Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror jeg har sett den filmen. Var det ikke der hun ble knullet i en gymsal eller noe? Mener å huske at han stappet sokker i kjeften på henne, hehe.

Ja, jeg ser for meg at de hadde sex på et siderom til en gymsal??? Og at hun hadde gule cheer-leader klær??

Fortsetter under...

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

25

• morsan

14

• Lillemus

11

• mil1365380270

9

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Jeg tror det stort sett blir regnet som en hyggelig bonus?

Jeg er ikke lydløs selv, og jeg har hatt intrykk av at det ikke er upop..:)

På den annen side, jeg har vært borti "mannelyder" jeg synes er direkte turnoff, så hvem vet..

Man har sikkert ulike oppfatninger på hva som er sexy, også på audiofronten..;)

"På den annen side, jeg har vært borti "mannelyder" jeg synes er direkte turnoff, så hvem vet.."

Jeg kjenner sikkert en som lager sånne lyder. Uten at jeg har vært innpå han under sexakten.

Men jeg husker engang jeg møtte han ute. Jeg sto der med en handlepose. Han hadde også handlet. Det var midt på dagen - en lørdag.

Så kom det to nydelige damer forbi. De må ha vært rundt 35 år gamle, men holdt seg uforskammet godt

Da begynte faenskapet å ule ut noen apelyder mot dem. Sånne lyder som man ser på Ronny og Ragge og den slags svenske harryserier. Damene snudde seg og lurte på hva faen han drev med. Fyren sto og hoiet apelydene ut mens han gjorde obskure bevegelser med den ene hånda.

Jeg ble ikke flau i det hele tatt.

Jeg kan tenke meg at de lydene han presterer under akten kan dra seg til.

Denne mannen er forresten nesten 10 år eldre enn meg, og han kødda ikke. Han tror den slags tenner damene.

serendipity

"På den annen side, jeg har vært borti "mannelyder" jeg synes er direkte turnoff, så hvem vet.."

Jeg kjenner sikkert en som lager sånne lyder. Uten at jeg har vært innpå han under sexakten.

Men jeg husker engang jeg møtte han ute. Jeg sto der med en handlepose. Han hadde også handlet. Det var midt på dagen - en lørdag.

Så kom det to nydelige damer forbi. De må ha vært rundt 35 år gamle, men holdt seg uforskammet godt

Da begynte faenskapet å ule ut noen apelyder mot dem. Sånne lyder som man ser på Ronny og Ragge og den slags svenske harryserier. Damene snudde seg og lurte på hva faen han drev med. Fyren sto og hoiet apelydene ut mens han gjorde obskure bevegelser med den ene hånda.

Denne mannen er forresten nesten 10 år eldre enn meg, og han kødda ikke. Han tror den slags tenner damene.

Auda... Stygg sak..!!!

PS:: Dessuten så er det maaaaange damer på 35 som holder seg godt. 35 er da ingen alder???

ShitDiddelyDo

Auda... Stygg sak..!!!

PS:: Dessuten så er det maaaaange damer på 35 som holder seg godt. 35 er da ingen alder???

Hehe. Jeg gikk ut fra at jeg ville få den der.

Du har helt rett. Faktisk er det uhyre mange nydelige damer på 35 år der ute. Det er ingen alder i det hele tatt. Men det er kanskje fordi jeg går mot 29 på tredje året og utvikler kvinnepreferansene mine naturlig. :)

laguna1365380434

*lol* De ble sikkert veldig imponerte!;)

Jeg trodde forresten ikke denslags menn opererte på egenhånd, jeg trodde han var ett flokkdyr..;)

Som f.eks kan finne på å bo i stilaser med bygningsarbeidere i..Eller i pickuptrucker o.l..

Hva tror de de oppnår? Når femten menn på likt bestemmer seg for å uniont nøffe til damer med shorts og topp som går forbi på gaten..

Jeg tviler alvorlig på at slike møter NOEN gang har ført til at damen blir så imponert at hun øyeblikelig kler av seg og blir med på orgie på byggeplassen...

Tror de det, tro?

Eller er det bare en latterlig refleks?

:-)

Annonse

Jeg tar i mot stafettpinnen og kommer med mitt mest spesielle stønneminne.

Det var på en gresk øy, hvor jeg var sammen med en gresk gud som delte hus med flere andre greske guder. Etter festen havnet vi parvis på madrasser og provisoriske senger på en kjempesvær terasse. (Het natt i Syden!)

Men det var stupmørkt, så det gjorde ikke så mye om vi ikke var alene.

Saken var imidlertid at jeg delte hotellrom med en venninne, og måtte komme meg "hjem", jeg ville ikke overnatte hos gudene og gjøre henne engstelig, dessuten syntes jeg det ville være dårlig gjort overfor henne å være ute hele natta.

Men problemet var at paret som holdt til noe meter fra oss, lå slik til at jeg måtte skritte over dem for å komme til døra. Og de hoia og skreik noe inn i granskauen. I tillegg hørtes det hele ut som en brytekamp.

Ble de aldri ferdige? Kunne de ikke snart sovne?

Jo, endelig ble det stilt. Jeg kledde på meg i all hast, reiste meg opp for å gå og tok sikte på en liten lysstripe som måtte være døra. Men jaggu bar det ikke i vei på nytt. Nye stønn og hyl og skrik.

