Gå til innhold

Er alt lov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare man er barbert (der du vet), så er det vel ikke så farlig med alt det andre?

"Bare man er barbert (der du vet), så er det vel ikke så farlig med alt det andre?"

Nå har jo ikke jeg noengang forkynnt nødvendigheten av akkurat det, men heller sagt at jeg liker det meste.

"................................"

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

27

• mrxx

13

• mil1365380270

9

• flisa

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men vi var like "dumme" - sett i ettertid. og at TV2 gjør dumheten enda mer synlig er jo direkte kriminelt, synes jeg.

Joda, men den ene handlingen var mye mer bevist enn den andre.

Enig i at Nettavisen ikke burde legge ut en link.

Skrevet

Det er ikke ALLTID jeg gidder å kaste meg over barnsligheter :-)

jo! :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Bare man er barbert (der du vet), så er det vel ikke så farlig med alt det andre?"

Nå har jo ikke jeg noengang forkynnt nødvendigheten av akkurat det, men heller sagt at jeg liker det meste.

Bare tulla jeg :)

Skrevet

jo! :-)

Nope.

Sopper som kommer fra ingensteds og begynner å omtale meg som person, har jeg begrenset oppmerksomhet overfor.

"............................."

petter smart
Skrevet

Jeg får håpe du ikke blir filmet intetanende en gang du finner på å strippe foran kjæresten din f.eks. Tenk om det ble slutt. For da har du jo bare deg selv å takke ikke sant?

Ser du ikke forskjellen i å strippe i det offentlige rom og i den private sfære?

Hadde opptaket blitt gjort i en privat sammenheng uten hennes viten og samtykke så hadde det vært et lovbrudd.

Så lenge det er tatt opp i offentligheten og en kan argumentere for at det har allmenn interesse så er det lov å vise det. I dette tilfelle har det liten, om noen, allmenn interesse å se denne filmen.

petter smart
Skrevet

"Hvis noen hadde filmet deg, dritings, mens du gjorde noe du sett i ettertid ikke skulle gjort"

Sorry, men man er helt og holdent ansvarlig for sine handlinger selv om man er dritings (og etter hva jeg skjønte var ikke denne jenta "dritings"). Gjør man ting i fylla som man aldri ville gjort ellers, så har man et problem man må ta ansvar for selv. Det er IKKE synd på folk som driter seg ut i fylla.

Helt enig i at voksne folk må ta ansvaret for sine egne handlinger.

Så hun kan ikke klage på at noen tok opp dette og spredte det på internett.

Men mediene skal passe på folk som ikke kan ta vare på seg selv (noe denne jenta tydeligvis ikke kunne). Det er dermed ikke greit at de linker til videoen og slik er med på å spre den.

I den grad saken har nyhetens interesse så er det tilstrekkelig å skrive om den.

Logitechmusa
Skrevet

tror du hun gjorde dette bevisst foran kamera, og at det var planlagt å vise seg frem til hele landet etterpå?

Nei, men hun var da temmelig bevisst at ho skulle strippe i håp om å bli russepresident. Ting man gjør kan dessverre få mye større konsekvenser enn man tror på forhånd, det går godt an å tenke seg om littegrann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...