Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

Hvorfor nøyer man seg ikke med å se da? Hvorfor gjøre noe som trekker oppmerksomheten mot deg selv?

Tror det er neandertalermannens måte å si "Jeg er viril, jeg er potent, se på meg!!!!" ;-)

Jeg synes det er stor stas at guttene plystrer jeg.

Men harry er det jo!

Fortsetter under...

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

25

• morsan

14

• Lillemus

11

• mil1365380270

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ninett

Pressveer?

Å, da tror jeg hele nabolaget hadde hørt meg .

Det hørtes ikke godt ut.

*ler*

Når jeg skrev "som pressveer" så mente jeg like ukontrollerbar kropp og "kramper" som minner meg om kraften fra den gang - eller de, har flere barn :)

Forskjellen, den stooooore forskjellen, er jo at da gjorde det vondt, nå er det godt.

Piper ikke så høyt. Husker du selv, noen ganger kan en skrike under pressveer og noen ganger mister man pusten mens krampene herjer?

Godt sexliv jeg? Nææi, he he

Hva man reagerer på når man er i et forhold, får bli opp til hver enkelt. Men jeg ser ikke forskjellen på å si "oj, du har fin kropp" og det å plystre. Er bare feigere, meldingen er den samme.

Hva er forskjellen, da? Bortsett fra at man ikke stiker seg frem når man står sammen med 20 andre? Mer fleipete, upersonlig?

Kan ikke plystre først, og forsøke å starte en seriøs samtale etterpå. Mister respekten for dem, selv om jeg liker oppmerksomheten.

Men noe som er ekkelt, det er de som smatter sånn ekornlyd. Fysj, snakk om dårlig oppdragelse!

Selvsagt betyr det akkurat det samme om man plystrer eller sier det med ord, men det er tross alt en finere måte å si det med plystring eller ord.

Jeg mener det er en stor forskjell på å stå alene å plystre enn å stå sammen med 20 andre. Plystring sammen med 20 andre menn, så er dette mer for å ha det moro og tøffe seg. Er mannen alene vil han mene det mye mer også.

Men hvorfor plystrer kvinner etter menn da? har jo blitt plystret på noen få ganger i livet, senest i fjor, mens jeg kjørte mc:-)

mil1365380270

Selvsagt betyr det akkurat det samme om man plystrer eller sier det med ord, men det er tross alt en finere måte å si det med plystring eller ord.

Jeg mener det er en stor forskjell på å stå alene å plystre enn å stå sammen med 20 andre. Plystring sammen med 20 andre menn, så er dette mer for å ha det moro og tøffe seg. Er mannen alene vil han mene det mye mer også.

Men hvorfor plystrer kvinner etter menn da? har jo blitt plystret på noen få ganger i livet, senest i fjor, mens jeg kjørte mc:-)

Fordi menn på sykkel er jævli sexy ;-) Og for mange er det en fordel med hjelm *knis*

Jeg plystrer ikke, synes det er dønn harry, vokste fra det for maaange år siden :-)

Annonse

Sikker på at de plystra, da? *S*

Kanskje de bare fikk en teksmelding? På tlf min kan man nevmlig velge slik plystring som varseltone for sms! ;-)

Fordi menn på sykkel er jævli sexy ;-) Og for mange er det en fordel med hjelm *knis*

Jeg plystrer ikke, synes det er dønn harry, vokste fra det for maaange år siden :-)

Hehe, var kanskje en fordel at jeg hadde hjelm ja:-) Disse jentene var ca. 30, så purunge var de ikke, men det er noen år siden jeg var 30 da.

Joda litt Harry er det nok, men samtidig er det koselig å bli plystret på også. Litt artig er det og liltt oppmerksomhet skal gis, hvis ikke ble livet kjedelig.

Gjest KariKruskakli

*ler*

Når jeg skrev "som pressveer" så mente jeg like ukontrollerbar kropp og "kramper" som minner meg om kraften fra den gang - eller de, har flere barn :)

Forskjellen, den stooooore forskjellen, er jo at da gjorde det vondt, nå er det godt.

