Gjest @riele Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Fordi vi leser på eksamen =) Eller bare later som 0 Siter
flisa Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Jeg kan bare snakke for meg selv - men sola skinner her i Østfld og vi har svær veranda og mye annet å gjøre også - - - koser meg :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Eller bare later som Jeg er god på lating. Har lata som i to og halvt år nå. Så i de siste ukene har jeg lest som en gal! Føler meg nesten gal også nå. Går snart på veggene. Iallfall vil en eller to pensumbøker snart møte vegge. BOKSTAVLIG talt! :S 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Jeg er god på lating. Har lata som i to og halvt år nå. Så i de siste ukene har jeg lest som en gal! Føler meg nesten gal også nå. Går snart på veggene. Iallfall vil en eller to pensumbøker snart møte vegge. BOKSTAVLIG talt! :S Sånn er jeg nå: http://fish16home.homestead.com/files/tongue.gif 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Sånn er jeg nå: http://fish16home.homestead.com/files/tongue.gif huffda! lykke til! 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Er det det? Jeg synes det er som det pleier jeg men nå har jeg vært her lite om dagen men om kvelden er det da som ellers. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Gjør andre ting. Virker mer interessant. Og nødvendig. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 huffda! lykke til! Tuuuusen takk! =) PS!! Du som er en engel, kan ikke du sitte på skuldra mi å hviske meg svarene i morgen da? 0 Siter
Elbereth Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Fordi ting går så usannsyyyyyynlig treigt - det tar evigheter å manøvrere i dette landskapet her. Har ikke tålmodighet til sånt jeg... Ikke at jeg er av de mest aktive sånn ellers heller, men jeg er nå innom med nokså jevne mellomrom. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Fordi ting går så usannsyyyyyynlig treigt - det tar evigheter å manøvrere i dette landskapet her. Har ikke tålmodighet til sånt jeg... Ikke at jeg er av de mest aktive sånn ellers heller, men jeg er nå innom med nokså jevne mellomrom. Går ikke treigt her lenger... Kanskje det er hos deg det er noe feil? =) 0 Siter
Elbereth Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Går ikke treigt her lenger... Kanskje det er hos deg det er noe feil? =) Nei, det tror jeg ikke - jeg har "kjempegod" fart over alt ellers... 0 Siter
Elbereth Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Fordi vi leser på eksamen =) Jeg er FERDIG! I dag *glad* Nå har jeg en HEL måned å grue meg på til den neste. (*rar setning*) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Tuuuusen takk! =) PS!! Du som er en engel, kan ikke du sitte på skuldra mi å hviske meg svarene i morgen da? "....kan ikke du sitte på skuldra mi å hviske meg svarene i morgen da?..." ------------ Engler kan ikke sånt. Da ville du fått problemer senere i livet, vettu Men nå må du kons'e litt. Så kan du heller slappe av før du legger deg. Og husk at du vet mer enn du tror. Et eller annet sted i hjernen. (Kanskje jeg passer på litt i morgen likevel )) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Jeg er FERDIG! I dag *glad* Nå har jeg en HEL måned å grue meg på til den neste. (*rar setning*) Heldig!!! Hvordan gikk det da? =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 "....kan ikke du sitte på skuldra mi å hviske meg svarene i morgen da?..." ------------ Engler kan ikke sånt. Da ville du fått problemer senere i livet, vettu Men nå må du kons'e litt. Så kan du heller slappe av før du legger deg. Og husk at du vet mer enn du tror. Et eller annet sted i hjernen. (Kanskje jeg passer på litt i morgen likevel )) Du er vel rett.. Godt du passer litt på da =) 0 Siter
Elbereth Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Heldig!!! Hvordan gikk det da? =) Jeg tror det gikk sånn noenlunde bra, faktisk Sjekka kladden mot notatene etterpå, har i alle fall fått med alle vesentlige punkter, men kunne kanskje ha gått litt nøyere inn i enkelte ting. Ikke noe som var direkte feil, som jeg kunne se selv. Så spørs det om sensor er enig... Fikk det litt travelt på slutten, med skrivekrampe og tilnærma doktorskrift 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Jeg tror det gikk sånn noenlunde bra, faktisk Sjekka kladden mot notatene etterpå, har i alle fall fått med alle vesentlige punkter, men kunne kanskje ha gått litt nøyere inn i enkelte ting. Ikke noe som var direkte feil, som jeg kunne se selv. Så spørs det om sensor er enig... Fikk det litt travelt på slutten, med skrivekrampe og tilnærma doktorskrift Lykke til! =) Doktorskrifta kjenner jeg veldig godt til. De første sidene er så pent skrevet, mens de siste er omtrent uleselige. 0 Siter
Elbereth Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Lykke til! =) Doktorskrifta kjenner jeg veldig godt til. De første sidene er så pent skrevet, mens de siste er omtrent uleselige. Spesielt artig med doktorskrift når man skriver på gjennomslagsark! Tror jeg tar meg en rødvin i kveld, og feirer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.