Gjest help please Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Dere damer, hva prater dere om egentlig? Når et mannfolk prøver å delta i samtaler blir det bare flåseprat. Hva skal jeg prate med dere om?? Jeg er ikke interessert i babyer og bleieskift og sladder. Prater dere om noe vi menn kan bidra noe med om ? 0 Siter
Freya Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Nei, tror ikke det. Her går det mest i mensen og husvask og hvilken neglelakk som er best. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Data f.eks.? Politikk? Felles erfaringer. Mente du her inne? Hvor gammel er du? Har aldri hatt problemer med diskusjoner med menn. Men er det for mange i en gruppe, kan det bli fjås hvis man ikke har noe felles referansepunkt. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Nei, tror ikke det. Her går det mest i mensen og husvask og hvilken neglelakk som er best. ..du glemte hvilke strømpebukser som er best. Ligger kvalitet over disse emnene 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Data f.eks.? Politikk? Felles erfaringer. Mente du her inne? Hvor gammel er du? Har aldri hatt problemer med diskusjoner med menn. Men er det for mange i en gruppe, kan det bli fjås hvis man ikke har noe felles referansepunkt. 0 Siter
Freya Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 ..du glemte hvilke strømpebukser som er best. Ligger kvalitet over disse emnene Ja selvfølgelig. Selv sverger jeg til dem i 20-pakning fra Rema. Det gir meg en eksklusiv følelse av luksus under kjolen. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Ja selvfølgelig. Selv sverger jeg til dem i 20-pakning fra Rema. Det gir meg en eksklusiv følelse av luksus under kjolen. De er gode. Kjøper alltid sånne tykke som gamle damer bruker. Varer så lenge de, og så tåler de en vask. (Strømpebuksene altså, ) 0 Siter
favn Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Jeg har aldri deltatt i samtaler uten bleieprat, så jeg føler meg veldig truffet av innlegget ditt. 0 Siter
Piraye Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Akkurat for øyeblikket er det fotball og automasjon, polere og å pusse rust av bilen til sommern. Kanskje ikke rart jeg stort sett bare har mannfolk som venner.. 0 Siter
Gjest Drama putra Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Er det 2 eller fler damer, stikk på 7-11 og lei en film med æksjen, sett deg alene i peisestua og se på den. Stikk på pøbben etterpå. Uten viten om bleier, neglelakk, husvask, leppestift, negledesign, alternativ medisin eller kvinners psyke blir det mission impossible å delta i samtalen. 0 Siter
Freya Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 De er gode. Kjøper alltid sånne tykke som gamle damer bruker. Varer så lenge de, og så tåler de en vask. (Strømpebuksene altså, ) Ja, gamle damer varer lenge de også, men ikke så lenge som strømpebuksene! Og så er det så greit, for om de blir litt slakke i livet, så er det bare å brodere inn en slik syltestrikk så sitter de så fint, atte! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Ja, gamle damer varer lenge de også, men ikke så lenge som strømpebuksene! Og så er det så greit, for om de blir litt slakke i livet, så er det bare å brodere inn en slik syltestrikk så sitter de så fint, atte! Tåler gamle damer og noen runder i vaskemaskina? Syltestrikk er alltid bra.. hehe 0 Siter
Freya Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Tåler gamle damer og noen runder i vaskemaskina? Syltestrikk er alltid bra.. hehe Joda, det kan funke. Hvis man kjører dem på 90 noen ganger, så blir de også veldig fine og glatte i huden. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Joda, det kan funke. Hvis man kjører dem på 90 noen ganger, så blir de også veldig fine og glatte i huden. 90 grader og da eller? heheh 0 Siter
Freya Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 90 grader og da eller? heheh Ja, var det jeg mente. Stiller inn gradene etter alderen så klart. 80-90-åringer på kokvask. En "ung" eldre dame på 65 år trenger bare en runde på 60 grader, så er hun som ny. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Ja, var det jeg mente. Stiller inn gradene etter alderen så klart. 80-90-åringer på kokvask. En "ung" eldre dame på 65 år trenger bare en runde på 60 grader, så er hun som ny. Hehe.. grader tilsvarer alder.. Genialt.Blir ikke så vanskelig å huske heller =) 0 Siter
Freya Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Hehe.. grader tilsvarer alder.. Genialt.Blir ikke så vanskelig å huske heller =) Nei, det er ganske kjekt å vite. Både når det gjelder gamle damer og strømpebukser. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Nei, det er ganske kjekt å vite. Både når det gjelder gamle damer og strømpebukser. Å for å spare strøm så er det et smart triks å ta strømpebuksene på de gamle dame før vask, så slår man to fluer i en smekk 0 Siter
Freya Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Å for å spare strøm så er det et smart triks å ta strømpebuksene på de gamle dame før vask, så slår man to fluer i en smekk Lurt! Må bare passe på så man ikke får en rød sokk i samme vask, det er litt merkelig med rosa gamle damer løpende rundt. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Lurt! Må bare passe på så man ikke får en rød sokk i samme vask, det er litt merkelig med rosa gamle damer løpende rundt. De har jo blå/lilla hår da, så det kan jo hende det blir fint!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.