Freya Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Drammen er full av gress ;-) iallefall når du trekker deg bort fra Bragenrnes Torg. Hehe ja mulig det. Her jeg bor er en dram nemlig dialekt for en drink. 0 Siter
serendipity Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Hehe ja mulig det. Her jeg bor er en dram nemlig dialekt for en drink. Jeg skjønte det da ;-) . Jeg prøvde å være morsom....(ikke vellykket) 0 Siter
favn Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Jeg skjønner jeg ikke bor i kulturens høyborg når kompiser og venninner lurer på hvorfor jeg har "gress i drammen" min... Heheh... *knegg* 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 Jeg fikk blender til jul, men har ennå ikke rørt den :-( Har du link til en side med oppskrifter? Jeg bruker ikke oppskrift, men de to som har falt best i smak her i huset er jordbærsmoothie : Noen frosne, rørte jordbær, f eks 2dl. Du kan nok bruke frosne vanlige bær også, eller noen som ikke er frosset og så isbiter oppi. 1 1/2 dl vanlijeyoghurt. Ananassmoothie: Frosne ananasbiter (av frisk ananas), ca 2 dl. En skvett appelsinjuice. 1 1/2 dl vaniljeyoghurt. Skogsbærsmoothie: 2 dl frosne skogsbær en skvett appelsinjuice 1 1/2 dl vaniljeyoghurt * * * De blir kjempegode! 0 Siter
Freya Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 *knegg* *vrinsk* *tygger videre på grøntforet* 0 Siter
Freya Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Jeg skjønte det da ;-) . Jeg prøvde å være morsom....(ikke vellykket) Hihi... Sorry. Lover jeg skal le masse og kjempehøyt neste gang! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.