Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mmm... Som noen her inne har fått med seg i fullt monn så har jeg fått meg kjæreste! Han bor en liten time unna med bil og ettersom jeg har unger halve tiden sees vi ikke akkurat hver dag.

Men vi er forelsket så det holder! Vi turtler og koser og fjoller og sender lange mailer og søte små tekstmeldinger i hytt og pine... Han påstår han ikke spiser om dagen, men bare lever på luft og kjærlighet! :o)

Men det vi begge er enige om er at det nesten er for godt til å være sant! *Sukker lykkelig*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/184250-for-godt-til-%C3%A5-v%C3%A6re-sant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Huff nå kom jeg til å tenke på den reklamen om allt som virker for godt til å være sant (husker ikke helt innholdet). Konklusjonen var i hvert fall at når ting så ut til å være for godt til å være sant, så var de som regel det.

Det har sikkert med den skyen som henger over mitt eget hode om dagen. Heldigvis ser jeg sola iblant da :-) Håper og tror den forsvinner etterhvert.

Det er alltid deilig å høre om noen som har funnet "det store"/har det bra. I det siste har det vært så mye negativt her på DOL. Skulle ønske like mange delte gleder som sorger :-) Det hjelper faktisk de som sliter tror jeg.

Gratulerer da! Dette har du virkelig fortjent. Våren er jo den beste tiden å være forelsket på.

Har du noe saftig info å gi oss, alder, sexy, har han barn?

Han har ingen barn, han er året eldre enn meg og han tenner meg som ingen annen har gjort før! *Gliser henrykt*

Annonse

Hehe, gratulerer!

Siden du har unga halve tiden har du jo MASSER av tid til å fjolle rundt med den utvalgte, spør du meg. Jeg har ungen 12/2 og da er det ikke så lett... Men da får man jo ta det igjen de 2 dagene/nettene man har barnefri :o)

Joda, men med seinvakter på jobben og ungene annenhver helg så begrenser det seg litt da sjø. :o)

Men de stundene vi har sammen - de utnyttes til fulle!

Nyt forelskelsen og lidenskapen nå i den første tiden.

Så får dere se hvordan det går når dere blir bedre kjent, og greier å vurdere hverandre som personer uten å se hverandre gjennom tykke rosa briller ;-)

Lykke til uansett - håper for din og deres del at dere matcher hverandre godt nok til å utvikle noe som kan vedvare over lengre tid.

Nyt forelskelsen og lidenskapen nå i den første tiden.

Så får dere se hvordan det går når dere blir bedre kjent, og greier å vurdere hverandre som personer uten å se hverandre gjennom tykke rosa briller ;-)

Lykke til uansett - håper for din og deres del at dere matcher hverandre godt nok til å utvikle noe som kan vedvare over lengre tid.

Vi koser oss vi! Vi har normal "samværsordning", sees en kveld/natt i uka og annenhver helg! ;o)

Omn en mnd i dag reiser han ut på sjøen igjen og blir ute i 3 mnd... :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...