Gjest Ingen forståelse! Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg er ei jente på 23. Har en sambuer som jeg har vært i lag med i 6 år. Jeg elsker han, men jeg vet ikke om jeg orker bo i denne bygda lenger. Vi har to unger, og det er ikke lenge ti eldsten begynner på skole. Har lyst til å flytte her i fra, men han vil ikke flytte her i fra. Grunnen til jeg vil flytte er: Jeg liker meg ikke her i det heile tatt. Jeg har ingen venner her, og det er umulig å fa venner her. Vi bor alt for nært foreldra hans, 100 meter! Har besøk av foreldra hans kvar dag, og han skal heile tida vere hoss dei. Kvar dag!! Han er en mammadalt og kan ikke kutte navlestrengen heilt før vi flytter vekk her i fra. Han har utdanning til maskinigeniør og jobber som tresnekker!!! Bare for han ikke vil flytte fra mora si! Det har han sagt selv. Bortsett fra dette har vi det veldig fint. Men hva skal jeg si og gjøre for å få han til å forstå jeg orker ikke bo her mer!! Føler meg så ensom..har prøvd tusen ganger å bli kjent med folk her i dinne harrye bygda, men ingen gidder svare meg når jeg sier "hei". Sunnmøre ja... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/184347-hva-skal-jeg-si-for-%C3%A5-f%C3%A5-han-til-%C3%A5-forst%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…