Gå til innhold

Speiling

Anbefalte innlegg

Gjest E 150d
Skrevet

Om man ser speilbildet sitt i et vindu når det er mørkt ute, og man syns man ser bra ut...

Er det et ekte bilde? Ser man bra ut da? :)

laguna1365380434
Skrevet

Det velger jeg å tro, i hvertfall;)

Jeg synes forøvrig at det er litt ekkelt at jeg blir dritfin i enkelte speil og direkte heslig i andre..

Stuespeilet er ondt, mens jeg er godvenner med både det på soverommet og på badet..

(gjett hvilke jeg velger..;))

Hvorfor er det slik?! Tenk om stuespeilet har rett!..:-o

Gjest E 150d
Skrevet

Jeg synes forøvrig at det er litt ekkelt at jeg blir dritfin i enkelte speil og direkte heslig i andre..

Stuespeilet er ondt, mens jeg er godvenner med både det på soverommet og på badet..

Hehe... akkurat sånn har jeg det og...

Vet ikke hva jeg skal gjøre for å finne ut hva som er korrekt jeg...

Skrevet

Det er nok lyset som gjør at du er penere i det ene speilet enn i det andre. Jo skarpere lys jo verre ser du ut og omvendt. Litt gulaktig lys er du nok penest i vil jeg tro:-)

Trøst deg med at du ikke er penest i stummende mørke:-)

laguna1365380434
Skrevet

Det er nok lyset som gjør at du er penere i det ene speilet enn i det andre. Jo skarpere lys jo verre ser du ut og omvendt. Litt gulaktig lys er du nok penest i vil jeg tro:-)

Trøst deg med at du ikke er penest i stummende mørke:-)

Tjaaa..Det høres logisk ut, men mangelfullt fordet..;)

Hvorfor gjelder da dette diverse sminkespeil også?

Jeg kan sitte på nøyaktig samme sted,under nøyaktig samme forhold, og se bra ut i et og bli skremt av ett annet..!

Forklar meg det du!;)

*erfaren speiler*

Skrevet

Tjaaa..Det høres logisk ut, men mangelfullt fordet..;)

Hvorfor gjelder da dette diverse sminkespeil også?

Jeg kan sitte på nøyaktig samme sted,under nøyaktig samme forhold, og se bra ut i et og bli skremt av ett annet..!

Forklar meg det du!;)

*erfaren speiler*

Det er forskjell på speiliene også, hvis du ser på et speil så er noen veldig blanke og gir et krystallklart bilde tilbake. Andre har en svak gulaktig farge og der er man jo den kjekkasen:-)

laguna1365380434
Skrevet

Det er forskjell på speiliene også, hvis du ser på et speil så er noen veldig blanke og gir et krystallklart bilde tilbake. Andre har en svak gulaktig farge og der er man jo den kjekkasen:-)

Ah..Da ble jeg klokere (og litt desillusjonert..;))

Da har jo de onde speilene rett da! ajajaj!

Men jeg tror ikke jeg kommer til å bruke stuespeilet mest fordet..

Foretrekker glatt det der jeg kan stå og dille meg og lage trutmunn og være innbilsk, uansett hvor mye dette måtte være en løgn..;)

Hvem sier at ærlighet er best? Ikke jeg!

:-)

Skrevet

Ah..Da ble jeg klokere (og litt desillusjonert..;))

Da har jo de onde speilene rett da! ajajaj!

Men jeg tror ikke jeg kommer til å bruke stuespeilet mest fordet..

Foretrekker glatt det der jeg kan stå og dille meg og lage trutmunn og være innbilsk, uansett hvor mye dette måtte være en løgn..;)

Hvem sier at ærlighet er best? Ikke jeg!

:-)

Så er det spørsmål om hvilket av speilene som lyver og hvem som viser det rette speilbilde.

Hvilke av dem gir det bilde som folk flest ser tro?

Men det viktigste er kanskje hvordan man føler seg. Føler man seg sexy uten å være det, så spiller jo det ikke så mye rolle egentlig. Eller motsatt hvis man er sexy, men ikke følker seg sexy, så er jo ikke det noen behagelig situasjon.

serendipity
Skrevet

Jeg har etpar favorittbutikker. DER har de RIKTIGE speil der. Jeg blir sikkert 10 cm høyere og får 10 kg mindre ;-)

Det MÅ da være riktig ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...