amber sun Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Hva slags film er det? Sjanger altså? Noen kjente som spiller i den, og hva handler den om? 0 Siter
amber sun Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 hm...nå så jeg på det som sto i avisa, og jeg tror jeg dropper den. Så litt kjedelig ut, men det er sikkert fordi det ikke er min sjanger i film. Kos deg med film du ikveld, da! 0 Siter
Elbereth Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Skrevet 12. mai 2005 Hva slags film er det? Sjanger altså? Noen kjente som spiller i den, og hva handler den om? Drama om en familie som møter veggen i 70-tallets USA (Programbladet gir den en sekser) Kevin Kline, Sigourney Weaver, Joan Allen, Jamey Sheridan, Christina Ricci, Elijah Wood, Tobey Maguire... Har sett den for et par år siden - og den tåler gjensyn. JEG syns den var fin morsom, trist, tankevekkende,... 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Takk for tipset, tror jeg kan like den 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.