blå sitt parti. Tror neppe vaskekjerringa tjener så mye, men det gjør iallfall Herr Rådmann.

jassåsierdudetgitt :-)

Gjest Sarkastisk
Skrevet

Sånn er livet... Alt KAN ikke være likt, og alt SKAL ikke være likt.

Men de kunne nå ha spandert en krans på renholderen da.

Og hvem skal definere hva som bør/skal være likt og ulikt i samfunnet vårt?

Er ikke det de med penger og status?

Gjest sarkastisk
Skrevet

jassåsierdudetgitt :-)

;)) Jarradesierrjeg

Gjest sarkastisk
Skrevet

tulling! :-D

Så søt du er når du blir engasjert!

;-D

Skrevet

Så søt du er når du blir engasjert!

;-D

ja, jeg så det sjøl :)

hehe

petter smart
Skrevet

Herregud, tipper du stemmer FRP eller ikke bryr deg det "kvekk" om hva som står i avisa, eller skjer ute i verden i det hele tatt.

Holdninger som du representerer, gjør at det finnes stor forskjellsbehandling i samfunnet vårt. Noe OlaDunk har for vane å bare godta.

Men, det driter vel du i?

Når du tar folks politiske ståsted og bruker det nærmest som et skjellsord så sier du mye mer om deg enn om dem.

Skrevet

Når du tar folks politiske ståsted og bruker det nærmest som et skjellsord så sier du mye mer om deg enn om dem.

Vil likevel ikke ha på meg at jeg er FrP'er da! :)

Gjest sarkastisk
Skrevet

Hehe, er det noe galt i å være uenig da. Flisa tok det hele som en "mann". Jeg er for lik fordeling til alle, uten at det nødvendigvis blir slik jeg vil. Det må jeg bare leve med, og det måtte vaskekona også ;-)

Molly Mandy
Skrevet

Sånn er livet... Alt KAN ikke være likt, og alt SKAL ikke være likt.

Men de kunne nå ha spandert en krans på renholderen da.

Er i grunnen enig med Reg@l. Det er sånn det er i livet.

Svigerinna mi har en godt betalt mellomleder stilling og kommer garantert til å stige i gradene fordi hun har utdannet seg.Da følger det gjerne med en frynsegode eller fem.

Får jeg de samme muligheten som henne er jeg heldig, siden jeg ikke har utdannelse utover artium. Som vikar, som jeg har jobbet i over et år, er det få eller ingen frynsegoder.

Det må jeg bare godta, da jeg har valgt å ikke utdanne meg.

Men en _krans_ er da det minste de kunne ha gitt henne. Det kan virke som om det er en forglemmelse.

petter smart
Skrevet

Hehe, er det noe galt i å være uenig da. Flisa tok det hele som en "mann". Jeg er for lik fordeling til alle, uten at det nødvendigvis blir slik jeg vil. Det må jeg bare leve med, og det måtte vaskekona også ;-)

Det er ikke galt å være uenig.

Men det er galt å bruke politisk ståsted som et skjellsord.

Jeg stemmer heller ikke FRP, men respekterer de som gjør det. Det gjør tydeligvis ikke du.

Er du kommunist?

Gjest sarkastisk
Skrevet

Det er ikke galt å være uenig.

Men det er galt å bruke politisk ståsted som et skjellsord.

Jeg stemmer heller ikke FRP, men respekterer de som gjør det. Det gjør tydeligvis ikke du.

Er du kommunist?

Gi deg da!

Nå pirker du i et sår som var i ferd med å gro. Jeg er ikke kommunist, men jeg er for likheter og ikke forkjeller.

Flisa tok dette med knusende ro, og det gjorde jeg også. Se på smilene i etterkant, så forstår du.

Jeg var på et foredrag med Per K. Foss i forrige uke. Han snakket om høyres partiprogram, og økonomi. Ble veldig provosert allerede da. Men, hva får jeg gjort med det da? Annet enn å ikke stemme høyre ved neste stortingsvalg.

For PKF er heller ikke det viktige HVA jeg stemmer, men at jeg faktisk stemmer.

Angela1365380318
Skrevet

I min komune setter jeg mer pris på vaskedamene en på rådmannen for tiden. Vaskedamene fjerner dritten, rådmannen skaper den.Ikke bare bokstavlig, jeg tror ikke han er helt god og vaskedamene hadde sikkert gjort en like god jobb.

Skrevet

I min komune setter jeg mer pris på vaskedamene en på rådmannen for tiden. Vaskedamene fjerner dritten, rådmannen skaper den.Ikke bare bokstavlig, jeg tror ikke han er helt god og vaskedamene hadde sikkert gjort en like god jobb.

Ja, hvordan hadde det sett ut rundt oss hvis vi ikke hadde hatt renholdere? Jeg beundrer dem som orker å holde på med det i årevis jeg. Har jobbet med det i 8 mnd selv, så jeg vet hva jeg snakker om. :)

Vaskedamer rocker! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...