Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det var det jeg skulle sagt atte... jeg er nok ikke tolerant når det gjelder maiken med pølsenes forsøk på å provosere. Men du synes kanskje sånt er greit i og med at du har en temmelig belastet fortid på dol?

"Det var det jeg skulle sagt atte... jeg er nok ikke tolerant når det gjelder maiken med pølsenes forsøk på å provosere."

Maiken????

"Men du synes kanskje sånt er greit i og med at du har en temmelig belastet fortid på dol?"

Nåja, hva du måtte mene om meg er selvsagt ditt valg. Men jeg tror ikke jeg hadde vært den som hadde ropt høyest hvis jeg var deg.

Sånn, så tenker jeg vi kan stoppe der når det gjelder personfokusering.

Om vi er enige eller ikke spiller igrunn ingen rolle.

Tar gjerne en diskusjon med deg, men det må være om sak - ikke hva vi mener om hverandre, eller at du synser om hvem som måtte skjule seg bak andre nick.

Null interesse for det fra min side.

Fortsetter under...

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

25

• morsan

14

• Lillemus

11

• mil1365380270

9

Mest aktive i denne tråden

"Det var det jeg skulle sagt atte... jeg er nok ikke tolerant når det gjelder maiken med pølsenes forsøk på å provosere."

Maiken????

"Men du synes kanskje sånt er greit i og med at du har en temmelig belastet fortid på dol?"

Nåja, hva du måtte mene om meg er selvsagt ditt valg. Men jeg tror ikke jeg hadde vært den som hadde ropt høyest hvis jeg var deg.

Sånn, så tenker jeg vi kan stoppe der når det gjelder personfokusering.

Om vi er enige eller ikke spiller igrunn ingen rolle.

Tar gjerne en diskusjon med deg, men det må være om sak - ikke hva vi mener om hverandre, eller at du synser om hvem som måtte skjule seg bak andre nick.

Null interesse for det fra min side.

Når du åpner et innlegg til en tredje person med å slenge dritt om meg, ber du om personlig tilsvar.

Men det er greit, du får nå bare stå på.

Gjest Ugga Bugga

Synes det er opphissende å høre på jeg. Blir mye lettere å lese partneren også :)

Kanskje det var nettopp det dette paret tenkte på? :

http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050514/SISTENYTT/190019919

He he. Jeg lager nok litt lyd unde sex, men pleier ikke rope "hjelp".

Gjest Ugga Bugga

Altså det er forsåvidt koselig, men det er ikke noe jeg tenker så veldig mye på.

De gangene jeg blir skikkelige smigret er når noen kommer opp til meg midt på dagen mens jeg er i byen eller liknende og ber meg på date. Det skjedde på toget på mandag, DA ble jeg smigret. :)

Huff, dette har jeg opplevd noen ganger, og det har bare vært plagsomt.

Takket du ja til invitasjonen?

Mary Poppins

Huff, dette har jeg opplevd noen ganger, og det har bare vært plagsomt.

Takket du ja til invitasjonen?

Nei selvfølgelig ikke.

Tror ikke kjæresten ville satt så pris på det. ;)

Men jeg synes det var smigrende.

Men noen ganger kan det være ekkelt, f.eks på dagligvare butikken Spar der jeg handler, jobbet det en fyr som spurte om nr. mitt en gang. Dum som jeg var ga jeg det fordi jeg ble så tatt på sengen og tenkte meg ikke om. I ettertid viser det seg at han må ha vært litt psykopat, ringte meg til alle døgnets tider, ble flyforbanna da jeg ba han slutte osv. Dette ble et kjempe problem men det ordnet seg heldigvis til slutt.

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Nei selvfølgelig ikke.

Tror ikke kjæresten ville satt så pris på det. ;)

Men jeg synes det var smigrende.

Men noen ganger kan det være ekkelt, f.eks på dagligvare butikken Spar der jeg handler, jobbet det en fyr som spurte om nr. mitt en gang. Dum som jeg var ga jeg det fordi jeg ble så tatt på sengen og tenkte meg ikke om. I ettertid viser det seg at han må ha vært litt psykopat, ringte meg til alle døgnets tider, ble flyforbanna da jeg ba han slutte osv. Dette ble et kjempe problem men det ordnet seg heldigvis til slutt.

Jeg har også gjort en slik erfaring. Jeg gir ikke lenger telefonnummeret mitt til hvemsomhelst, for å si det slikt.

"Men du er vel så sexy at du får mye oppmerksomhet generelt og da synes du ikke at plystring er så sjarmerende:-)"

Hehe jeg visste den ville komme.

Det har ikke noe med om jeg er sexy eller ikke, men jeg tror så og si alle jenter har en eller annen gang i livet opplevd å bli plystret på, så jeg synes ikke det er et KJEMPE kompliment. Har man på seg et kort skjørt, trang bukse eller utringnet topp er det stor sjanse for å bli plystret på.

Uansett burde dere ta plystring som et komplement. Det er jo fordi mennene liker det de ser og at de synes det er vakkert:-)

Bare så det er sagt så er ikke jeg den som går rundt og plystrer på jentene. Er altfor dannet jeg til det:-)

"Men hvorfor plystrer kvinner etter menn da? har jo blitt plystret på noen få ganger i livet, senest i fjor, mens jeg kjørte mc:-) "

Det er utrolig barskt med mc, så jeg sender også lange blikk om jeg ikke kanskje plystrer:-)

Det er akkurat som med uniformer; det er så sexy at jeg bare må stirre (stirre pent da selvsagt).

;-)

Så det er sexy med mc klær? Hmmm, jeg føler meg mer som en Michelin-man enn noe som er sexy, det er jo klumpete og stort.

Men da jeg begynte å kjøre igjen nå i vår, så kom det et par jenter løpende når jeg holdt på å kle på meg for å reise hjem fra jobben. De ville se på, fordi de syntes det var barsk, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...