Gå til innhold

Er alt lov?

Anbefalte innlegg

Gjest herliland
Skrevet

Pressen legger ut videosnutt på internett av en intetanende jente som stripper på russe-treff.

'Gamle griser' kontakter 13 åringer for sex på chatte-sider.

En trenger ikke gå lenger enn til DOL's egne sider for å finne ut at hovedinteressen til folk flest ligger på barbering og anal-sex. Når en ikke skal ha en oppskrift til kaken ei venninne bakte for 3 år siden i et selskap.....

Hva slags samfunn er det vi ønsker å ha etterhvert? Hvordan kan det gå så langt at flere synes det er greit å 'smugtitte' på ei intetanende russe-jente som stripper. Gutter som synes det er helt greit å ligge med 14 årige jenter, fordi kjærligheten har ingen alder??

Når folk bruker det andre hodet å tenke med har det gått for langt.

Synes

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

27

• mrxx

13

• mil1365380270

9

• flisa

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Logitechmusa
Skrevet

"Pressen legger ut videosnutt på internett av en intetanende jente som stripper på russe-treff."

Hvis man har blitt 19 år og er intetanende om at man stripper, ja, så er det på tide med en oppvekker. :-)

Gjest herliland
Skrevet

"Pressen legger ut videosnutt på internett av en intetanende jente som stripper på russe-treff."

Hvis man har blitt 19 år og er intetanende om at man stripper, ja, så er det på tide med en oppvekker. :-)

tror du hun gjorde dette bevisst foran kamera, og at det var planlagt å vise seg frem til hele landet etterpå?

Gjest mener nå jeg da
Skrevet

Er man så dum og stripper, så får man fillern meg ta konsekvensene av det også.

Skrevet

Sex med mindreårige skulle det ha vært minstestraff på 50 år eller noe.

Når det gjelder russejenta, så synes jeg lite synd på henne. Hun er for det første voksen nok til å forstå hva hun gjør, hun gjør det frivillig og hun vet utmerket godt at de fleste mb i dag enten kan ta bilder eller ta video, i tillegg til at sjangsen for at noen har med seg et videokamera er rimelig stor.

Det er tross alt ikke noe nytt at noe sånt som dette kan legges ut til millioner av folk bare minutter etter at det er tatt opp.

Skrevet

tror du hun gjorde dette bevisst foran kamera, og at det var planlagt å vise seg frem til hele landet etterpå?

Nei, men såpass burde hun ha forstått kunne bli konsekvensen. Hun har da ikke vokst opp i ei hule i sine 19 år og plutselig kommet ut i det fri.

mil1365380270
Skrevet

Nei, du! Greit at man er myndig som nittenåring, men konsekvenstenkingen trenger ikke være fullt utviklet for det. Og at det skulle bli vist av pressen, nei, det hadde ikke jeg trodd heller.

Hvis noen hadde filmet deg, dritings, mens du gjorde noe du sett i ettertid ikke skulle gjort, hadde du ikke reagert hvis det kom i avisen? Lurt på hvordan i all verden pressen fikk tak i det, og hvorfor de viste det til hele verden uten å spørre deg? Eller hadde du tenkt at det var helt riktig av dem, gjort er gjort, og det får sikkert ikke store konsekvenser for deg?

Skrevet

Denne russejenta har vel fulgt med i verden en stund, så hun burde absolutt skjønne at det ville bli tatt bilder og video av "den intetanende strippingen".

Sex med småunger kommer i en helt annen kategori.

serendipity
Skrevet

Med russefeiring så markerer man at 13 års skolegang er ferdig : og denne stakkars jenta må vel ha fått med seg NOE på de 13 årene. Syntes overhodet IKKE synd på henne. Om folk puler foran eller bak, barberer seg eller ikke, driter jeg i. Men sex med mindreårige er selvsagt noe HELT annet.

Skrevet

Nei, du! Greit at man er myndig som nittenåring, men konsekvenstenkingen trenger ikke være fullt utviklet for det. Og at det skulle bli vist av pressen, nei, det hadde ikke jeg trodd heller.

Hvis noen hadde filmet deg, dritings, mens du gjorde noe du sett i ettertid ikke skulle gjort, hadde du ikke reagert hvis det kom i avisen? Lurt på hvordan i all verden pressen fikk tak i det, og hvorfor de viste det til hele verden uten å spørre deg? Eller hadde du tenkt at det var helt riktig av dem, gjort er gjort, og det får sikkert ikke store konsekvenser for deg?

Nå var vel ikke akkurat denne jenta dritings da.

mil1365380270
Skrevet

Nå var vel ikke akkurat denne jenta dritings da.

