Gå til innhold

Flåseprat

Anbefalte innlegg

Gjest help please
Skrevet

Dere damer, hva prater dere om egentlig? Når et mannfolk prøver å delta i samtaler blir det bare flåseprat. Hva skal jeg prate med dere om?? Jeg er ikke interessert i babyer og bleieskift og sladder. Prater dere om noe vi menn kan bidra noe med om ?

Skrevet

Nei, tror ikke det. Her går det mest i mensen og husvask og hvilken neglelakk som er best.

Gjest engel 49+
Skrevet

Data f.eks.? Politikk? Felles erfaringer.

Mente du her inne? Hvor gammel er du?

Har aldri hatt problemer med diskusjoner med menn. Men er det for mange i en gruppe, kan det bli fjås hvis man ikke har noe felles referansepunkt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, tror ikke det. Her går det mest i mensen og husvask og hvilken neglelakk som er best.

..du glemte hvilke strømpebukser som er best. Ligger kvalitet over disse emnene :P

Gjest engel 49+
Skrevet

Data f.eks.? Politikk? Felles erfaringer.

Mente du her inne? Hvor gammel er du?

Har aldri hatt problemer med diskusjoner med menn. Men er det for mange i en gruppe, kan det bli fjås hvis man ikke har noe felles referansepunkt.

Skrevet

..du glemte hvilke strømpebukser som er best. Ligger kvalitet over disse emnene :P

Ja selvfølgelig.

Selv sverger jeg til dem i 20-pakning fra Rema. Det gir meg en eksklusiv følelse av luksus under kjolen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja selvfølgelig.

Selv sverger jeg til dem i 20-pakning fra Rema. Det gir meg en eksklusiv følelse av luksus under kjolen.

De er gode. Kjøper alltid sånne tykke som gamle damer bruker. Varer så lenge de, og så tåler de en vask. (Strømpebuksene altså, :P )

Skrevet

Jeg har aldri deltatt i samtaler uten bleieprat, så jeg føler meg veldig truffet av innlegget ditt.

Skrevet

Akkurat for øyeblikket er det fotball og automasjon, polere og å pusse rust av bilen til sommern.

Kanskje ikke rart jeg stort sett bare har mannfolk som venner..

Gjest Drama putra
Skrevet

Er det 2 eller fler damer, stikk på 7-11 og lei en film med æksjen, sett deg alene i peisestua og se på den. Stikk på pøbben etterpå.

Uten viten om bleier, neglelakk, husvask, leppestift, negledesign, alternativ medisin eller kvinners psyke blir det mission impossible å delta i samtalen.

Skrevet

De er gode. Kjøper alltid sånne tykke som gamle damer bruker. Varer så lenge de, og så tåler de en vask. (Strømpebuksene altså, :P )

Ja, gamle damer varer lenge de også, men ikke så lenge som strømpebuksene! Og så er det så greit, for om de blir litt slakke i livet, så er det bare å brodere inn en slik syltestrikk så sitter de så fint, atte!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, gamle damer varer lenge de også, men ikke så lenge som strømpebuksene! Og så er det så greit, for om de blir litt slakke i livet, så er det bare å brodere inn en slik syltestrikk så sitter de så fint, atte!

Tåler gamle damer og noen runder i vaskemaskina? :P

Syltestrikk er alltid bra.. hehe

Skrevet

Tåler gamle damer og noen runder i vaskemaskina? :P

Syltestrikk er alltid bra.. hehe

Joda, det kan funke. Hvis man kjører dem på 90 noen ganger, så blir de også veldig fine og glatte i huden.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Joda, det kan funke. Hvis man kjører dem på 90 noen ganger, så blir de også veldig fine og glatte i huden.

90 grader og da eller? heheh

Skrevet

90 grader og da eller? heheh

Ja, var det jeg mente. Stiller inn gradene etter alderen så klart. 80-90-åringer på kokvask. En "ung" eldre dame på 65 år trenger bare en runde på 60 grader, så er hun som ny.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, var det jeg mente. Stiller inn gradene etter alderen så klart. 80-90-åringer på kokvask. En "ung" eldre dame på 65 år trenger bare en runde på 60 grader, så er hun som ny.

Hehe.. grader tilsvarer alder.. Genialt.Blir ikke så vanskelig å huske heller =)

Skrevet

Hehe.. grader tilsvarer alder.. Genialt.Blir ikke så vanskelig å huske heller =)

Nei, det er ganske kjekt å vite. Både når det gjelder gamle damer og strømpebukser.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, det er ganske kjekt å vite. Både når det gjelder gamle damer og strømpebukser.

Å for å spare strøm så er det et smart triks å ta strømpebuksene på de gamle dame før vask, så slår man to fluer i en smekk :P

Skrevet

Å for å spare strøm så er det et smart triks å ta strømpebuksene på de gamle dame før vask, så slår man to fluer i en smekk :P

Lurt!

Må bare passe på så man ikke får en rød sokk i samme vask, det er litt merkelig med rosa gamle damer løpende rundt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Lurt!

Må bare passe på så man ikke får en rød sokk i samme vask, det er litt merkelig med rosa gamle damer løpende rundt.

De har jo blå/lilla hår da, så det kan jo hende det blir fint!! :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...