Gå til innhold

Hva syns dere?

Gjest offerets reaksjoner

Anbefalte innlegg

Gjest offerets reaksjoner
Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/11/431439.html

Jeg syntes nok mennene her også burde fått straff ja. Ellers er jeg vel enig i at det ikke alltid er så klokt å ta straffesaker i sine egne hender. Men det tilfelle hvor han isteden viste bilder til mannens familie, den har jeg sansen for.

Gjest Også et offer.
Skrevet

Slike ting er vanskelige.

Man mener jo gjerne at ingen skal ta saken i egne hender men jeg synes kanskje ikke det var så dumt å ta bilder og informere familie.

Selv om gutten nok dro det litt langt til tider så har jeg ingen problemer med å forstå ham. Har selv en bror som har blitt veldig ødelagt av det samme, hvor den skyldige fikk liten straff. Er også selv offer, og denne skyldige er aldri straffet.

Men nå ligger han "heldigvis" på Riksen døende av kreft.

Skrevet

Har ikke dere sett den filmen om hun i USA som var med FBI å ta endel av de pedofile på nett? En sann historie... Samma dralten der, hun holdt på å bli straffet da de fant ut at hun selv var blitt misbrukt som barn, og da hun traff overgriperen sin på nettet, ble hun besatt, og risikerte både livet til familien og seg selv... Hennes overgriper hadde begynt å taste med hennes egen datter!

For å si det rett ut, dette burde være et yrke, det å sette fast pedofile på nettet.. en slags "nettdetektiv"

Men vi har visst ikke kommet så langt i utviklingen enda at knødene på toppen ennå ikke har skjønt omfanget på dette!

All ære til gutten, at han i det hele tatt har hatt psyke til å nesten så og si utsette seg selv for overgrepene på nytt for å hjelpe andre som har det på samme måte... bare så jævli at dette gudsforlatte landet (og verden) sitter med ukompetente regjeringsmedlemmer som kun tenker profitt og hvor godt de tar seg ut på TV....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...