Gå til innhold

Syns ikke atte ... altså

Anbefalte innlegg

Skrevet

Totland har alltid hatt en nyansert syn/holdning på Kongehuset. Han er royalist, men kan tillate seg å være kritisk til ting som skjer der i huset. Det er bra.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Totland har alltid hatt en nyansert syn/holdning på Kongehuset. Han er royalist, men kan tillate seg å være kritisk til ting som skjer der i huset. Det er bra.

Men enhver som jobber for Se og Hør har etter min mening solgt sjela si til styggemannen sjøl og mangler derfor litt ... *lete etter rette ordet* ... troverdighet, kanskje?

Skrevet

Men enhver som jobber for Se og Hør har etter min mening solgt sjela si til styggemannen sjøl og mangler derfor litt ... *lete etter rette ordet* ... troverdighet, kanskje?

Jeg syns han hadde veldig rett i akkurat denne saken.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

DET er en annen sak!

Skrevet

Jeg syns han har den troverdighet som skal til for å kunne uttale seg med en viss tyngde om de kongeliges adferd på godt og vondt.

fei1365380229
Skrevet

Syns jeg også.

Skrevet

Enig.

Skrevet

Jeg syns han har den troverdighet som skal til for å kunne uttale seg med en viss tyngde om de kongeliges adferd på godt og vondt.

Ja. Heller han til å uttale seg om de kongelige enn for eksempel Espen Graff eller Jahn Teigen! ;-)

Skrevet

Ja. Heller han til å uttale seg om de kongelige enn for eksempel Espen Graff eller Jahn Teigen! ;-)

Totland er i hvertfall en mye mer troverdig Kongehus-kommentator enn han derre Carl Erik Grimstad, som tidligere var soussjef på slottet, og som nå har skapt seg et levebrød som hoff-kommentator. Han virker ganske billig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...