Jeg måtte vente enda et par økter før jeg kom meg derfra.

Hehe, men du kunne vel ha brukt tiden godt du også mens du ventet på fri bane?

Ja, jeg ser for meg at de hadde sex på et siderom til en gymsal??? Og at hun hadde gule cheer-leader klær??

Tror også at hun hadde på seg slike klær ja. Lurer på om de knullet oppe på galleriet i gymsalen eller noe? Det må da være mange, mange år siden denne filmen gikk?

serendipity

Hehe. Jeg gikk ut fra at jeg ville få den der.

Du har helt rett. Faktisk er det uhyre mange nydelige damer på 35 år der ute. Det er ingen alder i det hele tatt. Men det er kanskje fordi jeg går mot 29 på tredje året og utvikler kvinnepreferansene mine naturlig. :)

He he..Det høres ut som en sunn utvikling...Selv om jeg ikke syntes det er så ille med alderen, så er det ikke umulig at jeg fortsetter å bli 29 noen år til ;-)

Hehe, men du kunne vel ha brukt tiden godt du også mens du ventet på fri bane?

Makkeren min hadde sovna, så da måtte jeg i så fall ha huka tak i en annen gud i mørket!

Hvordan han kunne sove i det levenet står fortsatt for meg som ubegripelig.

Makkeren min hadde sovna, så da måtte jeg i så fall ha huka tak i en annen gud i mørket!

Hvordan han kunne sove i det levenet står fortsatt for meg som ubegripelig.

Var dette slike strandguder det da? Hehe det er jo mulig at han hadde vært med på det før. Men hvorfor ikke huket tak i en annen gud?

Du er da ingen fjortiss er du vel?

De lydene som kommer naturlig fra oss under sex, er jo bare opphissende. Faker du opphisset ved å jukse stønne og skrike og hyle blir det vel litt dumt.

Du sier selv at den du har sex med liker det så hva er da problemet?

Har aldri faket noe som helst jeg. :o)

Men det er da vel lov å spørre litt? ;o)

*Himler med øynene* Jeg hadde sannsynligvis brutt ut i latterkrampe hadde jeg vært vitne til opptrinnet, for deretter å synes oppriktig synd på fyren.

Annonse

Var dette slike strandguder det da? Hehe det er jo mulig at han hadde vært med på det før. Men hvorfor ikke huket tak i en annen gud?

Nei, jeg vil ikke kalle dem strandguder. De bodde i London hele gjengen til vanlig, og var både seriøse og intellektuelle. Og snakket da selvsagt flytende engelsk.

De var på ferie i hjemlandet selv. Og jeg var sammen med en av dem fast hele ferien, det var ikke bare tull og festing og sex.

Gjest midia

Det ble vel masse sex på de gogså da kan jeg tenke meg, for mannen din syntes vel ikke det var så ekkelt... ;)

Vi lo så tårene trillet begge to.

Men at han fikk tenning av de to der oppe er ikke rette ord,heller motsatt..ihvertfall når han tenkte på hvem de var.ugg!!

Tror også at hun hadde på seg slike klær ja. Lurer på om de knullet oppe på galleriet i gymsalen eller noe? Det må da være mange, mange år siden denne filmen gikk?

Uff, ja, he he, det er litt "avslørende" sånn aldersmessig å snakke om gamle ungdomsfilmer! *S*

*lol* De ble sikkert veldig imponerte!;)

Jeg trodde forresten ikke denslags menn opererte på egenhånd, jeg trodde han var ett flokkdyr..;)

Som f.eks kan finne på å bo i stilaser med bygningsarbeidere i..Eller i pickuptrucker o.l..

Hva tror de de oppnår? Når femten menn på likt bestemmer seg for å uniont nøffe til damer med shorts og topp som går forbi på gaten..

Jeg tviler alvorlig på at slike møter NOEN gang har ført til at damen blir så imponert at hun øyeblikelig kler av seg og blir med på orgie på byggeplassen...

Tror de det, tro?

Eller er det bare en latterlig refleks?

:-)

*lol*

Kjenner igjen din beskrivelse og er helt enig!

TROR de virkelig at damene blir imponerte?

Mary Poppins

hehe jeg fatter ikke hva gutter tenker når de gjør sånn.

Det samme går forresten for plystring, hva er det gutter forventer? at vi skal snu oss og si "så sjarmerende, klar for et knull?"

hehe jeg fatter ikke hva gutter tenker når de gjør sånn.

Det samme går forresten for plystring, hva er det gutter forventer? at vi skal snu oss og si "så sjarmerende, klar for et knull?"

Plystring er jo av det uskyldige slaget og det er ikke ment noe mer enn en hyggelig oppmerksomhet og ingen som forventer seg noe.

Men takt og tone er viktig uansett.

mil1365380270

Plystring er jo av det uskyldige slaget og det er ikke ment noe mer enn en hyggelig oppmerksomhet og ingen som forventer seg noe.

Men takt og tone er viktig uansett.

Hvorfor nøyer man seg ikke med å se da? Hvorfor gjøre noe som trekker oppmerksomheten mot deg selv?

Tror det er neandertalermannens måte å si "Jeg er viril, jeg er potent, se på meg!!!!" ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...