Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prillaguri

hei!

jo jeg tror helt sikkert offentlige sykehus forlanger en viss dokumentasjon på at dere har vært samboere i 3 år. vi var gift så vi slapp unna med å vise til vielsesattest.

men de kan være strenge på samboere og tiden man har bodd sammen.og det blir jo vanskelig for dere.

hadde jeg vært deg hadde jeg snarest mulig meldt meg på til ivf ved et privat sykehus. det tror jeg også pgs alderen din. mener de har en øvre grense i det offentlige, der du ca befinner deg nå.

du har ingen tid å miste hvis du vil prøve ivf nå. alderen betyr masse for om det blir suksess!

ang pris så er jeg ikke helt sikker lenger. det er ihvertfall ikke graits å gjøre det i det offentlige lenger! vi betalte flere tusen (15?) på riksen for et par år siden.

sjekk internett og prislister hos de forskjellige!

lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...