Gjest Litt stressa nå! Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Jeg hadde Universitetet i Stavanger på førstevalg. Så fikk jeg omslagsarket som jeg skulle sende til den skolen jeg hadde på første valg. Nå har jeg sendt omslagsarket, men har byttet rekkefølge (Oslo på førsteplass). Er det ok? Må jeg få nytt omslagsark? Og: må jeg sende karakterer til alle skolene jeg har søkt på? syns jeg har hørt noe om det? det vil si at jeg må sende til Høgskolen i Oslo, Universitetet i Oslo, og Universitetet i Stavanger? Kan ikke huske jeg gjor det for ett år siden. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Når det er UiS du hadde som 1.valg da du søkte er det de som behandler søknaden din, for omprioritere kan du gjøre frem til 1.juli. Det er kun UiS som skal ha papirene dine, og informasjonen blir lagt inn i en database og overført til de andre studiestedene du har søkt på. 0 Siter
petter smart Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Når det er UiS du hadde som 1.valg da du søkte er det de som behandler søknaden din, for omprioritere kan du gjøre frem til 1.juli. Det er kun UiS som skal ha papirene dine, og informasjonen blir lagt inn i en database og overført til de andre studiestedene du har søkt på. Må bare pirke litt. Du har rett alt, bortsett fra at all informasjonen sendes til samordna opptak, som kjører selve opptaket for alle universitetene/høgskolene. 0 Siter
Gjest pirkern Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Må bare pirke litt. Du har rett alt, bortsett fra at all informasjonen sendes til samordna opptak, som kjører selve opptaket for alle universitetene/høgskolene. Ikke hvis du søker via realkompetanse. Da må det sendes rett til den aktuelle skole. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.