Gjest modific Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Skal kjøpe ei glattetang, men når jeg søker her på forumet, ser jeg at de fleste anbefaler de som en får kjøpt hos frisøren. Men de er jo fryktelig dyre. Er det noen som har et annet merke å anbefale? 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_0000s5rfBMXB?ProductID=_6XD4QFW914AAAEDwO2tBDp3&CatalogCategoryID=dlnD4QFWQu4AAAEDPeCtBDZr&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=BABYLISS%20BA2025CE Denne er ikke særlig dyr, og har keramiske plater som ikke sliter like mye på håret som andre (det er disse frisørene anbefaler). Selv har jeg denne; http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_0000s5rfBMXB?ProductID=wDLD4QFWRz0AAAEDFKutBDp6&CatalogCategoryID=dlnD4QFWQu4AAAEDPeCtBDZr&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=BABYLISS%20BA2060E# og er veldig god, men har ikke keramiske plater da. For min del gjør det ingenting siden jeg bruker den bare en gang i måneden eller sjeldnere. Og ikke glem straightening lotion eller et annet produkt for bruk med rettetang, som beskytter håret ditt i tillegg til at det går mye raskere... 0 Siter
huufsa Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Du kan få kjøpt min, jeg bruker den ikke :-) 0 Siter
Elbereth Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Kjøpte min på Clas Olsson, en Phillips Influence, til kr 399,-. Den er kjempebra, har keramiske plater og temp.regulering. Jeg har _veldig_ krøllete hår, og denne her virker Frisører er ofte gode selgere. Jeg er ofte en lite velvillig kunde 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 De har en kjempegod på Elkjøp - har kjøpt den selv.. kostet ca. 800,- kr - og såpass må man spandere for at den skal funke. På frisørsalongene er de vel omtrent doble prisen for lik kvalitet. Men - anbefaler ikke de aller billigste 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.