Ikke? Grunnen til at jeg brukte dritings i eksempelet, var at jeg regnet med at "Logitechmusa" lettere kunne se for seg å gjøre noe dumt da.

Jeg ville ikke offentliggjort noe sånt med en annen person, og da forutsetter jeg at andre voksne mennesker klarer å utvise samme omsorg.

Skrevet

Ikke? Grunnen til at jeg brukte dritings i eksempelet, var at jeg regnet med at "Logitechmusa" lettere kunne se for seg å gjøre noe dumt da.

Jeg ville ikke offentliggjort noe sånt med en annen person, og da forutsetter jeg at andre voksne mennesker klarer å utvise samme omsorg.

"Jeg ville ikke offentliggjort noe sånt med en annen person, og da forutsetter jeg at andre voksne mennesker klarer å utvise samme omsorg."

Hvis du forutsetter at absolutt alle andre er like sympatisk som deg, er du jo veldig naiv...

Skrevet

Hun var ikke full, i alle fall ikke dritings.

Jeg hadde heller ikke offentliggjort noe sånt, men det er ikke alle som er som deg og meg. I det samfunnet vil lever i, så var ikke dette uvventet og såpass burde hun forstå før hun gjorde dette. Det kan jo hende at hun driter i om at det blir lagt ut også.

Gjest herliland
Skrevet

Med russefeiring så markerer man at 13 års skolegang er ferdig : og denne stakkars jenta må vel ha fått med seg NOE på de 13 årene. Syntes overhodet IKKE synd på henne. Om folk puler foran eller bak, barberer seg eller ikke, driter jeg i. Men sex med mindreårige er selvsagt noe HELT annet.

Jeg får håpe du ikke blir filmet intetanende en gang du finner på å strippe foran kjæresten din f.eks. Tenk om det ble slutt. For da har du jo bare deg selv å takke ikke sant?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Sex med mindreårige skulle det ha vært minstestraff på 50 år eller noe.

Når det gjelder russejenta, så synes jeg lite synd på henne. Hun er for det første voksen nok til å forstå hva hun gjør, hun gjør det frivillig og hun vet utmerket godt at de fleste mb i dag enten kan ta bilder eller ta video, i tillegg til at sjangsen for at noen har med seg et videokamera er rimelig stor.

Det er tross alt ikke noe nytt at noe sånt som dette kan legges ut til millioner av folk bare minutter etter at det er tatt opp.

Men det er jo litt rart da, at det ikke blir samme oppstusset når en gutt stripper på samme måte.

Gjest herliland
Skrevet

Denne russejenta har vel fulgt med i verden en stund, så hun burde absolutt skjønne at det ville bli tatt bilder og video av "den intetanende strippingen".

Sex med småunger kommer i en helt annen kategori.

DEtte blir for dumt. Å hevde at hun burde skjønt dette ville blitt vist til hele norge på internett.

Mange gjør noe dumt i fylla, uten å skulle fått ødelagt deler av livet av den grunn. Jeg synes ikke hun hadde fortjent dette, og hvem vet, kanskje hun tar seg mer nær av det enn du og jeg vet?

mil1365380270
Skrevet

"Jeg ville ikke offentliggjort noe sånt med en annen person, og da forutsetter jeg at andre voksne mennesker klarer å utvise samme omsorg."

Hvis du forutsetter at absolutt alle andre er like sympatisk som deg, er du jo veldig naiv...

Er nok ikke sympatisk på alle områder, bare så det er sagt ;-)

Men jeg forventer at voksne skal utvise like mye omsorg som meg, de som ikke gjør det, ser jeg på som dårlige voksne, dårlige forbilder.

Skrevet

Men det er jo litt rart da, at det ikke blir samme oppstusset når en gutt stripper på samme måte.

Ja det er jeg enig i, men det er en annen diskusjon.

mil1365380270
Skrevet

Hun var ikke full, i alle fall ikke dritings.

Jeg hadde heller ikke offentliggjort noe sånt, men det er ikke alle som er som deg og meg. I det samfunnet vil lever i, så var ikke dette uvventet og såpass burde hun forstå før hun gjorde dette. Det kan jo hende at hun driter i om at det blir lagt ut også.

Kan selvfølgelig ikke se bort fra at hun driter i det, men de fleste med god ballast, vil jeg tro har problemer med at familien ser deg strippe i avisen. Pluss at dette ikke blir borte, det kan dras frem om 10-20 år, og skade deg om du stikker nesa litt frem. Det være seg i næringslivet eller politikken, de fleste har mye å utrette etter 19.

Jeg synes det var uventet, en ny vending. Og det er bra folk reagerer! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...