Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ikke øl og vin
Skrevet

Hjelp, her har jeg gått glipp av noe? Er ikke mandag vanlig dag?

*bortreist*

Pinse!

Polet er stengt lørdag, mandag og tirsdag (17.mai)!

Ikke ølsalg på mandag og sent på lørdag.

Noen butikker har åpent på mandag, men uten øl.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

16

• favn

9

• Line

3

• laguna1365380434

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

2.pinsedag!

Ja herregud, jeg løp og slo opp i kalenderen. Verste jeg har vært med på... kunne jo sendt ungene på skolen, hehe. Og middag og alt det der på disse dagene.

*rystet*

Gjest Drama putra
Skrevet

*notere*

Foruten hatter og neser som jeg glemte så har vi et fullt langhelsgsutstyr.

Skrevet

Pinse!

Polet er stengt lørdag, mandag og tirsdag (17.mai)!

Ikke ølsalg på mandag og sent på lørdag.

Noen butikker har åpent på mandag, men uten øl.

Jeg ante ikke at det var pinse, at det går an.

Øl og vin er ikke det store problemet, verre at vi hadde måttet improvisere på tørr pasta og ris og den slags...

Skrevet

Ja herregud, jeg løp og slo opp i kalenderen. Verste jeg har vært med på... kunne jo sendt ungene på skolen, hehe. Og middag og alt det der på disse dagene.

*rystet*

Haha, synes jeg ser ungene dine stå slukøret utenfor skoleporten på en fridag. Barnemishandling, kalles det! ;)

Gjest Drama putra
Skrevet

Var det du som rappa handlelista mi eller?!?! :P

Jeg glemte håndgranater.

Og noen minefeller langs fluktruta. Foran en skikkelig partyhelg, må man være forberedt.

Skrevet

Hva skal jeg med strømpebukser da? Er ikke så kaldt her. Dessuten trenger jeg ikke strømpebukse under bunaden, hvis det var det du tenkte på? :)

Ja, tenkte til 17.mai - - det er et helvet å mangle i alle fall :)

Skrevet

Haha, synes jeg ser ungene dine stå slukøret utenfor skoleporten på en fridag. Barnemishandling, kalles det! ;)

Du kan le, du. Hehe, det gjør jeg også, selv om den står litt i halsen...

Jaja, vi hadde ikke dødd akkurat, men likvel...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg glemte håndgranater.

Og noen minefeller langs fluktruta. Foran en skikkelig partyhelg, må man være forberedt.

..og MacGyver-kniv.. Da er helga redda =)

Skrevet

Du kan le, du. Hehe, det gjør jeg også, selv om den står litt i halsen...

Jaja, vi hadde ikke dødd akkurat, men likvel...

"Ja du flire du, men gråten tar mæ!"

Det var jaggu bra du fikk det med deg nå da! :) Unngikk diverse familietragedier i helga og sånn. :)

Skrevet

"Ja du flire du, men gråten tar mæ!"

Det var jaggu bra du fikk det med deg nå da! :) Unngikk diverse familietragedier i helga og sånn. :)

Uff, må du gni det inn? Inntørket hvitost, steinhard skalk og lunkent vann på syttendemai-bordet... nå er jeg vanligvis veldig flink til å se at uansett hva og hvordan, har vi det en million ganger bedre enn 95% av resten av verden, men igjen: Likevel.

*flire*

Skrevet

Ja, tenkte til 17.mai - - det er et helvet å mangle i alle fall :)

Ok, jeg kan kanskje raske med meg noen just in case. Får se om jeg gidder å stryke bunadsskjorta. :) Ellers har jeg faktisk bunadsstrømper, kjøpt på husfliden!

Skrevet

Melk, brød, grillmat, dopapir og øl. gulost og kjøttpålegg.

-også lørdagsgodt og kattemat.

Skrevet

Uff, må du gni det inn? Inntørket hvitost, steinhard skalk og lunkent vann på syttendemai-bordet... nå er jeg vanligvis veldig flink til å se at uansett hva og hvordan, har vi det en million ganger bedre enn 95% av resten av verden, men igjen: Likevel.

*flire*

Hihihi... Jo, hadde kanskje blitt litt stusselig, men dere kunne kanskje gått ut og spist middag på 17. mai? :) Frokosten hadde det nok blitt verre med... :)

Skrevet

Melk, brød, grillmat, dopapir og øl. gulost og kjøttpålegg.

-også lørdagsgodt og kattemat.

Jepp, tror jeg begynner å få litt oversikt nå. :) Det er jo bare tre dager jeg må lage middag (lørdag, søndag, mandag), og det er jo ikke så forferdelig mye mer enn en vanlig helg. Trenger bare å få på plass småtingene, tenker jeg!

Skrevet

Det skjedde faktisk med meg da jeg var liten. Husker jeg lå i en snøhaug og grein fordi jeg trodde at jeg var kommet forseint, og turte ikke gå inn. En snill dame som gikk forbi fortalte at det var skolefri den dagen.

Grusom opplevelse var det, kjente meg virkelig forlatt!

Skrevet

Det skjedde faktisk med meg da jeg var liten. Husker jeg lå i en snøhaug og grein fordi jeg trodde at jeg var kommet forseint, og turte ikke gå inn. En snill dame som gikk forbi fortalte at det var skolefri den dagen.

Grusom opplevelse var det, kjente meg virkelig forlatt!

Hihi stakkars liten. Håper det ikke var i pinsa da, ille nok å komme på skolen når det er fri, om det ikke skulle være snøskavler midt på sommeren også! ;)

Skrevet

Hihihi... Jo, hadde kanskje blitt litt stusselig, men dere kunne kanskje gått ut og spist middag på 17. mai? :) Frokosten hadde det nok blitt verre med... :)

Klart vi hadde fått en fin dag. Jeg bare tuller. Nok av steder som gjerne ville hatt oss som gjester til 150%-maten og drikken sin den dagen.

Kanskje litt kronglete med brødmaten, men iskrem er jo ikke det verste man kan ha i seg :-)

Skrevet

Klart vi hadde fått en fin dag. Jeg bare tuller. Nok av steder som gjerne ville hatt oss som gjester til 150%-maten og drikken sin den dagen.

Kanskje litt kronglete med brødmaten, men iskrem er jo ikke det verste man kan ha i seg :-)

Haha nei, du sier noe der. :)

Du får springe på butikken og handle en diger handlevogn med topp på i morra! Og ha tidenes pinsefeiring. :)

Skrevet

Haha nei, du sier noe der. :)

Du får springe på butikken og handle en diger handlevogn med topp på i morra! Og ha tidenes pinsefeiring. :)

Jeg er veldig, veldig glad for at pinsen kom til meg nå, i kveld.

Takk! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...