Gå til innhold

La Redoute, problemer med siden

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har logget meg inn og greier, men når jeg skal klikke på varer, f.eks -damer-sko, så klikker alt, musepekeren ser ut som den har tatt speed ,-)

Kommer dere andre inn, eller er det bare min pc som lider av dette syndromet?

http://www.laredoute.no/

Lips1365380508
Skrevet

Logger ikke inn, husker ikke passordet mitt, men alt fungerer ;) Klikker det bare når du logger inn, eller klikker det også når du ikke logger inn ?

Gjest Shira12
Skrevet

Logger ikke inn, husker ikke passordet mitt, men alt fungerer ;) Klikker det bare når du logger inn, eller klikker det også når du ikke logger inn ?

Klikker når jeg ikke logger meg inn også.

Kommer inn på startsiden, det er når jeg skal begynne og se på varene, og klikker meg videre på kategoriene, da går alt med turbofart og kommer ikke opp noen bilder, bare menyen til venstre og oppe i bildet.

*arg* Vil handle klær nå!! *snufs*

Skrevet

Kommer inn på startsiden, det er når jeg skal begynne og se på varene, og klikker meg videre på kategoriene, da går alt med turbofart og kommer ikke opp noen bilder, bare menyen til venstre og oppe i bildet.

Bare du ikke kjøper de samme klærne som jeg har kjøpt så! *grådig*

Hehe...

Lips1365380508
Skrevet

Så rart! Vent noen timer å se da..for her fungerer alt.

Men et råd: Gå heller å shoppe i butikker ;) Finnes MASSE fint der også. Har brent meg en gang for mye på katalog/internettshopping. Men det er mange som blir fornøyd også da...men altså ikke jeg. :(

Gjest Shira12
Skrevet

Så rart! Vent noen timer å se da..for her fungerer alt.

Men et råd: Gå heller å shoppe i butikker ;) Finnes MASSE fint der også. Har brent meg en gang for mye på katalog/internettshopping. Men det er mange som blir fornøyd også da...men altså ikke jeg. :(

Liker og shoppe i butikker jeg også :-)

Men dessverre gjør sykdommen min at jeg sjelden kommer meg i butikker, og da er nettet en fin ting.

Blitt dreven i nettshopping etterhvert ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Bare du ikke kjøper de samme klærne som jeg har kjøpt så! *grådig*

Hehe...

He he ;-)

Har lyst på noen nye sommer topper.

*ser ut vinduet og lengter etter sommeren*

Skrevet

He he ;-)

Har lyst på noen nye sommer topper.

*ser ut vinduet og lengter etter sommeren*

Åja, da er det greit. :) Har bestilt meg noen kjoler, en flagrete topp, en blazer og noen sko jeg. Men det var da utrolig treg levering! Jeg bestilte tidlig i vinter/vår, og den ene kjolen og toppen kommer ikke før i slutten av juni! Lovlig sent, vil jeg si.

Gjest Shira12
Skrevet

Åja, da er det greit. :) Har bestilt meg noen kjoler, en flagrete topp, en blazer og noen sko jeg. Men det var da utrolig treg levering! Jeg bestilte tidlig i vinter/vår, og den ene kjolen og toppen kommer ikke før i slutten av juni! Lovlig sent, vil jeg si.

Irriterendes og vente!

Har lyst på sko også...

Håper siden funker snart!!!

Skrevet

Irriterendes og vente!

Har lyst på sko også...

Håper siden funker snart!!!

Hvilken nettleser bruker du? Jeg bruker å prøve IE hvis ting ikke funker i Firefox, du kan jo prøve det hvis du har noe alternativ.

Jeg har bestilt lyseblå og hvite Nike Air Max, "gammel"-typen. Gleder meg som en unge! :)

Lips1365380508
Skrevet

Prøv å først klikke deg inn på den første siden der de viser bikinier, også derifra går du inn på dame =)

Gjest Shira12
Skrevet

Hvilken nettleser bruker du? Jeg bruker å prøve IE hvis ting ikke funker i Firefox, du kan jo prøve det hvis du har noe alternativ.

Jeg har bestilt lyseblå og hvite Nike Air Max, "gammel"-typen. Gleder meg som en unge! :)

Har prøvd med begge de nettleserene, funker ikke i noen av de *snufse*

Gjest Shira12
Skrevet

Prøv å først klikke deg inn på den første siden der de viser bikinier, også derifra går du inn på dame =)

Prøvde det, men det gikk ikke.

ÅÅÅ, sliter snart av meg håret, jeg har ikke tålmodighet når jeg vil noe, og så funker det ikke.

Dumme dumme datamaskin!!! ;-)

Skrevet

Har prøvd med begge de nettleserene, funker ikke i noen av de *snufse*

Kan du ikke ringe inn og bestille via telefon da?

Gjest Shira12
Skrevet

Jo, men da må jeg på leit etter katalogen.

Men funker det ikke i løpet av kvelden, finner jeg nok frem den. Men det store spm er jo da hvor jeg har lagt den. Er ett stor surrehode jeg *rødme*

Gjest Shira12
Skrevet

Nå kommer jeg inn på alt, unntatt dame og herre. Herre er ikke så nøye med, men dame vil jeg inn på!

Hm, men jeg sparer vel kanskje en del penger på og ikke komme inn der ;-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg har samme problemet som deg :-(

Det ser ut som musa har fått parkinson eller no' sånt'no...

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har samme problemet som deg :-(

Det ser ut som musa har fått parkinson eller no' sånt'no...

Ja, akkurat.

Blir sur jeg nå, jeg som ville shoppe litt.

Får prøve igjen i morgen, kanskje siden trenger en god natt søvn ;-)

Gjest papirtiger
Skrevet

Fikk klærne mine. Skikkelig elefantstørrelser.

Gjest Shira12
Skrevet

Fikk klærne mine. Skikkelig elefantstørrelser.

Så de er store i str? Litt ok og vite på forhånd:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...