Gå til innhold

Blenderen som ble best i test på TV2-hjelper deg igår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er nå i hus. *S*

Etter at jeg ødela stavmikseren ved å knuse frosne bær og isbiter på grunn av min nye avhengighet av smoothies, meldte behovet etter en blender seg.

Og hva ser jeg skal være i testen dagen etter? Jo, nettopp: blendere.

Midt i blinken. Så nå er den innkjøpt. De første smoothiesene er laget, og de var pokker så glatte og luftige og gode!

Ny favorittutstyr er herved i hus.

;)

Skrevet

Jeg har bare smakt sånne småkvalme smoothies...

Opplys meg - hvor ligger magien og den store opplevelsen?

Skrevet

Jeg har bare smakt sånne småkvalme smoothies...

Opplys meg - hvor ligger magien og den store opplevelsen?

De er ikke småkvalme. De er friske og kjempegode!

Iskalde, friske og masse deilig smak.

Kanskje du bare har smakt smoothies med feil smak, eller at de ikke var kalde nok?

Eller så liker du dem bare ikke.

;)

Skrevet

De er ikke småkvalme. De er friske og kjempegode!

Iskalde, friske og masse deilig smak.

Kanskje du bare har smakt smoothies med feil smak, eller at de ikke var kalde nok?

Eller så liker du dem bare ikke.

;)

Ikke helt sammenlignbart, men dog: Som å stappe munnen full av mashmellows... søtt og godt, men aaaaaltfor MYE.

Jeg aner ikke hvorfor det ble sånn.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Hvilken var det som ble best i test? Blender står på innkjøpslista vår også, og blir nok en av vinnerne i testen vi ender opp med. Samboeren er litt opptatt av det estetiske da, og en av dem så for "billig" ut i følge han. Det skal vel helst være børsta stål og sort eller kitchen aid...

Men vi gleder oss hvertfall!

Kos deg masse med smoothier da :-)

Skrevet

Hvilken var det som ble best i test? Blender står på innkjøpslista vår også, og blir nok en av vinnerne i testen vi ender opp med. Samboeren er litt opptatt av det estetiske da, og en av dem så for "billig" ut i følge han. Det skal vel helst være børsta stål og sort eller kitchen aid...

Denne vant:

Electrolux ASB 2600

Pris: Kr. 698,-

Helt til topps går Electrolux. Laget den rødeste og fineste smoothien, knuser is og får pluss for ledningskjuler, målebeger i lokket og en akseptabel pris.

En fra Bosch kom på andre plass, men den var dyrere.

:)

Skrevet

og ser sånn ut:

http://www.akersbergabygg.se/electroluxbutiken_ass.htm

Det er den ytterst til høyre på øverste linja.

:)

Skrevet

Ikke helt sammenlignbart, men dog: Som å stappe munnen full av mashmellows... søtt og godt, men aaaaaltfor MYE.

Jeg aner ikke hvorfor det ble sånn.

Alt for mye youghurt? Hatt i sukker? Brukt for søt frukt og for lite syrlig frukt?

Jeg bruker bare youghurt og frukt, eller bare frukt.

+ isbiter og ev. kokosmelk.

Skrevet

Alt for mye youghurt? Hatt i sukker? Brukt for søt frukt og for lite syrlig frukt?

Jeg bruker bare youghurt og frukt, eller bare frukt.

+ isbiter og ev. kokosmelk.

Beklager, men kokosmelk hørtes om mulig enda verre ut.

Ellers vet jeg ikke helt, det har bare ikke blitt bra, men overkill. Noe er det vel, i lys av at dette er en schläger på caféer med c.

Skrevet

Beklager, men kokosmelk hørtes om mulig enda verre ut.

Ellers vet jeg ikke helt, det har bare ikke blitt bra, men overkill. Noe er det vel, i lys av at dette er en schläger på caféer med c.

Aner ikke.

Kokosmelk er ca det mest mektige jeg noen gang lager.

Som regel er det bare frukt, og noen ganger med youghurt i.

Aldri sukkertilsetninger eller noe, og masse isbiter.

Har aldri smakt fra kafé eller butikk.

serendipity
Skrevet

Jeg fikk blender til jul, men har ennå ikke rørt den :-(

Har du link til en side med oppskrifter?

Skrevet

Jeg fikk blender til jul, men har ennå ikke rørt den :-(

Har du link til en side med oppskrifter?

Henger meg på venten på oppskrifter, jeg har ennå ikke smakt en god smoothie...

serendipity
Skrevet

Henger meg på venten på oppskrifter, jeg har ennå ikke smakt en god smoothie...

Også skulle jeg gjerne hatt oppskriften på en drink som heter "mocchito" Eller noe i den duren, og en trinn-for-trinn- beskrivelse av hvordan den lages ;-) *venter spent*

Skrevet

Også skulle jeg gjerne hatt oppskriften på en drink som heter "mocchito" Eller noe i den duren, og en trinn-for-trinn- beskrivelse av hvordan den lages ;-) *venter spent*

Mohito er verdens enkleste drink: Hvit rom, knuste peppermynteblader, sukker, soda. Du finner sikkert en oppskrift på nett...

Skrevet

Mohito er verdens enkleste drink: Hvit rom, knuste peppermynteblader, sukker, soda. Du finner sikkert en oppskrift på nett...

Å, det er godt, men du dæven hvor det smeller etterhvert! (Kanskje er det bare jeg som blander litt sterkt...)

serendipity
Skrevet

Men den blir ikke god *snufs* når jeg lager den :-(

Skrevet

Men den blir ikke god *snufs* når jeg lager den :-(

Jeg skjønner jeg ikke bor i kulturens høyborg når kompiser og venninner lurer på hvorfor jeg har "gress i drammen" min...

Heheh...

serendipity
Skrevet

Jeg skjønner jeg ikke bor i kulturens høyborg når kompiser og venninner lurer på hvorfor jeg har "gress i drammen" min...

Heheh...

Drammen er full av gress ;-) iallefall når du trekker deg bort fra Bragenrnes Torg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...