Freya Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 De har jo blå/lilla hår da, så det kan jo hende det blir fint!! Matchende, ja! Hvis man ser en blåhåret, rosa gammel dame med tight strømpebukse som fyker rundt, så vet man hvor hun har vært, for å si det sånn! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Matchende, ja! Hvis man ser en blåhåret, rosa gammel dame med tight strømpebukse som fyker rundt, så vet man hvor hun har vært, for å si det sånn! Hehe..syns jeg ser det for meg. Vi får starte egen bedrift Freya! =) 0 Siter
Freya Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Hehe..syns jeg ser det for meg. Vi får starte egen bedrift Freya! =) Freya og M.Angelicas Gamle Damer & Strømpebukser AS? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Freya og M.Angelicas Gamle Damer & Strømpebukser AS? LoL MOTTO: Vi gir deg en ny og rynkefri hverdag for en billig penge! 0 Siter
Freya Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 LoL MOTTO: Vi gir deg en ny og rynkefri hverdag for en billig penge! Og 20 deilige strømpebukser på kjøpet! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Og 20 deilige strømpebukser på kjøpet! Rene strømpebukser!! Det må du ikke glemme =) 0 Siter
Freya Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Rene strømpebukser!! Det må du ikke glemme =) Men de er rosa. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Men de er rosa. Damene ja..men ikke strømpebuksene..hehe =) 0 Siter
Freya Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Damene ja..men ikke strømpebuksene..hehe =) Nei, de er kledelig brune. 0 Siter
Gjest Ninett Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Vel, jeg har aldri hatt problem med å prate om meget iallefall. Jakt, fiske, tøffe biler, hus, hage, dyr, you name it. Jeg har interesse for meget og et åpent sinn for mer. Men når vi kommer til sport, ja da må jeg nok trekke meg. 0 Siter
mrxx Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Må med en gang si at kona mi ikke liker å sitte å flåseprate så mye, men jeg har et par venner, hvor disse konene kan sitte i timesvis i tlf. Jeg har overhørt noen av disse samtalene. Jeg har ikke hørt makan til flåseprat, de sitter altså i tlf i minst et par timer og prater kun vås, skjønner og begriper ikke at de gidder. Litt flåseprat er jo greit, alle gjør jo det, men enkelte er helt rå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.