Freya Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Så de er store i str? Litt ok og vite på forhånd:-) Det varierer vel fra merke til merke? Enkelte ting jeg bestilte var store i størrelsen, andre var pinetrange. Dessuten står det at man skal bestille en størrelse større enn man pleier, fordi det er franske størrelser i katalogen. Er jo ikke verre enn at man kan returnere og bytte da. Det driver jeg med om dagen, sender og styrer på. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Så de er store i str? Litt ok og vite på forhånd:-) Enorme! Bestilte en topp i 34 som passet en venninne som vanligvis bruker 38/M 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. mai 2005 Skrevet 18. mai 2005 Enorme! Bestilte en topp i 34 som passet en venninne som vanligvis bruker 38/M Var kanskje like bra at jeg ikke kjøpte klær til meg selv da, bare sko og ett par smykker. Og klær til guttungen, men det gjør ikke noe om de er litt store, he he, han vokser i rekordfart ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.