Gå til innhold

Er alt lov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At du gidder.... Du møter deg sjøl i døra hver gang du etterlyser at folk skal være tolerante og la folk være som de er.

Og snakk om å hisse seg opp da! Bare du hører ordene barbering og anal-sex så hiver du deg utpå igjen. Snakk om low life....

Og hvor møter jeg meg selv i døra her? Har du noe motargument, eller er barnlige personangrep alt du evner å hoste opp? Snakk om drittunge...

"............................."

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

27

• mrxx

13

• mil1365380270

9

• flisa

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Trusa forsvant den også:-)

Ah, det fikk jeg ikke med meg :-)

".............................."

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg skrev "sikkert ikke altfor smart". Det er forskjell på det å ikke være "normalt" intelligent nok til å skjønne dette. Og en person som stiller til valg som russepresident er neppe en sosialt uintelligent person.

"..............................."

Hvem som helst kan jo stille til et valg.

Skrevet

Hvem som helst kan jo stille til et valg.

"Hvem som helst kan jo stille til et valg."

Joda, men det neppe de mest utilpasse og sosialt vanskeligstilte som gjør det.

Skrevet

Jeg ville aldri ha kommet over det.

Noe sånt hadde ødelagt meg. Det er jeg sikker på.

Jeg ville heller ikke syntes at det hadde vært noe særlig,- den gangen i alle fall (da jeg var ung). Men jeg ville nok heller aldri ha gjort det mulig for noen å filme meg i den situasjonen. Det ville du kanskje heller ikke?

Dagens ungdommer er vel vant til at alt kan filmes og tas bilder av,- det er vel heller oss voksne som ikke har det i ryggmargen...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Hvem som helst kan jo stille til et valg."

Joda, men det neppe de mest utilpasse og sosialt vanskeligstilte som gjør det.

Men like fullt kan man være umoden og ute av stand til å se konsekvensene, når man er 19 år.

Gjest rosa73
Skrevet

Og hvor møter jeg meg selv i døra her? Har du noe motargument, eller er barnlige personangrep alt du evner å hoste opp? Snakk om drittunge...

Har lest mange av dine tidligere innlegg. Du er den største drittungen her inne. Når det passer deg etterlyser du at folk skal få gjøre som de vil og du påpeker enhver svakhet i andres argumentasjonsrekker. Du tror sikkert selv du er en dyktig debattant, men argumentasjonen din henger ikke på greip. Du kverrulerer så lenge at folk ikke gidder mer og da tror du vel at du har "vunnet". Og det er tydeligvis det viktigste for deg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det virker jo greit nok, i dette tilfellet. Presse-etikken er likevel tynnslitt her. Hvor bør grensene gå for hva som kan vises i det offentlige rom?

Jeg syns Nettavisen gikk for langt her. Det er min mening..

Skrevet

Har lest mange av dine tidligere innlegg. Du er den største drittungen her inne. Når det passer deg etterlyser du at folk skal få gjøre som de vil og du påpeker enhver svakhet i andres argumentasjonsrekker. Du tror sikkert selv du er en dyktig debattant, men argumentasjonen din henger ikke på greip. Du kverrulerer så lenge at folk ikke gidder mer og da tror du vel at du har "vunnet". Og det er tydeligvis det viktigste for deg.

*ler*

Du - pell deg ut herfra, eh? Hold det barnslige oppspyet ditt til Meldinger, og ikke fyll tråden med drittungeprat. Eller aller helst: Få deg noen år på baken får du åpner kjeften.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg ville heller ikke syntes at det hadde vært noe særlig,- den gangen i alle fall (da jeg var ung). Men jeg ville nok heller aldri ha gjort det mulig for noen å filme meg i den situasjonen. Det ville du kanskje heller ikke?

Dagens ungdommer er vel vant til at alt kan filmes og tas bilder av,- det er vel heller oss voksne som ikke har det i ryggmargen...

Det finnes mange slags forskjellige ungdommer blandt "dagens ungdom"

Skrevet

Men like fullt kan man være umoden og ute av stand til å se konsekvensene, når man er 19 år.

Man kan selvfølgelig det. Og jeg har også møtt 30-åringer som var umodne og ute av stand til å forstå konsekvensene av sine handlinger.

Gjest rosa73
Skrevet

*ler*

Du - pell deg ut herfra, eh? Hold det barnslige oppspyet ditt til Meldinger, og ikke fyll tråden med drittungeprat. Eller aller helst: Få deg noen år på baken får du åpner kjeften.

