snø Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Hei, er det noen som kan fortelle meg om det er mulig (og i så tilfelle hvordan) å atuomatisk videresende alle mail i outlook til en annen adresse. Så blir jeg glad :-)) Beste hilsen fra 0 Siter
Gemini Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Tror det er to måter å gjøre dette på, enten bruke Tools - Out of Office -funksjonen, men den fant jeg ikke i farten på min mail her hjemme, men jeg bruker den på jobb. Det kan ha noe med norsk/engelsk språkversjon å gjøre, eller at Outlook på jobb er tilknyttet en Microsoft Exchange Server. Men den andre måten skal kunne funke uansett, og heter Regelveiviser. Ligger under Verktøy-menyen. Du kan lage en Regel som gjelder alle meldinger sendt til deg - at de skal videresendes til adresse sånn-og-sånn. Lykke til :-) 0 Siter
snø Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Tror det er to måter å gjøre dette på, enten bruke Tools - Out of Office -funksjonen, men den fant jeg ikke i farten på min mail her hjemme, men jeg bruker den på jobb. Det kan ha noe med norsk/engelsk språkversjon å gjøre, eller at Outlook på jobb er tilknyttet en Microsoft Exchange Server. Men den andre måten skal kunne funke uansett, og heter Regelveiviser. Ligger under Verktøy-menyen. Du kan lage en Regel som gjelder alle meldinger sendt til deg - at de skal videresendes til adresse sånn-og-sånn. Lykke til :-) Takk! :-) Beste hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.