Gå til innhold

Har dere feiret gaukdagen da? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hare1365380455

Ja, vi lærte noe nytt i dag: Mannen min traff en kollega fra indre Østlandet som spurte om han skulle feire Gaukdagen. Mannen min ante ikke hva dette var.

Kollegaen påstod at 12. mai var første dagen i sesongen for "bakkepuling" :-)

Vi har faktisk aldri gjort det ute! Jeg vet ikke om jeg hadde fått mannen min med på det...

Annonse

hare1365380455

Nei, det går veldig opp og ned her i huset og. Jeg orker ikke når jeg er sliten eller dårlig humør, og heller ikke hvis jeg vet at ungene kan komme når som helst....

Og om kveldene når ungene sover er han sliten og vil sove..... Han vil helst om ettermiddagen, men da går det ikke. Sukk...:)

ShitDiddelyDo

Jeg aner egentlig ikke hva gaukdagen er for noe, men skal være ærlig nok til å innrømme at jeg med den onanarintilfredsstillelsen jeg føler nå etter en omgang som sannsynligvis har fått naboene til å ringe Politiet, er i nærheten av grasal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...