Gjest Shira12 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Jeg har logget meg inn og greier, men når jeg skal klikke på varer, f.eks -damer-sko, så klikker alt, musepekeren ser ut som den har tatt speed ,-) Kommer dere andre inn, eller er det bare min pc som lider av dette syndromet? http://www.laredoute.no/ 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Logger ikke inn, husker ikke passordet mitt, men alt fungerer Klikker det bare når du logger inn, eller klikker det også når du ikke logger inn ? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Logger ikke inn, husker ikke passordet mitt, men alt fungerer Klikker det bare når du logger inn, eller klikker det også når du ikke logger inn ? Klikker når jeg ikke logger meg inn også. Kommer inn på startsiden, det er når jeg skal begynne og se på varene, og klikker meg videre på kategoriene, da går alt med turbofart og kommer ikke opp noen bilder, bare menyen til venstre og oppe i bildet. *arg* Vil handle klær nå!! *snufs* 0 Siter
Freya Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Klikker når jeg ikke logger meg inn også. Kommer inn på startsiden, det er når jeg skal begynne og se på varene, og klikker meg videre på kategoriene, da går alt med turbofart og kommer ikke opp noen bilder, bare menyen til venstre og oppe i bildet. *arg* Vil handle klær nå!! *snufs* Bare du ikke kjøper de samme klærne som jeg har kjøpt så! *grådig* Hehe... 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Klikker når jeg ikke logger meg inn også. Kommer inn på startsiden, det er når jeg skal begynne og se på varene, og klikker meg videre på kategoriene, da går alt med turbofart og kommer ikke opp noen bilder, bare menyen til venstre og oppe i bildet. *arg* Vil handle klær nå!! *snufs* Så rart! Vent noen timer å se da..for her fungerer alt. Men et råd: Gå heller å shoppe i butikker Finnes MASSE fint der også. Har brent meg en gang for mye på katalog/internettshopping. Men det er mange som blir fornøyd også da...men altså ikke jeg. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Så rart! Vent noen timer å se da..for her fungerer alt. Men et råd: Gå heller å shoppe i butikker Finnes MASSE fint der også. Har brent meg en gang for mye på katalog/internettshopping. Men det er mange som blir fornøyd også da...men altså ikke jeg. Liker og shoppe i butikker jeg også :-) Men dessverre gjør sykdommen min at jeg sjelden kommer meg i butikker, og da er nettet en fin ting. Blitt dreven i nettshopping etterhvert ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Bare du ikke kjøper de samme klærne som jeg har kjøpt så! *grådig* Hehe... He he ;-) Har lyst på noen nye sommer topper. *ser ut vinduet og lengter etter sommeren* 0 Siter
Freya Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 He he ;-) Har lyst på noen nye sommer topper. *ser ut vinduet og lengter etter sommeren* Åja, da er det greit. Har bestilt meg noen kjoler, en flagrete topp, en blazer og noen sko jeg. Men det var da utrolig treg levering! Jeg bestilte tidlig i vinter/vår, og den ene kjolen og toppen kommer ikke før i slutten av juni! Lovlig sent, vil jeg si. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Åja, da er det greit. Har bestilt meg noen kjoler, en flagrete topp, en blazer og noen sko jeg. Men det var da utrolig treg levering! Jeg bestilte tidlig i vinter/vår, og den ene kjolen og toppen kommer ikke før i slutten av juni! Lovlig sent, vil jeg si. Irriterendes og vente! Har lyst på sko også... Håper siden funker snart!!! 0 Siter
Freya Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Irriterendes og vente! Har lyst på sko også... Håper siden funker snart!!! Hvilken nettleser bruker du? Jeg bruker å prøve IE hvis ting ikke funker i Firefox, du kan jo prøve det hvis du har noe alternativ. Jeg har bestilt lyseblå og hvite Nike Air Max, "gammel"-typen. Gleder meg som en unge! 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Prøv å først klikke deg inn på den første siden der de viser bikinier, også derifra går du inn på dame =) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Hvilken nettleser bruker du? Jeg bruker å prøve IE hvis ting ikke funker i Firefox, du kan jo prøve det hvis du har noe alternativ. Jeg har bestilt lyseblå og hvite Nike Air Max, "gammel"-typen. Gleder meg som en unge! Har prøvd med begge de nettleserene, funker ikke i noen av de *snufse* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Prøv å først klikke deg inn på den første siden der de viser bikinier, også derifra går du inn på dame =) Prøvde det, men det gikk ikke. ÅÅÅ, sliter snart av meg håret, jeg har ikke tålmodighet når jeg vil noe, og så funker det ikke. Dumme dumme datamaskin!!! ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Har prøvd med begge de nettleserene, funker ikke i noen av de *snufse* Kan du ikke ringe inn og bestille via telefon da? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Kan du ikke ringe inn og bestille via telefon da? Jo, men da må jeg på leit etter katalogen. Men funker det ikke i løpet av kvelden, finner jeg nok frem den. Men det store spm er jo da hvor jeg har lagt den. Er ett stor surrehode jeg *rødme* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Kan du ikke ringe inn og bestille via telefon da? Nå kommer jeg inn på alt, unntatt dame og herre. Herre er ikke så nøye med, men dame vil jeg inn på! Hm, men jeg sparer vel kanskje en del penger på og ikke komme inn der ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Jeg har samme problemet som deg :-( Det ser ut som musa har fått parkinson eller no' sånt'no... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Jeg har samme problemet som deg :-( Det ser ut som musa har fått parkinson eller no' sånt'no... Ja, akkurat. Blir sur jeg nå, jeg som ville shoppe litt. Får prøve igjen i morgen, kanskje siden trenger en god natt søvn ;-) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Fikk klærne mine. Skikkelig elefantstørrelser. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Fikk klærne mine. Skikkelig elefantstørrelser. Så de er store i str? Litt ok og vite på forhånd:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.