Piper ikke så høyt. Husker du selv, noen ganger kan en skrike under pressveer og noen ganger mister man pusten mens krampene herjer?

Godt sexliv jeg? Nææi, he he

Jeg brøla skikkelig på en mandig måte. Ingen søte kvinnelige hyl som kom fra meg under fødselene nei.

Jeg tror mannen min hadde mista tenninga, hvis jeg skulle gjentatt dette under sexakten :)

Sikker på at de plystra, da? *S*

Kanskje de bare fikk en teksmelding? På tlf min kan man nevmlig velge slik plystring som varseltone for sms! ;-)

Hehe, joda de plystret, ingen tvil om det, så jo det på dem og de lo og hadde det artig. Men som "mil" sier, det er jo en fordel å ha hjelm da, noe jeg hadde, hehe.

Mary Poppins

Apropos plystring:

Mitt inntrykk er at dette gjøres mest for å påkalle oppmerksomhet fra noen man KJENNER på en litt "morsom" måte, og at det derfor gjerne kan være kvinne som plystrer på mann eller endogtil på en venninne.

men det er sikkert noen harrtyasser som bruker det overfor ukjente damer også! ;-)

Når man kjenner hverandre er det jo ingen sak.

Men jeg mente når menn plystrer på totalt ukjente personer. Har opplevd det en del ganger, jeg føler meg egentlig ganske dum, og hvis de prøver å få min oppmerksomhet kan jeg love deg at det får de ikke. Jeg går fort forbi og snur meg ikke tilbake.

Plystringsfenomenet blir jeg ikke klok på. :)

Annonse

Men jeg mente når menn plystrer på totalt ukjente personer. Har opplevd det en del ganger, jeg føler meg egentlig ganske dum, og hvis de prøver å få min oppmerksomhet kan jeg love deg at det får de ikke. Jeg går fort forbi og snur meg ikke tilbake.

Men du liker det litt?....hæ??...bittelitt??.....bitte-bitte-litt???

Gjest KariKruskakli

Det gjør jeg også, men jeg blir jo smigret så klart.

mariaflyfly

Et sted jeg bodde var det et par i 1.etg. som likte å ha vinduet oppe. Det var ut mot forsiden av huset, og ingen av de var stille. De fikk vel et kick av det, for de må ha skjønt at alle hørte dem.

Alle naboene var kun på hils med det paret. De eldre likte det dårlig, og de med barn som lekte under vinduet, fant det sikkert noe ubehagelig de også ;-)

Hehe, vi har ei nabo som bare går under navnet "Hyler'n" blant oss andre. ;)

Mary Poppins

Men du liker det litt?....hæ??...bittelitt??.....bitte-bitte-litt???

Altså det er forsåvidt koselig, men det er ikke noe jeg tenker så veldig mye på.

De gangene jeg blir skikkelige smigret er når noen kommer opp til meg midt på dagen mens jeg er i byen eller liknende og ber meg på date. Det skjedde på toget på mandag, DA ble jeg smigret. :)

Gjest Ninett

Jeg brøla skikkelig på en mandig måte. Ingen søte kvinnelige hyl som kom fra meg under fødselene nei.

Jeg tror mannen min hadde mista tenninga, hvis jeg skulle gjentatt dette under sexakten :)

He he, ja lyd kommer det under en fødsel, ja, men hadde du ikke sånne "mista pusten" sekunder du eller?

Kanskje jeg hadde og har en noe dålig pusteteknikk *ler*

Er iallefall enig, gubbebrøl hadde nok skremt vannet av gubben min også

Gjest KariKruskakli

He he, ja lyd kommer det under en fødsel, ja, men hadde du ikke sånne "mista pusten" sekunder du eller?

Kanskje jeg hadde og har en noe dålig pusteteknikk *ler*

Er iallefall enig, gubbebrøl hadde nok skremt vannet av gubben min også

Jeg greide nesten ikke puste i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...