Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest nytt for deg
Skrevet

Hva ville du gjort hvis du var du var singel, dame og plutselig ...i løpet av noen måneder kanskje ..... forstod at du likte ei dame mer enn vanlig er. At du ville kysse henne mm... La oss si at hun virket intresert i deg også.

Hva hadde du gjort?

Gjest lissemor
Skrevet

Jeg ville vel ha prøvd det ut,tenker jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville naturligvis kysset henne.

Er man singel så er man singel, og da følger man sine lyster. En kvinne er heller ikke det verste man kan kysse.

Du kunne f.eks. kysset Rune Rudberg eller Kurt Nilsen.

Gjest lissemor
Skrevet

Jeg ville naturligvis kysset henne.

Er man singel så er man singel, og da følger man sine lyster. En kvinne er heller ikke det verste man kan kysse.

Du kunne f.eks. kysset Rune Rudberg eller Kurt Nilsen.

*lol*

Og så Rune Rudberg da...*grøsse*

Gjest klem til deg
Skrevet

Så fint at disse følelsene kommer mens du er singel og har full mulighet til å prøve deg frem uten å risikere å være utro mot noen.

De fleste mener at alle befinner seg på en skala mellom 100% hetrofil til 100% homofil, og at det er de færreste som befinner seg helt til en av sidene.

Å ha evnen til å falle for et menneske, uavhengig av kjønn, synes jeg er en god evne.

mil1365380270
Skrevet

Bare å være mye sammen og se hva som skjer. Lurt å tenke på om man vil risikere å miste vennskapet. Kanskje vanskelig å fortsette som venner etter et forhold, eller bare en runde i halmen, for den saks skyld.

Skrevet

Jeg hadde nok prøvd det ut, ja... Er enig med h*n under her som sier det er en god evne å falle for en person uavhengig av kjønn...

Spennende :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde nok gått for det..

Jeg er impulsiv! :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Så fint at disse følelsene kommer mens du er singel og har full mulighet til å prøve deg frem uten å risikere å være utro mot noen.

De fleste mener at alle befinner seg på en skala mellom 100% hetrofil til 100% homofil, og at det er de færreste som befinner seg helt til en av sidene.

Å ha evnen til å falle for et menneske, uavhengig av kjønn, synes jeg er en god evne.

Da er jeg nok en av de få som ikke har det gode evnen da.

Har aldri opplevd å føle meg tiltrukket av en jente.Ikke en gang i puberteten.

Begynner å lure på om jeg er litt unormal jeg.

Gjest klem til deg
Skrevet

Jeg har aldri falt for (seksuelt) en av samme kjønn jeg heller. men synes det er en fin evne å kunne det.

Jeg er nok mye nærmere heterofil enn bifil.

Jeg synes bare det er fint at man ikke blir hindret av sine egne eller andres fordommer.

Men det er jo like mye utroskap uansett kjønn på den man er utro med, så det er jo fint at man prøver ut slike ting mens man er singel.

Gjest klem til deg
Skrevet

Svaret mitt til deg kom inn over ditt, som svar til meg selv..

ShitDiddelyDo
Skrevet

*lol*

Og så Rune Rudberg da...*grøsse*

Jeg skulle hatt en del kroner for å nusse med han jeg også.:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har aldri falt for (seksuelt) en av samme kjønn jeg heller. men synes det er en fin evne å kunne det.

Jeg er nok mye nærmere heterofil enn bifil.

Jeg synes bare det er fint at man ikke blir hindret av sine egne eller andres fordommer.

Men det er jo like mye utroskap uansett kjønn på den man er utro med, så det er jo fint at man prøver ut slike ting mens man er singel.

Jeg er selvfølgelig ikke uenig i det du skriver.

Jeg har ingen fordommer her altså.

Jeg er nok bare ikke i stand til å tenne på jenter selv.

Skrevet

Så spennende da.

Jeg ville helt klart prøvd å gå videre, men forsiktig. Du bør jo prøve å "kartlegge" hennes følelser for deg før du tar et for stort skritt.

Et av "lespe-triksene" (arrester meg den som vet mer om dette enn meg - og dette er vel ev. et signal innen "kretesene"), er å prøve å holde blikket hennes litt lenger enn du ville gjort vanligvis.

Forsiktig tilnærming, og det vil nok ikke ta så altfor lang tid før du finner ut om det er gjensidig.

Lykke til!

Vennlig hilsen

Skrevet

Kjør på! Du er singel og har ingen forpliktelser til noen - hva venter du på?!

Finner du ut at det ikke er noe for deg så må du bare trekke deg, slikke dine sår og prøve på nytt siden.

Lykke til!

fru Burlefot
Skrevet

Jeg ville følt meg frem og sett hva som skjedde videre. Dersom hun også er interessert, så vil du vel snart nok merke det. Du er singel og har ingenting å tape - jeg sier som Lillemus: kjør på ;-)

Jeg vet at det kan være litt skummelt å plutselig merke at man er forelsket i en jente, men du venner deg nok fort til tanken... Husk alltid på at det viktigste er at DU er glad!

Gjest valgfritt
Skrevet

Jeg vet hva jeg gjorde - vi hadde et forhold. Siden vi bor i en liten by, og jeg har barn, så holdt vi det hemmelig.

Hemmeligholdet var ubehagelig, det er ikke forenelig med den jeg ønsker å være.

Forholdet var deilig så lenge det varte, og en ting jeg tenker tilbake på med glede.

Gjest bebba
Skrevet

Vi er mange som har ikke opplevd det. Da jeg var i puberteten så var alt snakk om homoseksualitet hysjet ned så jeg ville ikke ha merket det i det hele tatt, eller for å si det på en annen måte jeg ville ikke ha forstått det.

Jeg syntes det var ubehagelig da jeg for noen år tilbake så film om Oscar Wilde hvor menn hadde sex. Jeg reagerte følelsesmessig på en annen måte enn når jeg ser film med heterosexuelle ha sex. Det kan godt hende at det er pga. min alder, eller at det er fordommer, men en del av det kan også være at jeg er mer tiltrukket av sex mellom mann og dame og identifiserer meg med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...