Gå til innhold

Hvordan skrive sånn type søknad?

Anbefalte innlegg

Gjest erstatningsskade
Skrevet

Min mann skal søke staten om erstatning etter en skade han fikk under FN tjeneste i utlandet.

Noen som kan hjelpe litt med hvordan man skal formulere en sånn type søknad.

Selve innholdet er greit med tanke på hva som har skjedd, omfang av skaden osv., men mer hvordan man åpner og hvor mye bør vi egentlig ha med...?

Erfaringer ?

Skrevet

Det viktigste dokumentet i en sånn sak, må jo være lege-erklæringer som støtter hans sak.

Har han slike?

Gjest Vekten73
Skrevet

Det viktigste dokumentet i en sånn sak, må jo være lege-erklæringer som støtter hans sak.

Har han slike?

Jeg ville kontaktet FN-veteranenes landsforbund,www.fnvlf.no. De vet helt sikkert hva du skal skrive/ta med i en slik søknad.

Gjest erstatningsskade
Skrevet

Har han slike?

Jada, de har vi så alt i orden der heldigvis.

Gjest erstatningsskade
Skrevet

Jeg ville kontaktet FN-veteranenes landsforbund,www.fnvlf.no. De vet helt sikkert hva du skal skrive/ta med i en slik søknad.

Takk for tipset, skal sjekke ut med de.

Skrevet

Gå til en advokat og få ham til å gjøre det. Hvis han senere skulle få problemer med erstatningen så vil ikke en advokat hjelpe hvis han ikke har vært med fra begynnelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...