Gå til innhold

Øyet

Anbefalte innlegg

Gjest vondt i øyet
Skrevet

Har så vondt i det ene øyet mitt! Det føles som om jeg har en kvise under øyelokket, noe som virker her merkelig! Det svir på samme måte som når det er allergi, men jeg har tatt øyedråper så kan ikke være det. Noen som har noen tips?

hare1365380455
Skrevet

Klør det også? Når jeg klør mye (allergi) virker det av og til som om det er noe på øyet. Og det er ikke alltid dråpene hjelper.... Få en time hos legen om det ikke blir bedre, men prøv å la øyet være i ro.

Gjest rosa73
Skrevet

Kanskje du har "sti" på øyet. Hørt om det? Det er som du beskriver, men ofte kan man se en klump/forhøyning i våtranden på øyelokket også. Går vekk etter et par dager.

Gjest vondt i øyet
Skrevet

Kanskje du har "sti" på øyet. Hørt om det? Det er som du beskriver, men ofte kan man se en klump/forhøyning i våtranden på øyelokket også. Går vekk etter et par dager.

Hm. Har hørt uttrykket, men aner ikke hva det er. Øyet er litt hovent og når jeg lukker det og tar på øyelokket med fingeren kjennes det ut som det er en klumpe der. Derfor jeg sammenlignet det med kvise under øyelokket. Hvorfor kommer det hvis det er sti på øyet? Og hvordan bli kvitt det?

Gjest rosa73
Skrevet

Hm. Har hørt uttrykket, men aner ikke hva det er. Øyet er litt hovent og når jeg lukker det og tar på øyelokket med fingeren kjennes det ut som det er en klumpe der. Derfor jeg sammenlignet det med kvise under øyelokket. Hvorfor kommer det hvis det er sti på øyet? Og hvordan bli kvitt det?

Usikker på hvorfor det kommer. Det går vekk av seg selv, men det er mulig det finnes kremer el.l som hjelper. Ring apoteket og spør. Eller søk på nettet. Helt ufarlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...