Gå til innhold

fysj og fysj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det der går jo over alle kosteskaft... hm...

Skrevet

Den der var litt drøy ja. Er sikker på at Mette Marit ikke hadde hatt problemer med at ambulansen hadde kjørt først!

Gjest offkårs
Skrevet

Hun må jo ha følt seg ekstremt viktig, alenemoren fra Kristiansand. Det var nok ikke hun som bestemte at den skulle stoppe, men hun syntes nok det var helt på sin plass.

Gjest lissemor
Skrevet

Hun må jo ha følt seg ekstremt viktig, alenemoren fra Kristiansand. Det var nok ikke hun som bestemte at den skulle stoppe, men hun syntes nok det var helt på sin plass.

Jeg tror Mette-Marit må ha følt seg ille til mote,jeg.Syns hun er en flott representant!

Gjest Ninett
Skrevet

At det går ann.

Så kortesjen var mer viktig enn livet til et lite barn...ja det sier jo sitt.

Nå var jo ikke barnet alvorlig skadet, men det visste de jo ikke da etter som jeg forsto.

Idioti.

Gjest Shira12
Skrevet

Synes ikke det var ok, men det stod jo at det var en politimann som hadde tatt avgjørelsen, ikke de kongelige.

Han hadde fryktet at det ble en ulykke hvis ambulansen kjørte forbi med en gang.

Tror ikke de kongelige hadde noe med bestemmelsen og gjøre, de satt jo bare i en bil.

Skrevet

Synes ikke det var ok, men det stod jo at det var en politimann som hadde tatt avgjørelsen, ikke de kongelige.

Han hadde fryktet at det ble en ulykke hvis ambulansen kjørte forbi med en gang.

Tror ikke de kongelige hadde noe med bestemmelsen og gjøre, de satt jo bare i en bil.

Ja, det skal ikke så veldig mye til i topplokket for å skjønne at dette ikke er de kongeliges avgjørelse! ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, det skal ikke så veldig mye til i topplokket for å skjønne at dette ikke er de kongeliges avgjørelse! ;-)

Nei, sant!

Men da jeg leste tråden fikk jeg inntrykk av at mange mente at dette var Mette-Marit sin feil, var og slik jeg tolket det da jeg las overskriften i avisen.

Skrevet

Nei, sant!

Men da jeg leste tråden fikk jeg inntrykk av at mange mente at dette var Mette-Marit sin feil, var og slik jeg tolket det da jeg las overskriften i avisen.

Ja, jeg er enig med deg. Avisene elsker vel å vinkle dette inn på MM, og folk sluker agnet.

Nå er jeg selvsagt helt enig i at ambulansen burde ha gått foran, men det sto jo i den artikkelen som du la ut link til at politimannen som tok avgjørelsen gjorde det ut fra trafikkmessige hensyn - ikke fordi bilkortesjen var "viktigst".

Det kan jo hende at han tok feil - at det likevel ikke ville vært fare for kollisjon dersom han hadde latt ambulansen kjøre først, men det kan man vel neppe være sikker på.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det får da for pokker være grenser for å tillegge folk meninger og tanker.

Skrevet

Fy faen, jeg finne ikke ord.

Den politimannen burde fått sparken på dagen.

En kortesjen sniler seg jo fremover, og det ville vært det naturligste i verden og stoppet DEN istedenfor ambulansen.

Jeg regner med at politimannen hadde både syn og hørsel, og sirener er igrunn ikke vanskelig å høre.

Det var da enda godt det gikk bra med ungen.

En så grov feilvurdering av en politimann, burde blitt straffet. Han bør etter min mening miste jobben for godt.

Ingen visste hvor hardt skadet ungen var, og når det kommer en ambulanse med blålys og sirener, så SKAL alt annet vike.

Logitechmusa
Skrevet

Fy faen, jeg finne ikke ord.

Den politimannen burde fått sparken på dagen.

En kortesjen sniler seg jo fremover, og det ville vært det naturligste i verden og stoppet DEN istedenfor ambulansen.

Jeg regner med at politimannen hadde både syn og hørsel, og sirener er igrunn ikke vanskelig å høre.

Det var da enda godt det gikk bra med ungen.

En så grov feilvurdering av en politimann, burde blitt straffet. Han bør etter min mening miste jobben for godt.

Ingen visste hvor hardt skadet ungen var, og når det kommer en ambulanse med blålys og sirener, så SKAL alt annet vike.

"Jeg regner med at politimannen hadde både syn og hørsel,"

Det hadde han nok, ellers hadde han ikke blitt politi. På den annen side mangler han virkelig vett på prioriteringer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...