Det var du som starta drittungepratet. Og jeg har ingen planer om å pelle meg ut herfra med det første. Liker meg ganske godt her jeg.

Har dessuten mange nok år på baken til å kjenne en drittsekk igjen når jeg ser en.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

*ler*

" Få deg noen år på baken før du åpner kjeften"

Ikke vondt ment, bare litt nysgjerrig jeg altså.

Hvor mange år er du?

Du behøver ikke svare på det.

Skrevet

Det finnes mange slags forskjellige ungdommer blandt "dagens ungdom"

Joda,- det gjør det nok.

Men hun var nok ikke av de blygeste, når hun i det hele tatt kunne finne på dette...

Og - misforstå meg ikke - jeg synes jo også at det er helt vanvittig av Nettavisen å legge ut linken! Men at noen gjorde det,- det var ikke overraskende. Det er det jeg mener.

Skrevet

Det var du som starta drittungepratet. Og jeg har ingen planer om å pelle meg ut herfra med det første. Liker meg ganske godt her jeg.

Har dessuten mange nok år på baken til å kjenne en drittsekk igjen når jeg ser en.

Det var jeg som startet det barnslige personfikserte oppgulpet? Nei du, du har nok ikke mye å komme med her, nei. Du er ikke engang intelligent til å komme med noe som helst som er i nærheten av saklig - og oppførselen din er verdig en bortskjemt 5-åring.

Og du kommer sikkert til å fortsette med den prepubertale drittslengingen din i denne tråden så lenge du får svar. Ergo får du siste "ordet".

Skrevet

Hvor mange år er du?

Mener du jeg ikke skal være på slike personfikserte og usaklige angrep? Bare lurer.

Gjest herliland
Skrevet

Jeg foreslår at du lærer deg betydningen av de ordene du bruker før du støtter deg til dem.

"Her sier du i et argument 'alt skal være lov mellom samtykkende voksne' i det neste legitimerer du at hun uten viten har blitt lagt ut på internett til allmenn beskuelse."

Det er ingen selvmotsigelse her. Dessuten - jeg har ikke "legitimert" at hun har blitt lagt ut på nettet. Hvis du hadde lest det jeg har skrevet, så hadde du sett at jeg er enig i at det ikke er særlig moralsk å gjøre dette. Men nei - jeg synes ikke synd på henne, fordi hun utvilsomt er intelligent og oppegående nok til å vite at dette kunne skje.

"............................"

Ok, da er vi enige i en sak, at det er galt å legge ut bilder/video av denne russe-jenta uten hennes viten.

Likevel, du omtaler denne jenta på to vidt forskjellige måter, her er to utdrag:

"mange er enige i at det var galt å offentliggjøre opptaket av den heller uintelligente handlingen til en sikkert ikke så altfor smart nittenåring."

og

"Men nei - jeg synes ikke synd på henne, fordi hun utvilsomt er intelligent og oppegående nok til å vite at dette kunne skje."

Det er nok mange ulike oppfatninger av hvor ansvarlig en 19-åring er eller skal være.

Jeg ser at mennesker kan gjøre dumme ting i fylla som de angrer på og som slettes ikke bør komme ut i offentlighet. Jeg er ikke fordumsfull som tenker slik, tvert i mot.

Gjest rosa73
Skrevet

Det var jeg som startet det barnslige personfikserte oppgulpet? Nei du, du har nok ikke mye å komme med her, nei. Du er ikke engang intelligent til å komme med noe som helst som er i nærheten av saklig - og oppførselen din er verdig en bortskjemt 5-åring.

Og du kommer sikkert til å fortsette med den prepubertale drittslengingen din i denne tråden så lenge du får svar. Ergo får du siste "ordet".

Takk for det! Liker å få siste ordet vet du.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Joda,- det gjør det nok.

Men hun var nok ikke av de blygeste, når hun i det hele tatt kunne finne på dette...

Og - misforstå meg ikke - jeg synes jo også at det er helt vanvittig av Nettavisen å legge ut linken! Men at noen gjorde det,- det var ikke overraskende. Det er det jeg mener.

Jeg er heller ikke overrasket, men jeg synes det er uansvarlig av pressen.

Av folk som jobber i pressen, burde man ihvertfall forvente at de bruker hodet. Det skulle ikke vært lov og henge ut noen som selv ikke har bedt om å bli "kjendis"

Man ber nemlig ikke om å bli kjendis, fordi om man finner på "gærne" ting på en privatfest.

Hun har tross alt ikke gjort noe kriminelt.

mil1365380270
Skrevet

Hvor mange år er du?

Slapp av, de er sikkert gamle elskere :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...