Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvorfor nøyer man seg ikke med å se da? Hvorfor gjøre noe som trekker oppmerksomheten mot deg selv?

Tror det er neandertalermannens måte å si "Jeg er viril, jeg er potent, se på meg!!!!" ;-)

Tja si det, jeg er ikke av de som plysterer på damene.

Men hensikten er jo ikke annet enn å vise oppmeksomhet og kom ikke å si at jentene, i alle fall de fleste, liker å få oppmerksomhet og bli plystret på.

Så lenge det er såpass uskyldig vil nok de fleste like det, men slik oppførsel som SDD beskriver er jo på apestadiet.

Fortsetter under...

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

25

• morsan

14

• Lillemus

11

• mil1365380270

9

Mest aktive i denne tråden

Nei, jeg vil ikke kalle dem strandguder. De bodde i London hele gjengen til vanlig, og var både seriøse og intellektuelle. Og snakket da selvsagt flytende engelsk.

De var på ferie i hjemlandet selv. Og jeg var sammen med en av dem fast hele ferien, det var ikke bare tull og festing og sex.

Ikke bare tull og festing og sex??...hva annet er det å gjøre på en sydenferie?...bortsett fra å sole seg da:-)

Ikke bare tull og festing og sex??...hva annet er det å gjøre på en sydenferie?...bortsett fra å sole seg da:-)

Man kan faktisk forelske seg. Tror det er minst like mye fordommer ute og går overfor "strandløvene" som omvendt.

De er ikke bare leketøy.

Gjest ølvom

Vi lo så tårene trillet begge to.

Men at han fikk tenning av de to der oppe er ikke rette ord,heller motsatt..ihvertfall når han tenkte på hvem de var.ugg!!

Gutter tenner da ofte på lesbesex, og det å høre lydene gjorde nok at han fikk endel bilder i hodet.

mil1365380270

Tja si det, jeg er ikke av de som plysterer på damene.

Men hensikten er jo ikke annet enn å vise oppmeksomhet og kom ikke å si at jentene, i alle fall de fleste, liker å få oppmerksomhet og bli plystret på.

Så lenge det er såpass uskyldig vil nok de fleste like det, men slik oppførsel som SDD beskriver er jo på apestadiet.

Synes det er litt apete å plystre/rope for å komplimentere puppene og rompa til kvinner man ikke kjenner også. Særlig når det aldri kunne falle en inn å si til hun i kassa at hun har utrolig pene hender f.eks. Det blir jo alt for personlig og flørtete?!

At vi liker det, er vel sant. Men jeg tenker i alle fall "for en tosk, lurer på om dama hans vet at han holder på sånn".

Annonse

hehe jeg fatter ikke hva gutter tenker når de gjør sånn.

Det samme går forresten for plystring, hva er det gutter forventer? at vi skal snu oss og si "så sjarmerende, klar for et knull?"

Apropos plystring:

Mitt inntrykk er at dette gjøres mest for å påkalle oppmerksomhet fra noen man KJENNER på en litt "morsom" måte, og at det derfor gjerne kan være kvinne som plystrer på mann eller endogtil på en venninne.

men det er sikkert noen harrtyasser som bruker det overfor ukjente damer også! ;-)

Gjest Ninett

Nå er ikke jeg mann :) men ser at kvinnene her inne forteller hva de gjør så da gjør jeg det og.

Har hatt mye lyd i meg, ikke vræling da, i mitt tidligere sex liv.

Men så finner jeg ut at med min nåværende utvalgte så har jeg en sex som ikke er sann, med orgasmer som ligner på pressveer *ler* og da er jeg nesten lydløs inntil jeg nermer meg. Og selv da vræler jeg ikke men kommer med lyder passende for anledningen ;)

Unntaket er under røff sex, da låter man litt mer da, men laaaaangt fra hyl, vræl og annet som kan minne om en "han dreper meg" situasjon.

Kællen er fornøyd, han merker på kroppen min styrke på orgasmer, nytelse ol. så han er ikke særlig i tvil nei, om jeg er aldri så stille :)

Synes det er litt apete å plystre/rope for å komplimentere puppene og rompa til kvinner man ikke kjenner også. Særlig når det aldri kunne falle en inn å si til hun i kassa at hun har utrolig pene hender f.eks. Det blir jo alt for personlig og flørtete?!

