Gjest Timari Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 sliter virkelig med PMS'for tiden. Jeg er frytelig irritabel, føler meg aggressiv og at toleransegrensa mi er på null. Jeg tar alt opp i absolutt verste mening og klarer ikke å skille sak fra person.En person i gruppa mi kommenterte noe jeg hadde skrevet og jeg ble dritsur og såret. i dag skulle jeg jobbe med prosjektarbeid og det var like før jeg løp gråtende og hylende ut derifra. Men jeg klarte å holde meg. Jeg føler meg også som en skikkelig heks, som bare vil krangle og klarer ikke å være enig i noe som helst. Jeg lurer på hvordan jeg skal takle dette når jeg skal ut i arbeidslivet og kanskje jobbe tett med folk. Har dere noen erfaringer å dele? 0 Siter
flisa Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Jeg bruker å gå på DOL og snakke om truser under ullongs eller ikke jeg da - da oppsøker jeg Foreldre og barn -for der er det flere å irritere seg over enn her på åpent :-) hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.