Gå til innhold

Hvorfor er det så lite aktivitet her om dagen? /ut

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Spesielt artig med doktorskrift når man skriver på gjennomslagsark!

Tror jeg tar meg en rødvin i kveld, og feirer.

Det fortjener du!!

=)

Jeg har 8 timers eksamen i morgen. Trenger bare ei øl når jeg kommer hjem, så sovner og våkner ikke før lørdagen :s :D

Skrevet

Det fortjener du!!

=)

Jeg har 8 timers eksamen i morgen. Trenger bare ei øl når jeg kommer hjem, så sovner og våkner ikke før lørdagen :s :D

Åtte timer? Skal du skrive i åtte timer?

Hva i alle dager gjør man i åtte timer på en eksamen?

Høres helt forferdelig ut!

*sympatiklem*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Åtte timer? Skal du skrive i åtte timer?

Hva i alle dager gjør man i åtte timer på en eksamen?

Høres helt forferdelig ut!

*sympatiklem*

Den klemmen gjorde godt, for jeg fatter ikke selv hva jeg skal gjør der i 8 timer. Vi har et pedagoikkpensum som strekker seg over 3 år, så noe skal jeg nok få skrevet. Men 8 timer er VELDIG lenge...

Skrevet

Den klemmen gjorde godt, for jeg fatter ikke selv hva jeg skal gjør der i 8 timer. Vi har et pedagoikkpensum som strekker seg over 3 år, så noe skal jeg nok få skrevet. Men 8 timer er VELDIG lenge...

Auda.. er det litt sånn praktiske ting inni denne eksamen, eller rent skriftlig? Får man bruke hjelpemidler?

Er det lagt ut "gamle" eksamener du kan se på? Det er mye sånt ute på nett,skolenes sider osv. Men dette vet du sikkert godt... Ønsker deg i alle fall lykke til, skal tenke på deg :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Auda.. er det litt sånn praktiske ting inni denne eksamen, eller rent skriftlig? Får man bruke hjelpemidler?

Er det lagt ut "gamle" eksamener du kan se på? Det er mye sånt ute på nett,skolenes sider osv. Men dette vet du sikkert godt... Ønsker deg i alle fall lykke til, skal tenke på deg :)

Bare skriftlig uten hjelpemidler. Har sett på gamle eksamsensoppgaver ja. Det som er at vi får to oppgaver å velge mellom, så må vi velge en!! :S

Tusen takk for støtten =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...