Gå til innhold

Kan ikke lett å være søstrene til Bondeviks kone nå...

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

Nå skal jo blant annet Bondevik og kona få voldsalarm pga en sinnsjuk asylsøker som er ute etter politikere.

Men har de tenkt på at Bondeviks kone Bjørg har to søstre som ser helt ut som henne ? (de er eneggede trillinger). Vet ikke om en forvirret asylsøker klarer å skille dem fra hverandre om han skulle se noen av dem ut på gata..

Er ikke søstrene hennes i like stor fare som henne?

Gjest bebba
Skrevet

Jeg antar at de er klare over dette problemet, for øvrig viste ikke jeg at hun var trilling. Vi får også håpe at sikkerheten blir såpass god rundt denne stakkars mannen, som tydelig er veldig syk, at han ikke klarer å gjøre skade på alle de som nå er i fare. Siden han har truet så mange så er problemet klart, det hadde vært mye verre hvis han hadde angrepet dem uten noe forvarsel. Slikt skjer ofte, og sinnssyke personer angriper ofte kjendiser.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Jeg antar at de er klare over dette problemet, for øvrig viste ikke jeg at hun var trilling. Vi får også håpe at sikkerheten blir såpass god rundt denne stakkars mannen, som tydelig er veldig syk, at han ikke klarer å gjøre skade på alle de som nå er i fare. Siden han har truet så mange så er problemet klart, det hadde vært mye verre hvis han hadde angrepet dem uten noe forvarsel. Slikt skjer ofte, og sinnssyke personer angriper ofte kjendiser.

Hva er "sinnsjuk"?

Gjest lille rosinen
Skrevet

Hva er "sinnsjuk"?

Syk på sinnet :-)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Syk på sinnet :-)

Nei, jeg vet at begrepet blir brukt innen psykiatrien. Men ikke om alle psykisk lidende selvsagt, noe "mannen i gata" kunne funnet på å gjort...

Skrevet

Jeg kan ikke fatt å begripe at de lar denne apekatten gå løs. Hvis han er så farlig som politiet sier, så det vel for fanden bare å sette han inn og få han ut av landet fort som faen.

Gjest Timari
Skrevet

Nei, jeg vet at begrepet blir brukt innen psykiatrien. Men ikke om alle psykisk lidende selvsagt, noe "mannen i gata" kunne funnet på å gjort...

jeg vet at uttrykket ikke ikke akkurat var politisk korrekt. kanskje jeg heller burde sagt sinnslidende?. Jeg mener derimot at det er en promille av alle med psykiske problemer som går løs på andre på denne måten som denne asylsøskeren. De fleste som er så syke blir heller innlagt eller tar livet av seg selv.

så denne mannen representerer ikke noen typisk psykiatrisk pasient

Gjest Snoopy83
Skrevet

jeg vet at uttrykket ikke ikke akkurat var politisk korrekt. kanskje jeg heller burde sagt sinnslidende?. Jeg mener derimot at det er en promille av alle med psykiske problemer som går løs på andre på denne måten som denne asylsøskeren. De fleste som er så syke blir heller innlagt eller tar livet av seg selv.

så denne mannen representerer ikke noen typisk psykiatrisk pasient

Det er mange som er sinnslidende. Angst, depresjoner, alt.

Men en sinnsyk er så syk at han er psykotisk.

Men du har rett i det du sier, det finnes langt flere psykotiske enn det finnes av slike villmenn.

Har sjekket det opp. I psykiatrien blir sinnsykdom rett og slett brukt om alvorlige sinnslidelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...