Gjest Liten jente i dag Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Så er jeg ikke verdens flittigste student da. Motivasjonen er milevis unna. Har en fagtekst i pedagogikk som må skrives til i morgen, som jeg ikke har begynt på. Hva skal det bli av meh? Nei og nei om min mor hadde vist dette. 0 Siter
Freya Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Som Tommy i Tommy og Tigern sa: Jeg må være i et spesielt humør for å gjøre lekser. Tigern: Å? Hva da? Tommy: Siste liten-panikk! Hehe... Sånn hadde jeg det også. 0 Siter
Gjest Liten jente i dag Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Hva er temaet? Kanskje kan jeg hjelpe? Jeg valgte å skrive om læringsmiljø med vekt på samarbeid og kommunikasjon. Sier meg snart ferdig med den. Lei nå! 0 Siter
org Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Jeg valgte å skrive om læringsmiljø med vekt på samarbeid og kommunikasjon. Sier meg snart ferdig med den. Lei nå! Ok... Samarbeid hjem skole, eller samarbeid i f. eks. lærerteam? Jeg sitter med en krl-mappe som skal leveres i morra. Går greit det, er bare dritt lei jeg også... 0 Siter
Gjest Liten jente i dag Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Ok... Samarbeid hjem skole, eller samarbeid i f. eks. lærerteam? Jeg sitter med en krl-mappe som skal leveres i morra. Går greit det, er bare dritt lei jeg også... Samarbeid mellom elevene. Du er lærerstudent? Hvilket år? 2. år her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.