Gå til innhold

Hvordan takle PMS når man jobber med mennesker?

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

sliter virkelig med PMS'for tiden. Jeg er frytelig irritabel, føler meg aggressiv og at toleransegrensa mi er på null. Jeg tar alt opp i absolutt verste mening og klarer ikke å skille sak fra person.En person i gruppa mi kommenterte noe jeg hadde skrevet og jeg ble dritsur og såret.

i dag skulle jeg jobbe med prosjektarbeid og det var like før jeg løp gråtende og hylende ut derifra. Men jeg klarte å holde meg.

Jeg føler meg også som en skikkelig heks, som bare vil krangle og klarer ikke å være enig i noe som helst. Jeg lurer på hvordan jeg skal takle dette når jeg skal ut i arbeidslivet og kanskje jobbe tett med folk.

Har dere noen erfaringer å dele?

Skrevet

Jeg bruker å gå på DOL og snakke om truser under ullongs eller ikke jeg da - da oppsøker jeg Foreldre og barn -for der er det flere å irritere seg over enn her på åpent :-) hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...