Gjest *klørmegihodet* Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Når man skriver ut sort hvitt bilder på farget papir,hvordan unngå at bildet blir samme farge som papiret? 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Det er vel vanskelig å få til, vel? Tenk logisk, da. :-) Jeg mener .. har du f.eks grønt papir og et hvilket som helst bilde være seg svart/hvitt eller farger, så kan du ikke unngå å få med den grønne fargen. Men dette er så opplagt at du spør sikkert om noe helt annet.... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Du tar frem tryllestaven og sier: Sim sala bim, og vips så er fargen borte. Nei fra spøk til alvor, du må nok bruke hvitt papir. 0 Siter
Gjest *klørmegihodet* Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Det er vel vanskelig å få til, vel? Tenk logisk, da. :-) Jeg mener .. har du f.eks grønt papir og et hvilket som helst bilde være seg svart/hvitt eller farger, så kan du ikke unngå å få med den grønne fargen. Men dette er så opplagt at du spør sikkert om noe helt annet.... Er du veldig flink i photoshop?? 0 Siter
flisa Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Er du veldig flink i photoshop?? Jeg er . åssen det? 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Er du veldig flink i photoshop?? Om jeg var verdensmester i Photoshop ville jeg likevel ikke kunne få vekk fargen på papiret ved utskrift. :-) 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Er du veldig flink i photoshop?? Jeg tok forresten hintet, du er ikke smartere enn at du trodde det gikk an å få vekk fargen på det farga papiret ved utskrift. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.