At vi liker det, er vel sant. Men jeg tenker i alle fall "for en tosk, lurer på om dama hans vet at han holder på sånn".

Hvis en mann roper så er jeg enig med deg, men en liten plystretone er jo ikke mye å reagere på.

Men det også kommer helt ann på settingen. Det er forskjell på om en mann står alene og gir ett lite plystresignal, enn om han står på en byggeplass med 20 andre menn.

Eller som i dette tilfellet et tafatt forsøk på å skryte...

*s* Ja, tolk det som du vil! For min del har jeg ikke noen problemer med å takle at lillemus "bobler over" litt nå som hun er nyforelsket etter å ha lagt et langvarig forhold bak seg! :-)

Gjest ølvom

*s* Ja, tolk det som du vil! For min del har jeg ikke noen problemer med å takle at lillemus "bobler over" litt nå som hun er nyforelsket etter å ha lagt et langvarig forhold bak seg! :-)

Virker bare så unødvendig og fjortissaktig. Trodde ikke hun var sånn, men man tar jo stadig feil.

Annonse

Virker bare så unødvendig og fjortissaktig. Trodde ikke hun var sånn, men man tar jo stadig feil.

Hvem blir vel ikke litt fjortissaktig når man er nyforelsket? det er bare det at mange reagerer mer på det når vedkommende ikke er helt pur ung lenger.

Da moren min etter mange år som enke fikk seg kjæreste var hun ogs ganske "fjollete", og selv om det var litt rart å se sin godt voksne mor slik, så unnet jeg henne det med hele mitt hjerte.

mil1365380270

Hvis en mann roper så er jeg enig med deg, men en liten plystretone er jo ikke mye å reagere på.

Men det også kommer helt ann på settingen. Det er forskjell på om en mann står alene og gir ett lite plystresignal, enn om han står på en byggeplass med 20 andre menn.

Hva man reagerer på når man er i et forhold, får bli opp til hver enkelt. Men jeg ser ikke forskjellen på å si "oj, du har fin kropp" og det å plystre. Er bare feigere, meldingen er den samme.

Hva er forskjellen, da? Bortsett fra at man ikke stiker seg frem når man står sammen med 20 andre? Mer fleipete, upersonlig?

Kan ikke plystre først, og forsøke å starte en seriøs samtale etterpå. Mister respekten for dem, selv om jeg liker oppmerksomheten.

Men noe som er ekkelt, det er de som smatter sånn ekornlyd. Fysj, snakk om dårlig oppdragelse!

Gjest ølvom

Hvem blir vel ikke litt fjortissaktig når man er nyforelsket? det er bare det at mange reagerer mer på det når vedkommende ikke er helt pur ung lenger.

Da moren min etter mange år som enke fikk seg kjæreste var hun ogs ganske "fjollete", og selv om det var litt rart å se sin godt voksne mor slik, så unnet jeg henne det med hele mitt hjerte.

Man trenger da ikke miste halve hjernen om man er forelsket?

Gjest KariKruskakli

Nå er ikke jeg mann :) men ser at kvinnene her inne forteller hva de gjør så da gjør jeg det og.

Har hatt mye lyd i meg, ikke vræling da, i mitt tidligere sex liv.

Men så finner jeg ut at med min nåværende utvalgte så har jeg en sex som ikke er sann, med orgasmer som ligner på pressveer *ler* og da er jeg nesten lydløs inntil jeg nermer meg. Og selv da vræler jeg ikke men kommer med lyder passende for anledningen ;)

Unntaket er under røff sex, da låter man litt mer da, men laaaaangt fra hyl, vræl og annet som kan minne om en "han dreper meg" situasjon.

Kællen er fornøyd, han merker på kroppen min styrke på orgasmer, nytelse ol. så han er ikke særlig i tvil nei, om jeg er aldri så stille :)

Pressveer?

Å, da tror jeg hele nabolaget hadde hørt meg .

Det hørtes ikke godt ut.

Det brenner best i gamle hus, vet du.

Man trenger da ikke miste halve hjernen om man er forelsket?

Nei, det trenger man ikke.

Men jeg kjenner ikke lillemus så godt, og jeg vet ikke noe om hvordan dette fungerer i det daglige, så jeg har ikke noen forutsetninger til å vurdere om hun faktisk faller i den kategorien, så da stopper jeg her! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...