Gå til innhold

Congratulations

Anbefalte innlegg

Gjest Vinnerlykk1
Skrevet

Prøver igjen:))

Jeg vant en "holiday package" tur under denne linken, på nett:

http://www.special-t-travel.com/

Tur for 4 personer i 15 dager inkl. tur i Orlando/Florida. Dayota beach og Cruise + rent a car/Full travel license.

Må brukes innen 18 mnd, eller gi den vekk som gave.

Koster 18775,(NOK)- 2998.00(Usd) Betaler selv 5609,- Fly fra Oslo inkl.

Hvordan kan jeg stole på at dette er seriøst? Bilettene kommer i posten 10-14 dager. Her om dagen ringte de å ønsket meg "welcome abroad".

Ellers har jeg fått tlfnr. til kontoret, referansenr. samt navn jeg kan ringe å spørre om det er noe. Er allikevel litt skeptisk. Noen som har lignende opplevelse, erfaring med slike "packagers"?

- Vinnerlykk1

Skrevet

Det ringer en bjelle hos meg hvertfall. Hadde ikke gitt bort kortnummer hvertfall.

Gjest vår erfaring
Skrevet

Høres ut som det foreldrene mine opplevde; de trodde de vant en tur til Florida (?). Moren min ringte til USA og brukte penger på det, men det viste seg at det bare var tull.... Vi fikk selv en telefon i går der en mann sa vi var med i en trekning (opplest samtale). Jeg ville ikke stolt på dette.

Skrevet

Spør deg selv: Hvorfor tror du noen vilt fremmede har interesse av å gi deg en reise ? Sånn helt uten videre ?

Svaret er enkelt: De får noe ut av det. Det får de av deg, hvis du er dum nok til å gå på det.

Som det sies: Hvis noe virker for godt til å være sant, er det som regel det.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Mener å ha lest at dette er ren svindel, men husker ikke hvor akkurat nå.

Gjest Vinnerlykk1
Skrevet

Mener å ha lest at dette er ren svindel, men husker ikke hvor akkurat nå.

Ups, da! Hvor dum går det ann å bli? Da må jeg vel se til å få sperret kort og sånt, raskere enn svint. Har betalt halvparten, og må nok innse at de pengene er "brent" - må ringe VISA i morgen. ;-/

Jeg overlever det nok, men surt ja. Gjør det aldri igjen...

En ulykke kan skje den beste familie.

Gjest herregud!
Skrevet

ER du virkelig så dum, eller bare later du som?

Gjest Vinnerlykk1
Skrevet

ER du virkelig så dum, eller bare later du som?

Jeg er så dum, og later ikke som.

Skrevet

Takk -flisa......Ble litt klokere. Og det behøves vel......;-))

Minner meg om da eksen og jeg var på ukestur til Gran Canaria - vi gikk der og ruslet på strandpromenaden og så FIKK vi et lodd som noen sto og prakket på oss - og så VANT VI EN UKES TUR TIL USA - herregud, vi var jo overlykkelige - så ble vi geleidet inn i en taxi for å bli kjørt dit vi skulle ta i mot gaven (at det går an å være så bortreist - bokstavelig talt) - -vikjørte opp i fjellene til et stort hus - og der kjørte taxiene i skytteltrafikk med sånne tullinger som oss. Vi fikk en omvinsing på et flott hotelle og så ble vi plassert i et venterom Der ble vi sittende i kø for å komme inn på kontoret for å overta premien. Og da vi endelig kom inn så var det selvsagt et sånt "TimeShare-selskap" som skulle prakke på oss en kontrakt til 50.000,- - - ja, særlig vi som var nyseparert og ikke akkurat velbeslåtte.......heldigvis får en nesten si, for dermed sa vi også nei til alt de ba oss om - de sto med kontrakten og virket nesten truende....men vi fikk billetene til USA - - -og ble kjørt tilbake etterhvert til stranda.

Premien var reell nok - men vi måtte da ha betalt flyreisen selv - og det hadde jo ingen av oss råd til, så premien gikk ut på datoen den....:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...