Gå til innhold

Glattetang

Anbefalte innlegg

Gjest modific
Skrevet

Skal kjøpe ei glattetang, men når jeg søker her på forumet, ser jeg at de fleste anbefaler de som en får kjøpt hos frisøren. Men de er jo fryktelig dyre. Er det noen som har et annet merke å anbefale?

Gjest @riele
Skrevet

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_0000s5rfBMXB?ProductID=_6XD4QFW914AAAEDwO2tBDp3&CatalogCategoryID=dlnD4QFWQu4AAAEDPeCtBDZr&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=BABYLISS%20BA2025CE

Denne er ikke særlig dyr, og har keramiske plater som ikke sliter like mye på håret som andre (det er disse frisørene anbefaler).

Selv har jeg denne;

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_0000s5rfBMXB?ProductID=wDLD4QFWRz0AAAEDFKutBDp6&CatalogCategoryID=dlnD4QFWQu4AAAEDPeCtBDZr&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=BABYLISS%20BA2060E#

og er veldig god, men har ikke keramiske plater da. For min del gjør det ingenting siden jeg bruker den bare en gang i måneden eller sjeldnere.

Og ikke glem straightening lotion eller et annet produkt for bruk med rettetang, som beskytter håret ditt i tillegg til at det går mye raskere...:)

Skrevet

Du kan få kjøpt min, jeg bruker den ikke :-)

Skrevet

Kjøpte min på Clas Olsson, en Phillips Influence, til kr 399,-.

Den er kjempebra, har keramiske plater og temp.regulering.

Jeg har _veldig_ krøllete hår, og denne her virker :)

Frisører er ofte gode selgere. Jeg er ofte en lite velvillig kunde ;)

Gjest sandex
Skrevet

De har en kjempegod på Elkjøp - har kjøpt den selv.. kostet ca. 800,- kr - og såpass må man spandere for at den skal funke. På frisørsalongene er de vel omtrent doble prisen for lik kvalitet.

Men - anbefaler ikke de aller billigste

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...