Gå til innhold

Hvorfor er det så lite aktivitet her om dagen? /ut

Anbefalte innlegg

Gjest @riele
Skrevet

Fordi vi leser på eksamen =)

Eller bare later som :)

Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv - men sola skinner her i Østfld og vi har svær veranda og mye annet å gjøre også - - - koser meg :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Eller bare later som :)

Jeg er god på lating. Har lata som i to og halvt år nå. Så i de siste ukene har jeg lest som en gal! Føler meg nesten gal også nå. Går snart på veggene. Iallfall vil en eller to pensumbøker snart møte vegge. BOKSTAVLIG talt! :S

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er god på lating. Har lata som i to og halvt år nå. Så i de siste ukene har jeg lest som en gal! Føler meg nesten gal også nå. Går snart på veggene. Iallfall vil en eller to pensumbøker snart møte vegge. BOKSTAVLIG talt! :S

Sånn er jeg nå:

http://fish16home.homestead.com/files/tongue.gif

Skrevet

Er det det? Jeg synes det er som det pleier jeg men nå har jeg vært her lite om dagen men om kvelden er det da som ellers.

Gjest engel 49+
Skrevet

Gjør andre ting. Virker mer interessant. Og nødvendig.

Gjest M.Angelica
Skrevet

huffda!

lykke til!

Tuuuusen takk! =)

PS!! Du som er en engel, kan ikke du sitte på skuldra mi å hviske meg svarene i morgen da?;)

Skrevet

Fordi ting går så usannsyyyyyynlig treigt - det tar evigheter å manøvrere i dette landskapet her.

Har ikke tålmodighet til sånt jeg... Ikke at jeg er av de mest aktive sånn ellers heller, men jeg er nå innom med nokså jevne mellomrom.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Fordi ting går så usannsyyyyyynlig treigt - det tar evigheter å manøvrere i dette landskapet her.

Har ikke tålmodighet til sånt jeg... Ikke at jeg er av de mest aktive sånn ellers heller, men jeg er nå innom med nokså jevne mellomrom.

Går ikke treigt her lenger... Kanskje det er hos deg det er noe feil? =)

Skrevet

Går ikke treigt her lenger... Kanskje det er hos deg det er noe feil? =)

Nei, det tror jeg ikke - jeg har "kjempegod" fart over alt ellers...

Skrevet

Fordi vi leser på eksamen =)

Jeg er FERDIG! I dag :)*glad*

Nå har jeg en HEL måned å grue meg på til den neste.

(*rar setning*)

Gjest engel 49+
Skrevet

Tuuuusen takk! =)

PS!! Du som er en engel, kan ikke du sitte på skuldra mi å hviske meg svarene i morgen da?;)

"....kan ikke du sitte på skuldra mi å hviske meg svarene i morgen da?..."

------------

Engler kan ikke sånt. Da ville du fått problemer senere i livet, vettu ;)

Men nå må du kons'e litt. Så kan du heller slappe av før du legger deg. Og husk at du vet mer enn du tror. Et eller annet sted i hjernen. (Kanskje jeg passer på litt i morgen likevel ;)))

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er FERDIG! I dag :)*glad*

Nå har jeg en HEL måned å grue meg på til den neste.

(*rar setning*)

Heldig!!! Hvordan gikk det da? =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

"....kan ikke du sitte på skuldra mi å hviske meg svarene i morgen da?..."

------------

Engler kan ikke sånt. Da ville du fått problemer senere i livet, vettu ;)

Men nå må du kons'e litt. Så kan du heller slappe av før du legger deg. Og husk at du vet mer enn du tror. Et eller annet sted i hjernen. (Kanskje jeg passer på litt i morgen likevel ;)))

Du er vel rett..

Godt du passer litt på da =)

Skrevet

Heldig!!! Hvordan gikk det da? =)

Jeg tror det gikk sånn noenlunde bra, faktisk :)

Sjekka kladden mot notatene etterpå, har i alle fall fått med alle vesentlige punkter, men kunne kanskje ha gått litt nøyere inn i enkelte ting. Ikke noe som var direkte feil, som jeg kunne se selv.

Så spørs det om sensor er enig...

Fikk det litt travelt på slutten, med skrivekrampe og tilnærma doktorskrift :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tror det gikk sånn noenlunde bra, faktisk :)

Sjekka kladden mot notatene etterpå, har i alle fall fått med alle vesentlige punkter, men kunne kanskje ha gått litt nøyere inn i enkelte ting. Ikke noe som var direkte feil, som jeg kunne se selv.

Så spørs det om sensor er enig...

Fikk det litt travelt på slutten, med skrivekrampe og tilnærma doktorskrift :)

Lykke til! =)

Doktorskrifta kjenner jeg veldig godt til. De første sidene er så pent skrevet, mens de siste er omtrent uleselige. ;)

Skrevet

Lykke til! =)

Doktorskrifta kjenner jeg veldig godt til. De første sidene er så pent skrevet, mens de siste er omtrent uleselige. ;)

Spesielt artig med doktorskrift når man skriver på gjennomslagsark!

Tror jeg tar meg en rødvin i kveld, og feirer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...